¿Qué es tawk.to?

Herramienta de chat para conectarse con los clientes a través de una aplicación móvil o en tu sitio web. Soporta el historial de chat y análisis de rendimiento.

¿Quién usa tawk.to?

Empresas que quieren conectarse a los clientes en línea.

¿Dónde se puede implementar tawk.to?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • tawk.to
  • Ubicado en Las Vegas, EE. UU.
  • Fundada en 2012
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 4

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • tawk.to
  • Ubicado en Las Vegas, EE. UU.
  • Fundada en 2012
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 4

Idiomas

inglés

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tawk.to

1,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
19,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
16,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
15,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de tawk.to

  • Acceso móvil
  • Autorrespondedores
  • Chat en tiempo real dirigido a consumidores
  • Chat proactivo
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Formulario sin conexión
  • Geosegmentación
  • Historial de transcripciones/chat
  • Integraciones de terceros
  • Seguimiento de visitantes de la web
  • Transferencias/enrutamiento

Alternativas a tawk.to

Pure Chat ayuda a las pequeñas y medianas organizaciones a interactuar con los visitantes de su sitio web mediante este software potente y fácil de usar para chat en vivo.
Business Messenger con funciones multicanal como llamadas, chat en línea, integraciones con Facebook y mucho más. Todas las necesidades de tu empresa.
Drift ayuda a tu equipo a generar más clientes potenciales y reservar reuniones más rápidamente mediante mensajes.
Help Scout es un centro de ayuda basado en web y diseñado para una excelente experiencia del cliente.
Solución de chat en vivo con integración de CRM y centro de ayuda y potentes capacidades de creación de informes.
Una plataforma que crea chatbots para recolectar automáticamente datos de los visitantes del sitio web.
El mejor software de ciclo de vida del cliente de este grupo: asistencia, automatización y comentarios.
Comm100 ofrece un software digital de participación del cliente para ayudar a las organizaciones a responder preguntas, resolver problemas y mantener complacidos a los clientes.
Plataforma de chat en vivo y automatizada que ayuda a los agentes y consumidores a participar en los canales digitales.
Powerfront's INSIDE is an omni-channel customer service software that replicates in-person experiences online seamlessly.
Mejora el éxito del cliente y la asistencia al cliente y consolida a tus consumidores a lo largo de todo su ciclo de vida en una única plataforma. Descubre más sobre Froged
Chat en vivo con integración de gestión de equipos, mensajes proactivos, carritos de compras. Analíticas en tiempo real para identificar solo a los visitantes adecuados.
LivePerson hace la vida más fácil al transformar la forma en que las personas se comunican con las marcas a través del chat y la mensajería compatibles con bots e IA.

Opiniones de tawk.to

Evaluación media

General
4,6 (261)
Facilidad de uso
4,6 (261)
Atención al cliente
4,4 (261)
Funciones
4,4 (261)
Relación calidad-precio
4,7 (261)

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
67%
4
28%
3
4%
2
1%
1
0%
Qalina M.
Qalina M.
Corporate Financial Controller en Azerbaiyán
Usuario de Linkedin verificado
Bienes de consumo, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Tawk to for live support

5,0 hace 2 años

Comentarios: Tawk.to helped us to serve our customers online. Moreover, it helped us to track the number of visitors and their location.

Puntos a favor:

Tawk.to has got many advantages for live support. For example, it shows information about the visitor. You can track the user's country location, how many times they joined your webpage, users' activity on the webpage where they clicked so on. Moreover, during the chatting with the visitor the tawk.to shows you what are they going to write you on the chat window before they send the message. Daily, monthly reporting features are great to know the interest of your webpage. For the free trial, you can register 3 support agents.

Puntos en contra:

I do not have special concerns about the software even with the pricing. But one problem there was simply I can not decide whether it is the problem of G Suite or Tawk.to. The thing is when we offline sender should be able to receive the inquiry to our email which is in G Suite. However, we could not direct the Tawk.to inquiry to usual G Mail but not to the G Suite that was really strange. Besides everything is fine.

Anthony R.
Owner en EE. UU.
Diseño, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Almost Instant Live Chat

5,0 hace 7 meses

Puntos a favor:

I used this software on a clients WordPress website and was able to almost instantly setup a live chat feature for them. The beauty of Tawk.to compared to others is it's completely free for the features you really need. Of course they have their upsells like any other company such as hiring agents to work for you company, remove branding, etc. But for an out of the box solution that works well you just can't go wrong with using this software.

Puntos en contra:

The only thing I always dislike about any software is the branding that comes along with it. However, with it being a live chat module it's not super noticeable since it's just in small print at the bottom of the chat module.

Imran H.
Imran H.
Team Coordinator en Bangladés
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Best free live chat tool out there

4,0 la semana pasada Nuevo

Comentarios: Tawk.to served me very well despite being free it's feature loaded

Puntos a favor:

tawk.to is completely free without any extra pro plugins, and does it job very well

Puntos en contra:

Setting up for the first time seemed a little complicated

Nitin S.
Nitin S.
Senior Graphics Designer en India
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Very good for someone who's just starting out

3,0 hace 11 meses

Comentarios: For startups who want to test products on website they may use tawk.to for analyzing the engagement on particular page as tawk.to provide you with live tracking facility for free.

Puntos a favor:

Tawk.to is very easy to install or integrate into website and its completely free with most important features that you require while chatting with user.

Puntos en contra:

Dashboard design is little complex even they have changed it now but still a new user need to spend a day to learn things.

David Y.
SDE en EE. UU.
Software informático, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Best live chat software and there is no upfront cost!

5,0 hace 4 meses

Comentarios: It’s a great service that I would happily recommend to anyone looking to support their website visitors better. The live chat market is good overall, but Tawk.to is pushing what is expected out of services like this. We currently use Tawk.to on multiple sites, all managed and controlled by 1 Tawk.to account. The fact that Tawk.to can offers so much for free is astonishing.

Puntos a favor:

Easy setup in multiple environments. We are currently hosting the plugin from a WordPress site, JavaScript + JQuery site, and a ReactJS site. All are being managed using the same Tawk.to the dashboard. From within the dashboard or mobile app you can build scripts and custom knowledge base articles that are super helpful when answering the same question for multiple clients. The ability to hire live agents as needed is such an amazing feature.

Puntos en contra:

Although they offer the base function of Tawk.to for free, their add-ons for removing branding and Video + Voice + Screensharing is way overpriced. I wish they would offer some of the site's other features as paid add-ons and drop the price to remove branding and screen sharing. Having a better À la carte system for features would be nice.

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