Cornerstone HR

Cornerstone HR



Valoración media

12 reseñas
  • 4 / 5
    En general
  • 4 / 5
    Facilidad de uso
  • 4.5 / 5
    Atención al cliente
  • 3 / 5
    Características
  • 4.5 / 5
    Relación calidad-precio

Detalles del producto

  • Versión gratuita
    No
  • Prueba gratis
  • Implementación
    En la nube, SaaS, web
  • Formación
    En persona
    En directo en línea
    Seminarios web
  • Asistencia
    Horas laborables

Datos del proveedor

  • Cornerstone OnDemand
  • http://cornerstoneondemand.com

Información sobre este software

Por último, una alternativa flexible y rentable a los sistemas de RR. HH. rígidos y costosos. Cornerstone HR gestiona toda la información de tu fuerza de trabajo global en una ubicación central con sólidas capacidades de administración, planificación y visualización. Ponte en marcha en cuestión de semanas, a una fracción del costo, obteniendo rápidamente las respuestas que necesita tu empresa para seguir adelante.


Funciones de Cornerstone HR

  • Base de datos de empleados
  • Comentarios de 360 grados
  • Contratación de personal
  • Gestión de ausencias
  • Gestión de contrataciones
  • Gestión de indemnizaciones
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de tiempo y asistencia
  • Gestión de ventajas
  • Gestión del ciclo de vida de empleados
  • Gestión del rendimiento
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento de candidatos
  • Contratación de personal
  • Definición y seguimiento de objetivos
  • Evaluación del rendimiento
  • Gestión de competencias
  • Gestión de contrataciones
  • Gestión de indemnizaciones
  • Gestión de la descripción de trabajos
  • Gestión de la formación
  • Gestión del ciclo de vida de empleados
  • Plan de carrera profesional
  • Planificación de sucesiones

Las reseñas más útiles sobre Cornerstone HR

Talent Management at its finest

  Traducir con Google
4/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
Características y funcionalidad
3 / 5
Asistencia al cliente
Relación calidad-precio

Comentarios: Cornerstone is the best and most comprehensive solution that I have seen for talent management. I have used the LMS, Performance, Succession, Connect and Extended Enterprise modules. CSOD continues to make enhancements to their product, especially with Learning, Connect and Performance, but where they are lacking is in enhancements to their mobile app and to their Succession module. While I do find great value in reaching out to their Global Product Support team, it will sometimes take days and even weeks before you get a response from them on a case. The communication to the customer is lacking there.
Additionally, I find that some of the modules, such as Performance and Succession, can be really complex and require a lot of testing and trial and error to get things right. It does help that you are given two test environments (Stage and Pilot) to test things in. The quarterly releases have also gotten better over time, with many resources that can be used throughout User Acceptance Testing and the rest of the release cycle.
Change is not always handled seamlessly for the customer, as we have experienced major delays when our Account Manager was on leave and also our Client Success Manager was out on leave. The people who filled in for them seemed overwhelmed and as a result there was a lack of communication.
Overall, Cornerstone is a great encompassing talent management system and I have not encountered another company that comes close to what they offer.

An integrated HRIS experience for your employees

  Traducir con Google
4/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
3 / 5
Características y funcionalidad
3 / 5
Asistencia al cliente
4 / 5
Relación calidad-precio

Puntos a favor: My institution uses several modules for Cornerstone and as an end-user that is what appeals to me most. I can apply for positions, sign-up for trainings, share kudos with colleagues, and view performance goals and reviews all in one place. I'm really interested to see how my organization leverages the platform in the future.

Puntos en contra: Cornerstone seems user-friendly at first glance, but this is only the case for the most frequently accessed items. My institution also seems to have regular outages and issues with supporting the system.