¿Qué es A1 Tracker?

Centralización de documentos y datos con panel de analítica, portales web, automatización del flujo de trabajo, historial de registros, notificaciones, alertas, gestión de documentos y creación de informes personalizados. Ofrece módulos integrados para contratos, riesgos, incidentes, reclamaciones, seguros, litigios, proyectos y activos. Es compatible con múltiples idiomas y monedas. Se ofrece en versión totalmente alojada o en instalación local. Integraciones con otros sistemas de terceros de finanzas, recursos humanos y CRM. Asistencia y formación profesionales.

¿Quién usa A1 Tracker?

Solución para gestión de riesgos, contratos, reclamaciones, seguros, incidentes, cumplimiento, seguridad, adquisiciones y software CRM. Integración con soluciones de contabilidad, finanzas y RR. HH. e inicio de sesión único. Portales web, automatización del flujo de trabajo y analíticas.

¿Dónde se puede implementar A1 Tracker?

Cloud, SaaS, Web, Windows (local), Linux (local)

Sobre el proveedor

  • A1 Enterprise
  • Fundada en 2001
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 7

Idiomas

alemán, checo, chino, coreano, danés y otros 21

Sobre el proveedor

  • A1 Enterprise
  • Fundada en 2001
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 7

Idiomas

alemán, checo, chino, coreano, danés y otros 21

Imágenes y vídeos de A1 Tracker

A1 Tracker Software - 1
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A1 Tracker Software - 3
A1 Tracker Software - 4
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Vídeo de A1 Tracker
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Comparar el precio de A1 Tracker con productos similares

A1 Tracker

800,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
1000,00 US$/año
Versión gratuita
Prueba gratis
65,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
1500,00 US$
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de A1 Tracker

  • Acceso móvil
  • Acciones preventivas y correctivas (CAPA)
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Análisis de riesgos
  • Auditoría de elementos de control
  • Búsqueda de texto completo
  • CRM
  • Capital privado
  • Conectores de datos
  • Contabilidad
  • Contratación de personal
  • Control de procesos de aprobación
  • Control de versiones
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes de incidentes
  • Creación de informes de inversores
  • Creación de informes de riesgos
  • Creación de informes de riesgos financieros
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Códigos de barras/RFID
  • Evaluación de riesgo
  • Evaluación de riesgos
  • Facturación
  • Firma electrónica
  • Funciones/cálculos
  • Gestión de abastecimiento
  • Gestión de adquisiciones
  • Gestión de auditorías
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de carteras
  • Gestión de clientes
  • Gestión de comisiones
  • Gestión de configuración
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contratos o licencias
  • Gestión de datos del proveedor
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de excepciones
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de incidentes
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de inspecciones
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de investigaciones
  • Gestión de la amortización
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de la formación
  • Gestión de piezas
  • Gestión de precios
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de pólizas de seguros
  • Gestión de reclamaciones
  • Gestión de reclamaciones de garantía
  • Gestión de recursos
  • Gestión de reparaciones
  • Gestión de respuestas
  • Gestión de riesgos
  • Gestión de tareas
  • Gestión de tasas
  • Gestión del ciclo de vida de los contratos
  • Gestión del ciclo de vida de recursos
  • Gestión del servicio
  • Herramientas de colaboración
  • Integraciones de terceros
  • Mantenimiento de registros OSHA
  • Métricas de rendimiento
  • Notas de caso
  • Offboarding
  • Panel de comunicaciones
  • Plantillas prediseñadas
  • Portal de autoservicio
  • Portal de clientes
  • Portal de participantes
  • Presupuestos automatizados
  • Presupuestos y estimaciones
  • Priorización
  • Programación del mantenimiento
  • Redacción de contratos
  • Registro de auditoría
  • Seguimiento costes hasta finalización
  • Seguimiento de activos
  • Seguimiento de costes
  • Seguimiento de creación de informes y proyectos
  • Seguimiento de envíos
  • Seguimiento de garantías
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento de inventario
  • Seguimiento de la conformidad
  • Seguimiento de porcentaje de progresión
  • Seguimiento del progreso
  • Seguimiento del tiempo
  • Seguimiento horas/gastos
  • Supervisión KPI
  • Uso compartido de archivos
  • Verificación de la admisibilidad
  • Vista de Gantt/cronología
  • Visualización de datos
  • Widgets

Alternativas a A1 Tracker

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Opiniones de A1 Tracker

Evaluación media

General
4,9
Facilidad de uso
4,8
Atención al cliente
5,0
Funciones
4,7
Relación calidad-precio
4,9

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
91%
4
9%
Rufina B.
Rufina B.
Insurance Agent en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Seguros, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Very flexible and robust software

5 hace 4 años

Puntos a favor:

We like that this program is extremely flexible and customizable. You can even have them help you pare the features down to only the things that are really necessary in your organization, which we liked since we were working on a budget. We use it primarily for insurance purposes like managing due dates and payments, recording documents, tracking a claim in progress, generating batch invoices and reports or following up with a client. However, this tool has also been used occasionally for managing some of our projects. The dashboard makes it possible for us to see all the important information in one glance.

