¿Qué es Reputation?

Reputation.com es la plataforma de gestión de reputación online líder en su categoría para grandes empresas con múltiples ubicaciones. Ayuda a las empresas a supervisar y mejorar las puntuaciones y reseñas online, mejora la experiencia del cliente y genera tráfico, visitas e ingresos.

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Reputation

Reputation

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Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
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4,0 (76)
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Sprinklr Social
Funcionalidades más valoradas
Creación de informes/análisis
Integración de redes sociales
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Podium
Funcionalidades más valoradas
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Oktopost
Funcionalidades más valoradas
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Programación de publicaciones
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ReviewTrackers
Funcionalidades más valoradas
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Solicitud de reseña de usuario
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SOCi
Funcionalidades más valoradas
Creación de informes/análisis
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Funcionalidades más valoradas
Ningún usuario ha valorado aún las funcionalidades de este producto.
Birdeye
Funcionalidades más valoradas
Gestión de los comentarios negativos
Solicitud de reseña de usuario
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AreTheyHappy
Funcionalidades más valoradas
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Análisis de sentimientos
Gestión de respuestas
Hootsuite
Funcionalidades más valoradas
Gestión de varias cuentas
Integración de redes sociales
Programación de publicaciones

Opiniones de Reputation

Evaluación media

General
4,4
Facilidad de uso
4,4
Atención al cliente
4,3
Funcionalidades
4,2
Relación calidad-precio
4,3

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

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Becca
Becca
Marketing Director en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Propiedad inmobiliaria, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Reputation.com makes it easy to manage your business!

5,0 el año pasado

Puntos a favor:

I love being able to manage our multiple locations' listings and social media.

Puntos en contra:

At times there can be challenges with initial setup, but the processes have improved.

Respuesta de Reputation.com

el año pasado

Hi Becca, Thank you so much fro taking time to share your experience with Reputation. We appreciate your feedback. Have a wonderful day!

Tyler
Social Media Specialist en EE. UU.
Marketing y publicidad, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Wonderful Product with Great Flexibility

4,0 el año pasado

Comentarios: I have had amazing experiences with Reputation. Sometimes there can be some small quirks or glitches in the software, but the benefits have absolutely outweighed the negatives. I have had other social media management platforms reach out, but no one has yet been able to offer everything that Reputation has.

Puntos a favor:

I love the content library and user system! This makes Reputation stand out from all the other third-party social media softwares. This has allowed us to truly create content that is easily accessible to all users to be able to share with their social media audience. Reputation is always ever-expanding and constantly implementing new features!

Puntos en contra:

The software can be glitchy every now and then, but overall this isn't such a detrimental issues.

Bryan
Director of Customer Relations en EE. UU.
Construcción, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Reputation.com has helped us greatly refine our Customer Experience

5,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: Since beginning to use Reputation, we have learned a large amount about how to use the platform to track customer feedback, utilize that for growth in the customer relations, as well as generate increased sales. Very easy to use and informative platform that any business that works with customers should impliment.

Puntos a favor:

The ease of being able to track our Customer Experience and use that feedback to better assist our homeowners has driven an increase in sales, but also related to increased positive feedback.

Puntos en contra:

Took a bit of time to understand the metrics and how to improve the scores, but the training modules are very useful in bridging that gap.

Tiffany
Digital Marketing Director en EE. UU.
Propiedad inmobiliaria, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Neutral

2,0 hace 4 años

Comentarios: Dealing with accounting has been the worst experience I've ever had with any accounting team. I've been on this product for over a year now and not once have I received a correct invoice. The amount of time I've wasted going back with accounting is insane and they are not clear about what is wrong.

Puntos a favor:

I love the reporting aspects. I am very happy being able to pull metrics on reviews and surveys. This really helps us make changes and improvements within our company. The word cloud and key word summary are the two most important surveys I have and they are proven very useful. The review response feature has also been very helpful and saved us a lot of time.

Puntos en contra:

It seems that the functionality breaks semi-often. When we put out a survey the results don't always come in for us to see them. The social media tools could be better. I would love to see a planning/grid option for Instagram. This would help us manage this better. Also, the set up process for our survey program was very taxing. Plus their help desk was not very proactive about fixing the product for us. It can take weeks to get a survey functioning properly.

Ana
olm en EE. UU.
Automoción, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Reputation Review

5,0 hace 2 meses Nuevo

Puntos a favor:

I like the fact that reputation has so many tools within the software that can literally work with any company

Puntos en contra:

only thing I did not like was the facebook integration to be able to communicate/ message/ respond to reviews and comments from customers