¿Quién utiliza este software?

PYMES. sitios de comercio electrónico, proveedores B2B, agencias de diseño web, UX, profesionales del marketing, especialistas en CRO.

Valoración media

93 opiniones
  • En general 4.5 / 5
  • Facilidad de uso 5 / 5
  • Atención al cliente 4.5 / 5
  • Funcionalidades 4.5 / 5
  • Relación calidad-precio 4.5 / 5

Detalles del producto

  • Precio de partida 16,00 US$/mes
    Ver precios
  • Versión gratuita
  • Prueba gratis Sí, consigue una prueba gratuita
  • Implementación En la nube, SaaS, web
    Móvil: nativo de iOS
    Móvil: nativo de Android
  • Formación Documentación
  • Asistencia Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Smartlook
  • https://www.smartlook.com/
  • Fundada en 2016

Sobre Smartlook

Una solución para registrar lo que los visitantes ven y hacen en el sitio web para obtener comentarios y mejorar la experiencia del usuario. Con grabaciones de los visitantes del sitio web, mapas térmicos y viajes de los clientes. Filtra a tu visitante y comparte ideas con tu equipo.
Puedes ver dónde hicieron clic con el mouse los visitantes, qué rellenaron en un campo de formulario, dónde pasan la mayor parte del tiempo y cómo navegan por cada página.

Funciones de Smartlook

  • Animación
  • Búsqueda de usuarios
  • Mapas térmicos
  • Para sistemas móviles
  • Para sitios web
  • Prototipado
  • Registro de actividad de la pantalla
  • Tests de usabilidad
  • Tests no moderados
  • Trayectoria del usuario
  • Análisis del embudo
  • Análisis por cohorte
  • Asignación de canales
  • Notificaciones push
  • Pruebas A/B
  • Seguimiento de desinstalaciones
  • Seguimiento de eventos integrados en aplicaciones
  • Seguimiento de ingresos
  • Seguimiento de retenciones
  • Análisis de páginas web
  • Análisis predictivo
  • Asignación de canales
  • Cartografía del viaje de cliente
  • Métricas de redes sociales
  • Métricas de rendimiento
  • Panel de comunicaciones
  • Pruebas A/B
  • Seguimiento de campañas
  • Seguimiento del ROI
  • Gestión de campañas
  • Gestión de varias ubicaciones
  • Seguimiento de búsqueda de sitios
  • Seguimiento de conversión
  • Seguimiento de fuentes de referencia
  • Seguimiento de interacciones entre usuarios
  • Seguimiento de objetivos
  • Seguimiento de palabras claves
  • Seguimiento de páginas consultadas
  • Seguimiento de tiempo en la página
  • Análisis de elementos
  • Análisis de páginas web
  • Cartografía de comportamientos
  • Cartografía radial
  • Cartografía territorial
  • Mapas dinámicos
  • Mapas integrables
  • Panel de comunicaciones
  • Para las ciencias
  • Para ventas
  • Análisis de comportamientos
  • Análisis predictivo
  • Colaboración
  • Encuestas y comentarios
  • Gestión de acciones
  • Importación y exportación de datos
  • Modelado de atribuciones
  • Modelos
  • Perfiles de clientes
  • Asignación de canales
  • Concursar por sms
  • Cupones
  • Marketing basado en la localización
  • Marketing por correo electrónico
  • Mensajería de texto
  • Notificaciones push
  • Segmentación contextual
  • Supervisión de la implicación
  • Filtrado
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de tareas
  • Gestión de tickets
  • Gestión de trabajo pendiente
  • Gestión de versiones
  • Seguimiento de problemas
  • Anotaciones
  • Análisis comparativo y cualitativo
  • Análisis cuantitativo del contenido
  • Análisis de búsquedas de usuarios
  • Análisis de medios
  • Análisis de sentimientos
  • Análisis de texto
  • Análisis estadístico
  • Colaboración
  • Investigación de métodos mixtos
  • Varios idiomas
  • Visualización de datos
  • Carro de compra
  • Comercio móvil
  • Configurador de productos
  • Cuentas de clientes
  • Gestión de SEO
  • Gestión de canales
  • Gestión de catálogos
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de promociones
  • Marketing por correo electrónico
  • Programa de fidelización
  • Análisis
  • Análisis de sentimientos
  • Análisis de tendencias
  • Análisis de texto
  • Gestión de acciones
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de encuestas
  • Gestión del conocimiento
  • Panel de comunicaciones
  • Recolección multicanal
  • Segmentación de clientes

Las opiniones más útiles de Smartlook

Smartlooked for awhile now

Publicado el 14/4/2019
Cynthia R.
Customer Service Representative
Servicios de información, 10.001+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidades
Asistencia técnica
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Smartlook has given time management a new definition. It allows us to save tremendous time and work more efficiently.

