Surefyre

Surefyre

Por Surefyre Co.

¿Quién usa Surefyre?

P&C MGAs,MGUs, wholesalers, and insurers.

¿Qué es Surefyre?

Surefyre is the best automation software for P&C MGAs, wholesalers, and carriers. Automate the submit-quote-bind-issue processes with no-code configuration and a great user experience. Easily connect with your agents and integrate with virtually any 3rd party system. Get in touch today to learn how we are bringing the industry together and changing the way business is done in insurance.

Información sobre Surefyre

Surefyre Co.

https://www.surefyre.co

Fundada en 2017

Resumen de precios de Surefyre

Surefyre no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis.

Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de Surefyre

Software para clasificación de seguros
Broker/Portal de corredores
Carga del operador
Clasificación de seguros comparada
Clasificación de varias líneas
Líneas comerciales
Para seguros a particulares
Para seguros de vida
Para seguros multirriesgo
Para seguros sanitarios y médicos
Portal de clientes
Varios estados (EE.UU)
Administración de reaseguros
Automatización de marketing
Broker/Portal de corredores
Clasificación de seguros
Facturación
Gestión de comisiones
Gestión de documentos
Gestión de la evaluación de riesgo
Gestión de políticas
Gestión de presupuestos
Gestión de reclamaciones
Portal de clientes
Administración de reaseguros
Emisión de políticas
Generación de políticas
Gestión de la evaluación de riesgo
Gestión de renovaciones
Motor de valoración
Presupuestos y estimaciones
Procesamiento de políticas
Seguimiento de cancelaciones
Seguimiento de reclamaciones
Seguimiento de reintegraciones
Administración de reaseguros
Broker/Portal de corredores
Clasificación de seguros
Evaluación de riesgos
Facturación
Gestión de comisiones
Gestión de documentos
Gestión de la evaluación de riesgo
Gestión de políticas
Gestión de presupuestos
Gestión de reclamaciones
Portal de clientes

Opiniones de Surefyre

Mostrando 5 de 16 opiniones

General
4,9/5
Facilidad de uso
4,8/5
Atención al cliente
5/5
Funcionalidades
4,8/5
Relación calidad-precio
5/5
Ingrid V.
Insurance Doctor
Seguros, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/3/2020

"Great to communicate with customers"

Comentarios: I look up customer information that we have on Surefyre in order to streamline my workflow or communicate with patients in order to review or confirm information.

Puntos a favor: Every single piece of information that I need can be found on this software thanks to my company and the developers.

Contras: Very difficult to get into at first, once you get the hang of it then it is very easy. Until then, it can be frustrating.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/3/2020
Usuario verificado
Insurance Agent
Seguros
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 31/10/2017

"Easy to use Google & Integrated Perfect For Insurance Sales"

Puntos a favor: I use the software on a daily basis to sell commercial insurance lines: General Liability, Commercial Auto, Excess, Payroll, Work Comp, Inland Marine, Bonds Etc. Anybody with any relevant office experience should be able to learn easily.
Google integrated and internet based platform with tabs for outbound email and click to add calendar
Create &/or scrape databases to build individual files
General tab has all client info including ability to easily save email and other relevant info
Generate notes at the bottom of each file & tagging features to notify team members
Easy to add products with a status "Deal Close/Quoted/2nd Call/Docs Out" and their corresponding prices when the sale is closed
Easily generate excel reports for each salesperson, product etc.
File/Document Generator (Insurance Certificates) & Echo Sign Integrated

Contras: Cannot Call Directly From Software
Can add to calendar but not remove
Would be nice to integrate into google drive one day.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 31/10/2017
Jason M.
Insurance Enrollment Specialist
Seguros, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/11/2018

"Great Product"

Puntos a favor: The software is user friendly and easy to learn.

Contras: Nothing - everything works wonderfully, easy to use, and has an easy user-face.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/11/2018
Mallory H.
Account Manager
Seguros, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/11/2018

"User Friendly"

Comentarios: This system has allowed for reporting to be created without utilizing spreadsheets manually. System intergration, tag features, and customer support have made this system essential for our company moving forward.

Puntos a favor: User friendly system that allows intergration with other systems for enrollment services. This system allows customization with reporting, layout, etc. Customer support is amazing with fast response times to any questions or concerns.

Contras: Not really a con for the software but figuring out what type of report you want to create and filtering the way that you need to takes a moment. This is mainly a user issue, not a software issue. Reporting is easy to read and customizable.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/11/2018
Tammy B.
Owner
Seguros, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/8/2018

"Surefyre CRM"

Comentarios: Overall, this team is talented, friendly, innovative and most of all offers a comfortable solution to small business CRM needs.

Puntos a favor: Customer service and his team have given insurmountable value to our small brokerage firm. We needed a customizable CRM and they delivered what I feel has been the best product I've seen. They are supportive, speak in a language we all understand and have never given us push-back when we ask difficult questions.

Contras: As with any CRM there are challenges to operation but customer service executive made sure everything ran smoothly when given the question or issue at hand.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/8/2018