¿Qué es Noterro?

Únete a miles de masajistas, quiroprácticos y otros profesionales que confeccionan fichas, hacen reservas y llevan un seguimiento de los tratamientos de los pacientes utilizando SOAP Vault todos los días. SOAP Vault utiliza el aprendizaje automático para ayudarte a documentar adecuadamente las notas SOAP (subjetiva, objetiva, de evaluación y plan) completas y exhaustivas en cuestión de segundos. Las funciones de facturación y reserva online son opcionales de usar y se incluyen en todas las cuentas.

Por solo 19 $ al mes, SOAP Vault es una de las soluciones de administración de consulta más asequibles y con todas las funciones que hay disponibles. ¡Pruébalo gratis por 30 días!

¿Quién usa Noterro?

Notas SOAP de bajo costo y alta calidad, formularios de admisión, programación de horarios online y mucho más.

¿Dónde se puede implementar Noterro?

Cloud, SaaS, Web

Sobre el proveedor

  • Noterro
  • Ubicado en Stoney Creek, Canadá
  • Fundada en 2010
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Australia, Canadá, Estados Unidos, Nueva Zelanda, Reino Unido

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • Noterro
  • Ubicado en Stoney Creek, Canadá
  • Fundada en 2010
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Australia, Canadá, Estados Unidos, Nueva Zelanda, Reino Unido

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de Noterro

Noterro Software - 1
Noterro Software - 2
Noterro Software - 3
Noterro Software - 4
Noterro Software - 5
Ver 6 más
Vídeo de Noterro
Noterro Software - 1
Noterro Software - 2
Noterro Software - 3
Noterro Software - 4
Noterro Software - 5

Comparar el precio de Noterro con productos similares

Noterro

25,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
74,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
29,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
9,99 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de Noterro

  • Alertas y notificaciones
  • Base de datos de clientes
  • Citas recurrentes
  • Confirmación y recordatorios
  • Conforme con HIPAA
  • Creación de diagramas
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Diagnósticos iniciales
  • Facturación
  • Formularios personalizables
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de citas
  • Gestión de clases
  • Gestión de clientes
  • Gestión de clínicas
  • Gestión de expedientes de pacientes
  • Gestión de la disponibilidad
  • Gestión de médicos
  • Gestión de personal
  • Gestión de reclamaciones
  • Gestión de seguros
  • Herramientas de evaluación de resultados
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración de páginas web
  • Integración de redes sociales
  • Marketing por correo electrónico
  • Mensajería SMS
  • Notas SOAP
  • Panel de actividades
  • Para balnerarios medicinales
  • Para fisioterapia
  • Para quiroprácticos
  • Planificación del tratamiento
  • Portal de autoservicio
  • Portal de clientes
  • Portal de los pacientes
  • Procesamiento de pagos
  • Procesamiento de tarjetas de débito/crédito
  • Programación
  • Programación automatizada
  • Programación de citas
  • Programación de médicos
  • Programación de pacientes
  • Punto de venta (POS)
  • Recordatorios
  • Reserva en línea
  • Sincronización de calendario

Alternativas a Noterro

Streamline your practice, at every level, with the all-in-one EMR software designed for growing health businesses.
La única solución disponible realmente GRATUITA. Extremadamente fácil de usar y repleto de características formidables. Descubre más sobre Fresha
Automatiza las reservas, cancelaciones, recordatorios e incluso pagos de tus clientes usando el software de programación en línea más elegante del mundo. Descubre más sobre Acuity Scheduling
Calendly te ayuda a programar reuniones sin los correos electrónicos de ida y vuelta.
Owl is a practice management solution for therapists and social workers to automate note taking, scheduling, compliance, and more.
Con la confianza de más de 60 000 profesionales de salud mental, el software de EHR TherapyNotes ayuda a los terapeutas a gestionar sus prácticas de forma más eficiente.
Una formidable solución de programación de citas y gestión empresarial online todo en uno para profesionales de servicios modernos.
Massage therapy management software with 24/7 on-line appointment booking, automated client messaging, and more.
El software para peluquerías Timely gestiona todo tu negocio desde cualquier dispositivo. Administra fácilmente calendarios, clientes, personal, existencias, informes y más.
Software de gestión integrada de información de atención médica y facturación médica con potente motor de búsqueda y seguimiento de la actividad del usuario.
Pasa gratuitamente a SimplePractice y únete a los más de 40 000 clientes que gestionan prósperos negocios de salud y bienestar.

Opiniones de Noterro

Evaluación media

General
4,7
Facilidad de uso
4,6
Atención al cliente
4,8
Funciones
4,5
Relación calidad-precio
4,9

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
74%
4
24%
3
1%
2
0%
Jill
Jill
Founder en Canadá
Usuario de Linkedin verificado
Medicina alternativa, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Noterro is an excellent option

5,0 hace 2 años

Comentarios: This is a simple and easy system to use, and we have a pretty complicated business with both a location and mobile appointments, and then different divisions with in the mobile.

