SuperProcure

Por SuperProcure

5 / 5 1 reseña
SuperProcure

¿Quién utiliza este software?

We serve manufacturing companies who operate in Spot Market for their Logistics requirements.

Valoración media

1 reseña
  • En general 5 / 5
  • Facilidad de uso 5 / 5
  • Atención al cliente 5 / 5
  • Funciones 5 / 5
  • Relación calidad-precio 5 / 5

Detalles del producto

  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis
  • Implementación En la nube, SaaS, web
  • Formación En persona
    En directo en línea
  • Asistencia En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Datos del proveedor

  • SuperProcure
  • http://superprocure.com
  • Fundada en 2017

Sobre SuperProcure

SuperProcure, enables you to automate your day to day logistics workflow automation. The software automates key business processes such as floating requirements to transporters, taking quotes from them and finalizing the daily dispatch allocation. The product comes up with an in-built reverse auction engine which automates the freight negotiation.

Funciones de SuperProcure

  • 3PL
  • CRM
  • Compras
  • Cross docking
  • Código de barras y RFID
  • Gestión de envíos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de trabajos
  • Gestión del trabajo
  • Programación
  • Seguimiento de contenedores

Productos alternativos

Las reseñas más útiles de SuperProcure

Simple and easy to use, brought down our logistics cost by 3-4%

Traducir con Google Revisado el 3/7/2017
Sagar D.
IT Administrator Vikram Sola
Semiconductores, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Nothing as such, the subsequent versions should allow integration with my billing and accounting packages

Puntos a favor: Ease of use and the fact that it helps me manage the performance of my vendors. The software lets me track my daily dispatches and has made the procurement of vehicles from my vendors very simple. Even my vendors are happy with the platform as it has brought a lot of transparency.

Contras: Nothing as such, the subsequent versions should allow integration with my billing and accounting packages

Leer más reseñas