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¿Qué es ADP Vantage HCM?

ADP Vantage ofrece herramientas integradas que incluyen nómina de RR. HH., gestión de la fuerza laboral, beneficios, reclutamiento, gestión de talentos y contratación de personal. Además, las opciones de autoservicio permiten a los gerentes de contratación obtener una visibilidad completa de sus esfuerzos de reclutamiento y contratar a los mejores talentos disponibles. Las soluciones de autoservicio para empleados y gerentes agilizan el proceso de incorporación. La solución incorporada de gestión de talentos ayuda a sincronizar el desempeño de los empleados con los objetivos de la empresa.

¿Quién usa ADP Vantage HCM?

Aplicación de HCM y nómina de empleados basada en la nube que permite a pequeñas y grandes empresas de comercio minorista, construcción, atención médica y otros sectores gestionar nóminas, la asistencia y otros servicios de RR. HH.

ADP Vantage HCM Software - 1
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ADP Vantage HCM

ADP Vantage HCM

3,6 (185)
No se han encontrado precios
Versión gratuita
Prueba gratuita
32
No se han encontrado integraciones
3,5 (185)
3,4 (185)
3,1 (185)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
1700,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
83
21
4,1 (829)
4,1 (829)
4,4 (829)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a ADP Vantage HCM

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Funcionalidades más valoradas
Adquisición de talento
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Seguimiento de candidatos
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Funcionalidades más valoradas
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Seguimiento de la asistencia
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Funcionalidades más valoradas
Gestión de nóminas
Preparación W-2
Transferencia
isolved
Funcionalidades más valoradas
Gestión de nóminas
Preparación W-2
Transferencia
ADP Workforce Now
Funcionalidades más valoradas
Gestión de nóminas
Preparación W-2
Transferencia
Rippling
Funcionalidades más valoradas
Gestión de nóminas
Inscripción de prestaciones en línea
Transferencia
Workday HCM
Funcionalidades más valoradas
Portal de empleados
Seguimiento del tiempo
Transferencia
Dayforce HCM
Funcionalidades más valoradas
Gestión de nóminas
Preparación W-2
Transferencia
UKG Ready
Funcionalidades más valoradas
Gestión de nóminas
Seguimiento de tiempo en línea
Transferencia

Opiniones de ADP Vantage HCM

Evaluación media

General
3,6
Facilidad de uso
3,5
Atención al cliente
3,1
Funcionalidades
3,5
Relación calidad-precio
3,4

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
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30%
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13%
Frida
Frida
Founder en Kenia
Usuario de Linkedin verificado
Formación profesional y coaching, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

A software that I wish I knew earlier. Simplifies my work.

5,0 hace 7 meses

Comentarios: Company goals is the my greatest hit. I appreciate even the slightest move forward. ADP Vantage HCM brings management solutions to all leaders.

Puntos a favor:

Getting down to specific objectives achievements, a great software like ADP Vantage HCM take the lead in realizing it. I can closely Associate my success as a founder to great and efficient Services I have enjoyed using this tool so far. Being cloud based it is quick to monitor payroll and attendance from anywhere which is a great achievement.

Puntos en contra:

Frankly, none. None of its features worth challenging. Everything is cool.

Eliud
SHE Manager en Moldavia
Servicios para el consumidor, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

More work, more control and huge return. It is worth it.

5,0 hace 5 meses

Comentarios: It's doings are beyond our expectations.We absolutely love working with it.

Puntos a favor:

This tool has incredibly simplified payroll processes.For the time that we've worked with ado Vantage HCM has productivity has improved and strategized out our costs.With this software we can view or reset our schedules and even track our productivity. ADp vantage HCM is the key role to our fast growth .It has reduced the number of errors that we used to make into a noticable percentage.This software has helped us in organizing onboarding process and has really perfected our employees performance with our company goals.This software is our pride.

Puntos en contra:

No cons so far so good and we are looking forward to achieving more and more with ADP Vantage HCM.

Gena
HR Director en EE. UU.
, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión
Fuente: SoftwareAdvice

Payroll system that's robust

3,0 hace 5 años

Comentarios: Make sure to do your research if you are considering ADP, it's a huge company and that comes with benefits but it's important to know where they may fall short in servicing your needs as well.

Puntos a favor:

ADP can be used for small or large businesses depending on the needs of payroll. What's interesting about the product is that it can be very versatile. The product is very easy to navigate and maneuver once you are trained. They have multiple extensions that you can dig into as well if you are looking to expand.

Puntos en contra:

I've used ADP with a couple of different companies of varying size and while it's great that it can flex between large and small companies. I found that the customer service was a challenge at both companies. Payroll companies offering a dedicated resource for a contact is really important especially when related to time sensitive matters.

Tiana
Tiana
Human Resources Business Coordinator en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Automoción, 5.001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

ADP does it again

5,0 hace 2 años

Comentarios: Love the program. With all software, you need to take the time to learn. But our help desk is incredible and reliable.

Puntos a favor:

It’s really intuitive and the interface is actually ice to look at.

Puntos en contra:

The field grabber tool for reporting sometimes doesn’t like a field you want…but it depends on the page. So somethings you are clicking though multiple pages to find a useable grab.

Rohit
Rohit
Director of Intelligence en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Consultoría de gestión, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Nice tool for Payroll & Benefits management

4,0 hace 4 años

Comentarios: Fairly good in terms of the product and usage. The UI can be made more intuitive and employee-friendly. Customer service centers need a major overhaul in terms of the overall support model and skillsets employed.

Puntos a favor:

Fairly comprehensive in terms of features the tool provides for complex workflows for big companies. Like the simplicity and UI for achieving HR-related tasks, especially benefits management. Leave management system also links well with in-house systems and custom timesheet management systems.

Puntos en contra:

Customer service isn't the best. Generic call centers where the customer service rep isn't aware of your organizational policies around leaves etc. or payroll-related questions. Neither they have the ability to direct you to the right point of contact within your organization. You would expect customer service to be more knowledgeable.