Puntos a favor:

It's ease of use, the soap notes are fantastic, and customer intakes are so easy and just automatically stored with the client, it seems simple but it is really really fantastic. Updates and more functions are regularly released. They are super quick to call or email back and address even silly questions and have helpful videos and solutions.

Puntos en contra:

The only big drawback is the lack of a therapist compensation function that would eliminate the work involved in therapists invoicing me and having to check those invoices. This is maybe coming but no timeline yet. A small drawback is Therapist last names always show up, I would like the choice to keep the last names back except on receipts.

Respuesta de Noterro

hace 2 años

Thanks for your feedback. An Invoice Payment Report is in the works, this will show you invoices based on when they were paid, handy for paying practitioners based on payments being received.

Jessica
Jessica
Registered Massage Therapist en Canadá
Usuario de Linkedin verificado
Hospital y atención sanitaria, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Noterro Review!

4,0 hace 2 años

Comentarios: I'm really enjoying using it primarily again. It's come from a place to store soap notes and client information, and now is a place where I can do online bookings, sell products, send receipts and emails/texts. It's a great all-in-one package for a very reasonable price.

Puntos a favor:

I have been using Soap Vault (now Noterro) since 2015. It has come a LONG way since then. And almost monthly I get new emails with new features and functionality that they have added to their software, while the price remains the same! I had a question and I asked in a forum on a weekend, and I got an answer back in about 6 hours from one of the Customer Service Reps, so that's pretty impressive.

Puntos en contra:

It's a bit hard to figure out how to do everything at first, not quite as intuitive as other appointment managers I've used in the past, but in return for that you have more control and customization over your appointments.

Stephanie
President en Canadá
Salud, bienestar y deporte, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Great for multi-discipline clinics

5,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: I'm happy with it and will continue using it as long as it's available.

Puntos a favor:

We have used this since we opened in 2018. I'm always impressed by the features that get added on, the fast resolution whenever we have an issue, and the ease with reaching tech support. Our clients love the reminders, and learning to use it is very quick and efficient for everyone on my team.

Puntos en contra:

I wish it had integrated bookkeeping software so I could have everything in one system. Currently we use Quickbooks for our accounting and it does take a lot of time doing the data entry from our reports in Noterro.

Respuesta de Noterro

el mes pasado

Thanks Stephanie for the review! Hopefully one day we will have enough bookkeeping features to not require another bookkeeping software. Until then the closest we have is the QuickBooks export of invoices.

Barry
Director en Nueva Zelanda
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

NZ review..

3,0 hace 2 años

Comentarios: Generally speaking it started off as a great product.
As it has developed it has become a little clunky in its feature operations which then impacts usability just when you do not need it to be clunky.
Development programme of works appears to make little sense. Aug 2019 it was promised to have resource scheduling to allow classes to be booked, that moved to Sept 2020 and we are still waiting, yet there is a constant update to functions which worked perfectly fine i.e. page tabs for client information.. Rather than worry about aesthetic alterations to "ease" of usability, focusing on features which will help their customers business develop would be better direction.

Puntos a favor:

Entry Point in cost Ease of installation Ease of cross platform usage

Puntos en contra:

With new "updates" or "improvements" site speed slows massively Updates to the software does not always handle users timezones sensitively - being in NZ you can bet your bottom dollar an update is done overnight North American time, hitting NZ in the middle of the operating day and just as you are trying to book clients in for new appointments. Calendar / Booking system adhoc leaves off the session "wrap up time" resulting in clients being booked back to back or it adds on more "wrap up time" resulting in too much time available between each client, despite all appointment types having their own "Wrap up time" being set at admin level. Lack of delivery on features promised 12mths ago which is now impacting delivery of service to our business..

Respuesta de Noterro

hace 2 años

Thanks for your feedback Barry. Sorry for the trouble you've had with releases, you definitely should not experience disruptions during that process. We're always improving our release process to reduce outages or just general slow downs, sounds like we need to do better. Regarding the "wrap up time" or "Recovery time" as it's referred to in Noterro, you definitely should not be experiencing it randomly disappearing. If you book an appointment, we'd be happy to hop on a screen-share to see what you're experiencing. Just book a call with the link below, if timezones are an issue, just let us know and we'd be happy to schedule outside your regular hours. Book a call: https://calendly.com/noterro-support/phone-support-15-min Contact us to book a call outside hour regular hours: https://noterro.com/contact Thanks again for your feedback! -Ryan

Stephanie
Clinic Owner, RMT en Canadá
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Professional, reliable, lots of features!

5,0 hace 3 meses

Comentarios: The online booking system is wonderful and easy to use. It keeps our schedules busy by enabling booking any time of day and saves our reception a lot of time for booking by phone.

Puntos a favor:

I love being able to customize our own forms and agreements and having it all accessible securely online.

Puntos en contra:

I wish the updates to the health history within the soap note would translate direct to the health history form as dated updates (to satisfy the CMTO's Standards for Health History Updates). We appreciate all the updates but it's hard to keep up with when

Respuesta de Noterro

hace 2 meses

Thanks for the feedback!