¿Qué es Reputation?

Reputation.com es la plataforma de gestión de reputación online líder en su categoría para grandes empresas con múltiples ubicaciones. Ayuda a las empresas a supervisar y mejorar las puntuaciones y reseñas online, mejora la experiencia del cliente y genera tráfico, visitas e ingresos.

¿Quién usa Reputation?

Sin información del proveedor

¿Dónde se puede implementar Reputation?

Basado en la nube
Entorno local

Sobre el proveedor

  • Reputation.com
  • Ubicado en Redwood City, EE. UU.

Asistencia de Reputation

  • Asistencia telefónica

Países disponibles

Alemania, Canadá, Estados Unidos, India, Reino Unido

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • Reputation.com
  • Ubicado en Redwood City, EE. UU.

Asistencia de Reputation

  • Asistencia telefónica

Países disponibles

Alemania, Canadá, Estados Unidos, India, Reino Unido

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de Reputation

Reputation Software - 1
Reputation Software - 2
Ver 3 más
Vídeo de Reputation
Reputation Software - 1
Reputation Software - 2

Comparar el precio de Reputation con productos similares

Reputation

Reputation

Sin información del proveedor sobre los precios
Versión gratuita
Prueba gratis
Sin información del proveedor sobre los precios
Versión gratuita
Prueba gratis
Sin información del proveedor sobre los precios
Versión gratuita
Prueba gratis
Sin información del proveedor sobre los precios
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de Reputation

  • Análisis de sentimientos
  • Análisis de tendencias
  • Análisis de texto
  • Creación de informes/análisis
  • Creador de encuestas
  • Distribución multicanal
  • Encuestas y comentarios
  • Generación de reseñas
  • Gestión de campañas
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de encuestas/sondeos
  • Gestión de la experiencia del cliente
  • Gestión de los comentarios negativos
  • Gestión de respuestas
  • Herramientas de colaboración
  • Importación y exportación de datos
  • Integraciones de terceros
  • Modelos personalizables
  • Panel de actividades
  • Panel de comunicaciones
  • Participación del cliente
  • Programación de publicaciones
  • Recolección de respuestas sin conexión
  • Recopilación de datos multicanal
  • Seguimiento de la participación
  • Seguimiento de marcas
  • Supervisión de redes sociales
  • Supervisión de reseñas
  • Visualización de datos

Alternativas a Reputation

Online reputation management platform for healthcare, multifamily residential and small and medium-sized organizations.
AreTheyHappy ayuda a las cadenas de restaurantes y empresas de hostelería con múltiples ubicaciones a llevar la experiencia del cliente al siguiente nivel. Descubre más sobre AreTheyHappy
Hootsuite te ayuda a construir tu marca, reforzar las conexiones con los clientes e impulsar los resultados gracias a las redes sociales.
Software que ayuda a las empresas a gestionar y responder a reseñas, aumentar las puntuaciones y clasificaciones y descubrir información clave sobre los clientes.
The Unified Customer Experience Management Platform
Business Listings Management, Website Design and SEO, Digital Marketing, Social Media Marketing, Reviews, customer feedback and online
Herramienta de marketing por SMS que permite a las empresas recopilar datos de las interacciones con los clientes y analizar su comportamiento para llevar a cabo campañas web segmentadas.
Solución de gestión de redes sociales todo en uno con funciones de escucha social, publicación, creación de informes, evaluación comparativa y participación. Descubre más sobre Falcon.io
Facelift Cloud es una solución de software con múltiples certificaciones que posee todos los componentes para realizar tareas de marketing profesional en redes sociales a nivel empresarial. Descubre más sobre Facelift Cloud
Allows you to collect customer feedback at any moment during the customer journey.
Sprout Social ofrece soluciones de participación en redes sociales, publicaciones, análisis, escucha e informes para agencias y marcas líderes.
MailChimp te brinda las herramientas de marketing para ser tú mismo en un escenario más grande.
Trustmary conecta los comentarios y reseñas de los clientes con el sitio web para generar más conversiones (clientes potenciales y ventas). Totalmente automatizado.

