FrontSteps

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¿Quién utiliza este software?

We can serve the entire lifecycle of a community from the home builders, HOAs, property managers, and security providers.


Valoración media

3 reseñas
  • 3 / 5
    En general
  • 1.5 / 5
    Facilidad de uso
  • 2 / 5
    Atención al cliente
  • 3.5 / 5
    Características
  • 2.5 / 5
    Relación calidad-precio

Detalles del producto

  • Versión gratuita
    No
  • Prueba gratis
    No
  • Implementación
    En la nube, SaaS, web
    Móvil: nativo de iOS
    Móvil: nativo de Android
  • Formación
    En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia
    Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • FRONTSTEPS
  • http://frontsteps.com/
  • Fundada en 2006

Información sobre este software

FRONTSTEPS is the #1 software platform for HOAs, Builders, Security & Patrol Experts, and Homeowners. We deliver technologies that simplify how people build, connect, operate, and secure modern communities. Our premiere platform currently powers more than 23,000 communities nationwide - that's 4.4 million homeowners covered by FRONTSTEPS services!


Funciones de FrontSteps

  • Base de datos de propiedades
  • Comunidades de miembros
  • Directorio de miembros
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de comités
  • Gestión de documentos
  • Gestión de eventos
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de sitio web
  • Procesamiento de pagos en línea
  • Comunidades de miembros
  • Directorio de miembros
  • Gestión de capítulos
  • Gestión de comités
  • Gestión de cotizaciones
  • Gestión de elecciones
  • Gestión de eventos
  • Gestión de la recaudación de fondos
  • Gestión de membresías
  • Gestión de sitio web
  • Gestión financiera
  • Marketing por correo electrónico
  • Portal de miembros
  • Tablero de ofertas de empleo
  • Base de datos de arrendatarios
  • Base de datos de propietarios
  • Comprobación de crédito
  • Cálculo del recargo por pago atrasado
  • Facturación
  • Gestión de arrendamientos
  • Gestión de carteras
  • Gestión de contactos
  • Gestión de gastos
  • Gestión de impuestos
  • Gestión de seguros
  • Gestión de sitio web
  • Gestión del mantenimiento
  • Portal de arrendatarios
  • Portal de propietarios
  • Procesamiento de pagos
  • Propiedades comerciales
  • Propiedades residenciales
  • Seguimiento de alquileres
  • Seguimiento de vacantes
  • Acceso móvil
  • Calendario de planificación
  • Compras
  • Control de inventario
  • Facturación
  • Gestión de calibración
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de llaves y cerraduras
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de técnicos
  • Mantenimiento preventivo
  • Programación
  • Seguimiento de activos
  • Seguimiento del historial de servicios
  • Base de datos de clientes
  • Citas recurrentes
  • Control de inventario
  • Enrutamiento
  • Gestión de contratos
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de tareas
  • Gestión de trabajos
  • Mantenimiento preventivo
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación

Las reseñas más útiles sobre FrontSteps

Worst Customer Service

  Traducir con Google
2/5
En general
2 / 5
Facilidad de uso
3 / 5
Características y funcionalidad
1 / 5
Asistencia al cliente
1 / 5
Relación calidad-precio

Comentarios: Everything is done thru on-line ticketing and no customer support. Slow when site is up and running and down frequently.

Puntos a favor: I can manage my own site when it is working.

Puntos en contra: Slow, little or no one available to assist you. Site goes down frequently.

Vendor Response

by FRONTSTEPS on 9/10/2018

Hi, this is not the experience we want for our customers, I'll reach out to our customer service manager for you and see if we can find a better method for providing support for your community.

Poor documentation, training, and support....did I say poor?

  Traducir con Google
3/5
En general
1 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
1 / 5
Asistencia al cliente
3 / 5
Relación calidad-precio

Comentarios: Have a totally negative outlook for this company; platform may be great but the company needs some serious help in business tactics ... NOT marketing tactics. I would love to see a list of HOA's, etc that use them and speak with them directly... I am not sure I believe they are a forerunner in the industry; or were they taken over by new people who don't know how to run a company?

Puntos a favor: It sounds good and preliminary introduction seems exceptional but transitioning and support are poor as well as communication-try calling or emailing them or Facebook. My gut feeling is that this company took on too much too soon and has internal employment issues that are not being addressed. Marketing the product and money transactions are their forte, the rest sucks. Ever hear of no documentation for a platform ??? Nothing written ... nothing available for download...almost like they embarked on a platform without knowing how to properly administer it. So far not impressed. Three months after contract signing to get in que for transition....unbelievable...not even an email to give you a timeline. You have to hunt them down.

Puntos en contra: As addressed in pro's. So far, all con's.