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¿Qué es Mend?

Ideal para grupos de más de 5 proveedores. Tasas de faltas de un solo dígito: Telesalud, telemedicina y gestión digital completa del paciente: recordatorios de citas, autoprogramación de pacientes y formularios digitales. Asistencia y flujos de trabajo personalizados calificados n.º 1. Conéctate con los pacientes en cualquier momento y en cualquier lugar, con cualquier dispositivo.

Mend tiene tasas de participación del 98.3 %, de conexión a video del 99.85 % y de faltas a las citas de un solo dígito.

Mend tiene tecnología de automatización para integrarse con cualquier registro médico electrónico (EHR), software de gestión de consultorios (PMS) u otros sistemas.

¿Quién usa Mend?

Consultorios privados, sistemas de salud, pagadores, farmacias y empresas farmacéuticas.

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Mend

Mend

4,5 (777)
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VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
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Wellspring Innovation Management
Funcionalidades más valoradas
Ningún usuario ha valorado aún las funcionalidades de este producto.
GoTo Meeting
Funcionalidades más valoradas
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Uso compartido de pantalla en tiempo real
VidyoConnect
Funcionalidades más valoradas
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Funcionalidades más valoradas
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Recordatorios vía SMS
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Funcionalidades más valoradas
Audio y vídeo bidireccional
Uso compartido de la pantalla
Videoconferencia
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Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Chat en vivo
Uso compartido de la pantalla
WeCounsel
Funcionalidades más valoradas
Gestión de clínicas
Historia clínica electrónica/informatizada
Programación de citas
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Funcionalidades más valoradas
Recetas electrónicas
Sala de espera virtual
Videoconferencia
Zoom Workplace
Funcionalidades más valoradas
Audio y vídeo bidireccional
Uso compartido de la pantalla
Videoconferencia

Opiniones de Mend

Evaluación media

General
4,5
Facilidad de uso
4,5
Atención al cliente
4,5
Funcionalidades
4,5
Relación calidad-precio
4,5

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

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Ronald Abilmar
Ronald Abilmar
Marketing Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la opinión

Transforming my healthcare experience forever.

5,0 el año pasado

Comentarios: I love the flexibility it offers by allowing me to communicate with my healthcare providers via messages, video or forms, which perfectly suits my needs and preferences is great.

Puntos a favor:

It's great that it has simplified and streamlined my healthcare experience, allowing me to receive the care I need quickly and efficiently.

Puntos en contra:

Well, sometimes I have experienced some connectivity problems or communication delays when using the platform.

sandra
user en EE. UU.
Cuidado de la salud mental, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Quick, helpful and compassionate

5,0 hace 3 semanas Nuevo

Comentarios: they are consistent in their way of taking care of me, never brash or unkind. each link in the chain knows their purpose and works hard to make me feel comfortable with my visit.

Puntos a favor:

i thought they were quick helpful compassionate

Puntos en contra:

none

Ashley
Outpatient Clinician en EE. UU.
Cuidado de la salud mental, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Mend Review

3,0 hace 6 años

Comentarios: Mostly good.

Puntos a favor:

I get to create my own schedule, it is cool to talk to clients via webcam, I like that clients can sign forms through it. I like the paint and texting feature.

Puntos en contra:

It is very slow to schedule appointments and process assessments. Once you select submit or book it takes longer than other websites to load. I do not like how you have to wait after each session scheduled for it to load and go back to the dashboard and then you can click to schedule another appointment. When you upload an assessment it would be cool it if were not two steps, if you could just upload the assessment such as treatment plan when you first assign the assessment rather than having to go back to the dashboard and upload it onto the designated assessment for the specific client. It would be good if it works better with smaller band with or slower internet. Sometimes it makes me log in twice even with correct password, sometimes it starts running my camera when I am not in a session and have not selected to start a session. There are a lot of clients with double names in the system which is frustrating because I have to make sure and select the accurate one, not the one with the fake e-mail. Sometimes people are unable to sign the forms on their cellphones even though we are told they do not have to download it, I have watched them attempt while I am on the call and it does not allow them to click submit or sign.It would be cool if there could be more interactive games the therapist and client could play through Mend together during session.

Respuesta de Mend VIP

hace 6 años

Thanks for the feedback, it's great! Using the Rebook or Assessment feature from the Actions menu should make setting up appointments and assigning paperwork simpler. Did you know you can set recurring appointments as well? All of the issues described with the video connection should be fully resolved for you now. If you have any further issues, please let us know and we're happy to help.

Patricia
CEO en EE. UU.
Arte y artesanía, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Great Application

5,0 hace 4 meses

Comentarios: My experience has been from a patient's point of view and applies to the internet quality and the physicians' repore, and all those aspects are great.

Puntos a favor:

Everything is in one space to accomplish desired goals.

Puntos en contra:

There is nothing that I can think of while using the application.

Zack
Maintenance tech en EE. UU.
Construcción, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

BDEnergy!!

5,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: Positive Not too long, not too short, gave me what I needed

Puntos a favor:

I like how quickly and convenient I was able to login to my portal to access my doctor appointment

Puntos en contra:

Nothing Everything was satisfactory for me