Puntos en contra:

Because it is highly customizable and flexible, things can sometimes get really complicated especially if a less experienced administrator is handling it. So when we were in the process of implementing A1 Tracker, some questions and issues came up but their representatives were always way ahead of us and they were ready with a solution or suggestion even before we could ask.

Joshua F.
Claims Adjuster en EE. UU.
Transporte/transporte en camión/ferrocarril, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Fantastic Software and Fantastic Customer Support

5 hace 2 años

Comentarios: I had a very good experience with A1. I was the primary system administrator for our company. The response time from customer support was short and the help they provided was spot-on. I have no complaints about this program.

Puntos a favor:

The ability to import data from our existing system and then manipulate that data to fit the new program was an awesome feature. This program was also very easy to use. The program is also customizable to fit the needs of our company.

Puntos en contra:

There is really only one “con” to mention. 1. Building “custom views” was a little difficult and took some time to learn.

Iris H.
Business & Customer Experience Manager en Puerto Rico
Transporte/transporte en camión/ferrocarril, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

User friendly software

4 hace 9 meses

Puntos a favor:

It is very easy to implement according to the needs of your business. It turns out to be very friendly to work on it.

Puntos en contra:

Really satisfied with the product. Nothing bad to say.

Kimberly A.
CLAIMS MANAGER en EE. UU.
Transporte/transporte en camión/ferrocarril, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

CREATING EFFICIENCY IN A PAPER FILE WORLD

5 hace 11 meses

Comentarios: Here at Brown Integrated Logistics we were previously using disjointed systems to manage our claims management system, consisting of a TMS software, paper records, and excel sheets. We had to aggregate information across a multitude of various claim types, such as Workers Compensation, Auto Accidents, Warehousing Property Claims, Cargo Claims, Slip and Fall Claims, Occupational Accidents, Torts, 3rd Party Property Damage, and Bodily Injury as well as Litigated claims. In fact, we love the fact that we can add as many claim types as we need, and change the display of information based on claim type and user permissions. We can give claim admins and adjusters access to more details about a claim, such as documents, reserves, and financials, while limiting access to field staff to just the basics to record a claim. We love the fact that we no longer have to run OSHA reports manually, the old fashioned way. We can now generate all of the OSHA reports and the First Report of Injury right from the system, and limit the report by department, location, and subsidiary company. This really simplifies our OSHA reporting compliance process. The financials are another strong point. We can finally track all claim-related costs and reserves in one place, allowing us to run financial reports for our executive management team at a moments notice.

Puntos a favor:

The ability to modify our current program without making contact with A1. The flexibility is unsurpassed compared to other programs. The attention detail and work arounds help mold this program to our specific needs. The knowledgeable team and staff work with us to collaborate on creating new product within the program. Customer Service is top-notch. Questions and issues are resolved in a timely fashion, sometimes quicker than expected. While meeting expectations are always a bonus, A1’s staff always exceeds our expectations and a regular basis

Puntos en contra:

There was a lot of data to import; sifting through all of the data to import and organizing that was time consuming. Additionally, we invest the time up front into understanding our short and long term business needs to collaborate with A1 on how to best “structure” the system. Because A1 Tracker is so customizable, there are lots of decisions to make for a business owner to optimize for users and for the business needs.

Catherine K.
Guarantee Administrator en Canadá
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

We've used A1 software since 2013 and very pleased with the quality of product service and support.

5 hace 4 años

Puntos a favor:

I oversee product warranty claims for around 250 dealers, who are responsible for handling customer guarantee repairs and product registrations. A1 Enterprise was our software of choice because our warranty, product registration, and RMA process is chalk-full of complex business rules which requires automation. Our products and guarantee process are complex, due to each product having many associated parts and sub-assemblies, where each can have various warranty coverage types and limits. A1 Enterprise also provided an interface to our ERP accounting software, which gives us more control over how our products and claim costs approvals flow between the two systems. This interface reduced burden on me and our accounting department. We have collaborated continuously with the team at A1 to clearly define our business requirements to ensure we get what we need, and the team at A1 invests their time to thoroughly understand our business needs. Pros: The team at A1 is very competent with their technology and our requirements. They know how to present solutions to complex business needs, and are very responsive to changes and support requests. Additionally, A1 Tracker as a software is rich with customizability, administrative features, and workflow features that make my job easier and more efficient. In comparing my time spent managing claims in the previous system, A1 Tracker gave us a 90% increase in efficiency.

Puntos en contra:

A1 Tracker is an application that takes time to understand and grow into. Any administrator taking on this application should be aware that a time investment on their part is needed to ensure a successful implementation. Additionally, I would like to see Dashboard reports with charts and graphs, although I hear rumors that's coming in 2018!