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¿Qué es N-sight?

N-able® RMM es una plataforma de gestión y supervisión a distancia diseñada para facilitar la administración, mantenimiento y protección de TI.

¿Quién usa N-sight?

N-able RMM está diseñado para MSP y profesionales de TI que desean una plataforma de TI integral diseñada para ser más segura e inteligente, que les ayude a ampliar sus operaciones.

¿Dónde se puede implementar N-sight?

Basado en la nube
Entorno local

Sobre el proveedor

  • N-able

Asistencia de N-sight

  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Antigua y Barbuda, Argentina, Australia, Austria y otros 37

Idiomas

inglés

Precios de N-sight

Precio inicial:

99,00 US$/mes
  • Sí, ofrece una prueba gratuita
  • Sin versión gratuita

N-sight no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de N-sight está disponible a partir de 99,00 US$/mes.

Sobre el proveedor

  • N-able

Asistencia de N-sight

  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Antigua y Barbuda, Argentina, Australia, Austria y otros 37

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de N-sight

N-sight Software - 1
Ver 2 más
Vídeo de N-sight
N-sight Software - 1

Funciones de N-sight

  • Alertas en tiempo real
  • Alertas y escalación de problemas
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis de redes
  • Análisis de vulnerabilidades
  • Auditoría de problemas
  • CRM
  • Control/acceso remoto
  • Controles o permisos de acceso
  • Copia de seguridad y recuperación
  • Creación de informes de tráfico web
  • Creación de informes de uso
  • Creación de informes/análisis
  • Datos en tiempo real
  • Escaneados automáticos
  • Facturación
  • Gestión de SLA (Service Level Agreement)
  • Gestión de aplicaciones
  • Gestión de auditorías
  • Gestión de capacidades
  • Gestión de carteras
  • Gestión de configuración
  • Gestión de contratos o licencias
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de implementación
  • Gestión de incidentes
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de la conectividad
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de parches
  • Gestión de políticas
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de recursos
  • Gestión de recursos informáticos
  • Gestión de restauraciones
  • Gestión de tareas
  • Gestión de tickets de soporte
  • Gestión de toda la red
  • Gestión del cambio
  • Gestión del rendimiento
  • Herramientas de colaboración
  • Implementación automática de parches
  • Instalación y actualización remotas
  • Monitorización y gestión remota
  • Métricas de rendimiento
  • Panel de actividades
  • Panel de comunicaciones
  • Para MSP (proveedores de servicios gestionados)
  • Portal de autoservicio
  • Programación
  • Programación del mantenimiento
  • Protocolo simple de administración de red (SNMP)
  • Registros de eventos
  • Seguimiento de activos
  • Seguimiento de activos de TI
  • Seguimiento horas/gastos
  • Supervisión
  • Supervisión de ancho de banda
  • Supervisión de redes
  • Supervisión de servidores
  • Supervisión en tiempo real

Alternativas a N-sight

GoTo Resolve is an all-in-one IT support software built for today's SMBs.
ConnectWise Control brinda la capacidad de ver y controlar dispositivos desde cualquier lugar donde haya una conexión a internet.
WatchGuard Endpoint Security combina soluciones de filtrado EPP (plataforma de protección de terminales, por sus siglas en inglés), EDR, XDR y DNS con servicios de búsqueda de amenazas y confianza cero.
Automate es la única plataforma RMM del sector que fue desarrollada por un MSP para que los demás MSP automaticen la prestación de servicios de TI e impulsen el crecimiento de los ingresos.
Gestión remota de sistemas para equipos de escritorio, servidores y portátiles.
PRTG es una solución única basada en Windows que mide el tráfico de red y el uso y supervisa la disponibilidad de los componentes de la red.
Proporciona copias de seguridad de disco automatizadas en tiempo real, creación de imágenes de disco, copia de seguridad a nivel de archivos y restauración completa para servidores y estaciones de trabajo de Windows.
Pulseway es una galardonada plataforma todo en uno de RMM para proveedores de servicios gestionados y departamentos de TI internos. Pruébalo gratis.
La plataforma de gestión y supervisión remotas N-able® N-central® ha sido diseñada para facilitar la gestión de redes de TI complejas. Descubre más sobre N-central

Opiniones de N-sight

Evaluación media

General
4,3
Facilidad de uso
4,1
Atención al cliente
4,0
Funcionalidades
4,4
Relación calidad-precio
4,1

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
52%
4
37%
3
5%
2
1%
1
4%
Derek
Derek
Service Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

SolarWinds RMM (formerly N-Able) is a great RMM tool

5,0 hace 5 años

Comentarios: Great solution for an RMM tool. The management of the alerts and system is the best overall of the competitors. Would recommend as long as the PSA tool links to it well.

Puntos a favor:

Very intuitive interface and easy to learn. Easy to navigate and manage individual endpoints and quiet noisy alerts. Great integration with direct hardware monitoring as well.