Opiniones de Reputation

Evaluación media

General
4,3
Facilidad de uso
4,4
Atención al cliente
4,3
Funciones
4,2
Relación calidad-precio
4,2

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
53%
4
35%
3
6%
2
3%
1
2%
Becca
Becca
Marketing Director en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Propiedad inmobiliaria, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Reputation.com makes it easy to manage your business!

5,0 hace 9 meses

Puntos a favor:

I love being able to manage our multiple locations' listings and social media.

Puntos en contra:

At times there can be challenges with initial setup, but the processes have improved.

Respuesta de Reputation.com

hace 9 meses

Hi Becca, Thank you so much fro taking time to share your experience with Reputation. We appreciate your feedback. Have a wonderful day!

Matthew
Digital Marketing Manager en EE. UU.
Automoción, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

A Solid Partner For Your Business

5,0 hace 2 semanas Nuevo

Comentarios: We've had a very positive experience with Reputation.com since inception. That is why we continue to open the door to new rooftops using this platform. It's easy to set-up, easy to use and they continue to look for progress with their platform. It's not a stale/static product by any stretch of the imagination.

Puntos a favor:

Reputation.com has been a part of our portfolio for 6+ years and has expanded across multiple rooftops over those years. It's an easy to use and understand platform that continues to update and evolve its offerings to include the latest relevant information to help you monitor and manage your online listings, customer sentiment and social media pages.

Puntos en contra:

As they expand the platform, it's become very built out versus what it was just a few years ago. Moving around in the platform isn't as easy as it once was, but that's most likely due to user error and comfortability with new features.

Tiffany
Digital Marketing Director en EE. UU.
Propiedad inmobiliaria, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Neutral

2,0 hace 3 años

Comentarios: Dealing with accounting has been the worst experience I've ever had with any accounting team. I've been on this product for over a year now and not once have I received a correct invoice. The amount of time I've wasted going back with accounting is insane and they are not clear about what is wrong.

Puntos a favor:

I love the reporting aspects. I am very happy being able to pull metrics on reviews and surveys. This really helps us make changes and improvements within our company. The word cloud and key word summary are the two most important surveys I have and they are proven very useful. The review response feature has also been very helpful and saved us a lot of time.

Puntos en contra:

It seems that the functionality breaks semi-often. When we put out a survey the results don't always come in for us to see them. The social media tools could be better. I would love to see a planning/grid option for Instagram. This would help us manage this better. Also, the set up process for our survey program was very taxing. Plus their help desk was not very proactive about fixing the product for us. It can take weeks to get a survey functioning properly.

Aurora
OLM en EE. UU.
Automoción, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Reputation.com Makes the grade

5,0 hace 3 meses

Puntos a favor:

How it is organized, and how it helps me be more efficient by allowing me to manage all of my your social media activities easily, across all my locations, from a single platform.

Puntos en contra:

Reputation.com is a very extensive product, so it can be overwhelming to learn it all at the adoption level. But as I used it more and more I have learned to make it my tools, and they have become invaluable! The integration with all the platforms - had a couple of glitches with a couple of the Social Media platforms at the beginning, but its functionality and the support team made sure it all came together.

Tyler
Social Media Specialist en EE. UU.
Marketing y publicidad, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Wonderful Product with Great Flexibility

4,0 hace 6 meses

Comentarios: I have had amazing experiences with Reputation. Sometimes there can be some small quirks or glitches in the software, but the benefits have absolutely outweighed the negatives. I have had other social media management platforms reach out, but no one has yet been able to offer everything that Reputation has.

Puntos a favor:

I love the content library and user system! This makes Reputation stand out from all the other third-party social media softwares. This has allowed us to truly create content that is easily accessible to all users to be able to share with their social media audience. Reputation is always ever-expanding and constantly implementing new features!

Puntos en contra:

The software can be glitchy every now and then, but overall this isn't such a detrimental issues.