Puntos a favor: So we've been using Smartlook for some time now and I always thought it was a decent program. Having just gone through an entire tax season with almost every call utilizing this tool, it deserves a second view so to speak. Smartlook allows tech support or agents (in my company) to share screens with their customers. We can see their mouse movements, help them to navigate through the various options and features and troubleshoot errors by literally putting our eyes on it. It works by having the customer provide a code given on the website and this code allows access to their screen through Smartlook. Agents and customers alike have come to rely heavily on Smartlook to help get the support they need and get it in a timely manner. It makes a world of difference when you can see the screen, identify the issue and solve it all at once rather than take precious minutes and hours trying to describe what is going on and another hour trying to describe how to fix it.

Contras: The only thing I can say I least like about this software is that you can only screenshare within the website. Unlike another competition, you cannot screen the customers complete computer screen. If a customer wants to minimize a screen so you can see a document on their computer, for instance, you can't. In my line of work its not a deal breaker at all because the majority of the workflow is within the website.

Respuesta de proveedores

por Smartlook el 26/4/2019

Thanks for your review!
This review is not related to Smartlook but more to Turbotax.
Please change this,
Lukas

The idea to look how our customers use our websites is brilliant. I'm always very excited to replay.

Publicado el 30/8/2017
Márton P.
Na
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña 
4/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidades
5 / 5
Asistencia técnica
4 / 5
Relación calidad-precio

Puntos a favor: I have spotted out several typos and failures on my site just by looking what my visitors had seen. It provides the best insight as well regarding the customers behaviour, it is not comparable to anything else I was using (google analytics, path recording). I ve discovered a new world with Smartview and can't help spending hours playing back then recordings, and checking what and hiw the visitors were doing.

Contras: On a smartphone the right panel (offering other other recordings if the same visitor ) takes up a considerable amount of space, and it takes too much clicks and precise zoom to hide it. Itwould be better to be able to switch it off from the profile settings, (or simply deactive it for the free package)
Its also a big painpont, that there is no option to filter out the recording from direct (not facebook, google etc), as this info is also not visible on the smartphone listing

Respuesta de proveedores

por Smartlook el 30/8/2017

Hi Márton,
thank you very much for your review.

We will change Smartlook in future and it will be much more mobile friendly.
You can filter the visitor recordings in the advanced filters. Under Visitor behaviour is the option referer.
Enjoy Smartlook
Lukas Mehnert,
CMO at Smartlook

Perfect blend of qualitative & quantitative analysis for our measuring our product

Publicado el 26/6/2019
Laura V.
Head of Product Design
Software informático, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña 
Fuente: GetApp
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidades
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Puntos a favor: Smartlook is the perfect blend of qualitative & quantitative analysis for our product team. It's given us a new perspective on how users are experiencing our product — from how quickly users can achieve key goals, to what our product looks like on all kinds of weird and wonderful resolutions. The true power of Smartlook comes from how it captures every event that occurs, and then allows you to search seamlessly across all past events. You can also use these events in funnels and analyse where your users are dropping out of key workflows. Since the events are all automatically tracked, we can ask "I wonder how many users have used this feature since it launched?" and get instant answers by searching the pre-recorded events. It's truly mind-blowing! And last but not least, the support team at Smartlook was AMAZING! Our product uses a few layout attributes that the Smartlook recorder wasn't capturing correctly at first. The Smartlook team worked with us over 2 days to quickly resolve the issue to support our use case and now it's all working perfectly.

Contras: There's nothing I'm disliking about Smartlook, although I'm looking forward to more flexibility with pinning stacked event charts (where I'm comparing multiple events) as a single dashboard tile. This would make tracking our key metrics really slick. Mostly I'm just excited to see where they take the product!

Discover how your users browse your website.

Publicado el 9/5/2019
Usuario verificado
Programador Full-stack PHP
Internet, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidades
5 / 5
Asistencia técnica
4 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: I activate Smartlook on my website once a week to collect hundreds of videos and review them during the week. In this way I discover possible failures or improvements and apply them.

Puntos a favor: Smartlook is a great tool that helps to know how users use your web page. Smartlook records videos of how users navigate, giving you basic information such as what browser you use, the country of origin, the device ... Thanks to these recordings you can discover possible improvements or failures in your web page. You can understand better because users can not complete a process and work to give them a better experience. In addition to the recordings, in Smartlook you can create heatmaps and funnels to have a better control of objectives.

Contras: In the SPA web pages the heatmaps do not work correctly. In addition, by default the CSS cache is activated and if you make changes to your web page it takes time to update them, because of this, you may be watching recordings that apparently have errors but in reality it is the fault of the cache.

Smartlook helps me look smart

Publicado el 21/8/2018
Philip W.
Business Owner
Salud, bienestar y deporte, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidades
5 / 5
Asistencia técnica
4 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Seriously this is a tool you should be using so you know how your website works for your customers, it's all about finding what works and where you may be going wrong. It's cheaper than a consultant and this online consultant works 27/7

Puntos a favor: Smartlook is easy to use it helps me see how people interact with my website so I can improve user experience. I have also been able to make contact with customers who have had difficulty placing an order so this software has helped me in more ways than one.. It can also be used a a good anti fraud deterrent also.

Contras: Price I think the price could be lowered to help the smaller business ,you know the one man band who works from home.

Respuesta de proveedores

por Smartlook el 22/8/2018

Thank you for your review!

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