Puntos en contra:

Remote access software has historically been an additional feature. Very competitive market and some aspects are not the "best" in the market, including remotely connecting to computers. SolarWinds is also only breaking into the PSA market so there is not a direct connecting service to link on day 1 without looking at other vendors.

Alternativas consideradas previamente: ConnectWise ScreenConnect y Kaseya VSA

Razones para cambiar a N-sight: SolarWinds is a great RMM tool and can be linked nicely with Connectwise Manage. ConnectWise pushes hard to force the linking of Control, which makes this a difficult decision.

Chris
Technology Director en EE. UU.
Transporte/transporte en camión/ferrocarril, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

A decent mix with different tools

4,0 hace 4 años

Comentarios: Their platform has absolutely put us in a better position for supporting our users working across multiple locations and offices.

Puntos a favor:

Solarwinds is building a very broad set of tools helping MSPs and admins manage corporate IT users, networks, and assets. I really like that a big part of their strategy consists of recurring available trainings of not only their own software, but best practices. I have already learned a great deal working with their platform.

Puntos en contra:

They are still growing and adding on. It sometimes gets a little frustrating that all the toolsets are not directly integrated into their RMM platform.

Alternativas consideradas previamente: ConnectWise PSA

Razones para elegir N-sight: RMM had the broad tools to better manage our resources than a simple remote support tool.

Software anterior: GoTo Resolve

Razones para cambiar a N-sight: cheaper and felt like they would be easier to work with getting training, etc.

Shane
Shane
Chief Technologist en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión

Loaded with Hidden Fees, Quick to Try and Scam You

1,0 el año pasado

Comentarios: An utter nightmare.Within literally ONE WEEK of signing up, we got a notice saying that the rates were being hiked by 10% for all customers. We had to fight to just keep out $99/mo introductory rate.But they had the last laugh, as they continuously billed us at $148/mo for more than half of the time we've been with the service. We deactivated a user that had left our organization and activated a new user in the same day - and N-ABLE views that as "acceptable" to bill you for an added user license, despite the fact you still only have three active licenses.We attempted to cancel the service on June 3rd, giving 30 days according to their policy. Today is June 27th and their helpdesk told me that the contract would have to remain open (and billed) until September 1st - because their team has taken a full month to cycle us through their ticketing system to cancel our account. Oh, and they're tacking on an extra month as their "early termination" on a month-to-month contract (which was not agreed to).STAY AWAY!

Puntos a favor:

The initial price of $99/mo for up to 3 users seemed very attractive to us as an affordable entry into the space. A unified platform for all RMM tools also seemed attractive to us. However, we were very wrong with assuming it was unified.

Puntos en contra:

The "N" in "N-ABLE" apparently stands for "Nickel-And-Diming" as that's exactly what they did at every turn. After an exciting trial period with the platform (which was kicked off with great sales people), all of the features that were represented to us in the sales calls were suddenly stripped away and pitched as "add-ons" to the introductory price that we should have known was too good to be true.Beyond that, N-ABLE continuously over-billed us for 3 of the 6 months we had the service. Two of those times were because we had the audacity to deactivate one user account and activate a new one - but the fact that two different users existed in a month meant that it was an added charge.The charge? It was an extra $49! Half the cost of what they billed for their $99-for-3.This made it a nightmare for us when we turned over staff, as they weren't billing on ACTIVE LICENSES but instead they billed you on any time you added someone new - despite if you deactivated the old user first.Beyond the billing nightmare - EVERYTHING is an upcharge. Your fee is giving you access to an RMM and a really antiquated ticketing system that feels like you're working in a platform that was developed in 1992.Every single module is segregated and requires you to log in again (with MFA). This ultimately didn't make a huge difference, because we quickly found out that you had to pay hundreds of dollars for every other feature, anyway.

Javier
Service Tech en México
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

You don't need to spend more money elsewhere

5,0 hace 5 años

Puntos a favor:

The main pro for us has been that it is pay what you use. Many other RMM tools will lock you into 3 year contracts and make you buy hundreds of seats and you will pay for them regardless if you use them or not. We loved that the remote control tool was based on Teamviewer

Puntos en contra:

The initial interface was kind of clunky. And we really didn't like when they changed the remote control client. We've gotten used to it now though.

Alternativas consideradas previamente: ConnectWise Automate

Razones para elegir N-sight: It was stile N-Able back then and the platform was just terrible. It cause all sorts of network issues.

Software anterior: N-central

Danny
IT Manager en RU
Alimentación y bebidas, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Amazing remote manamgement software

5,0 hace 5 años

Puntos a favor:

I love how simple it is to manage my systems with this software. I can remotely control every single endpoint in my organisation, pull an assest list when I need it, keep an eye on virus threats and even deploy virus protection all via a simple interface

Puntos en contra:

The only additional feature I'd like to see is the ability to freeze the remote display, so the user cannot see what actions are being performed, like entering sensetive parts of systems etc.