¿Quién utiliza este software?

Las ediciones de GoodDay ofrecen asistencia para startups, empresas medianas y corporaciones en cualquier sector, que busquen una poderosa plataforma de productividad que sea fácil de implementar y que se adopte rápidamente en todos los departamentos.

Valoración media

56 opiniones
  • En general 4.5 / 5
  • Facilidad de uso 4.5 / 5
  • Atención al cliente 4.5 / 5
  • Funcionalidades 4.5 / 5
  • Relación calidad-precio 4.5 / 5

Detalles del producto

  • Precio inicial 5,00 US$/mes
    Ver precios
  • Versión gratuita
  • Prueba gratis Sí, consigue una prueba gratuita
  • Implementación Instalado: Mac
    En la nube, SaaS, web
    Instalado: Windows
    Móvil: nativo de iOS
    Móvil: nativo de Android
  • Formación En persona
    En directo en línea
    Documentación
  • Asistencia En horario ininterrumpido (atiende un representante)
    Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • GoodDay Work
  • https://www.goodday.work
  • Fundada en 2012

Sobre GoodDay

GoodDay es una plataforma de gestión de trabajos, proyectos, productos, tareas, tiempos y equipos, que brinda a las organizaciones las mejores herramientas para la planificación de alto nivel, alineadas con su trabajo diario y para la mejora continua de todos los procesos basados en la transparencia, la responsabilidad, la agilidad y el reconocimiento.

Funciones de GoodDay

  • Creación de hojas de ruta
  • Gestión de iteraciones
  • Gestión de tareas
  • Gestión de trabajo pendiente
  • Informes diarios
  • Planificación de lanzamiento
  • Planificación en sprint
  • Priorización
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento del avance
  • Supervisión KPI
  • Tablón de colaboración
  • Diagramas de Gantt
  • Gestión de modelos
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de recursos
  • Gestión de tareas
  • Herramientas de colaboración
  • Metodologías ágiles
  • Métodos tradicionales
  • Priorización
  • Seguimiento de fechas de vencimiento
  • Seguimiento del avance
  • Tablero kanban
  • Diagramas de Gantt
  • Herramientas de colaboración
  • Priorización
  • Seguimiento costes hasta finalización
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento de porcentaje de progresión
  • Seguimiento horas/gastos
  • Tablero kanban
  • Filtrado
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de tareas
  • Gestión de tickets
  • Gestión de trabajo pendiente
  • Gestión de versiones
  • Seguimiento de problemas
  • Alertas y notificaciones
  • Arrastrar y soltar
  • Código de colores
  • Gestión de tareas
  • Modelos
  • Seguimiento de dependencia
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento del avance
  • Supervisión de capacidades
  • Colaboración
  • Gestión de carteras
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de problemas
  • Gestión de recursos
  • Gestión de requisitos
  • Gestión de tareas
  • Panel de comunicaciones
  • Planificación de proyectos
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento horas/gastos
  • Diagramas de Gantt
  • Gestión de carteras
  • Gestión de ideas
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de recursos
  • Herramientas de colaboración
  • Metodologías ágiles
  • Modelos personalizables
  • Métodos tradicionales
  • Portal de clientes
  • Seguimiento costes hasta finalización
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento horas/gastos
  • Tablero kanban
  • Acceso móvil
  • Automatización de procesos empresariales
  • Configuración de flujos de trabajo
  • Controles o permisos de acceso
  • Editor gráfico del flujo de trabajo
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de documentos
  • Gestión de formularios
  • Gestión de tareas
  • Integraciones de terceros
  • Panel de control personalizable
  • Seguimiento de la conformidad
  • Sin código
  • Admite método Scrum
  • Creación de hojas de ruta
  • Gestión de tareas
  • Herramientas de colaboración
  • Planificación de proyectos
  • Priorización
  • Seguimiento de dependencia
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento del tiempo
  • Supervisión KPI
  • Tablones múltiples
  • Arrastrar y soltar
  • Asignación de recursos
  • Búsqueda filtrada
  • Gestión de capacidades
  • Gestión del uso
  • Planificación de personal
  • Previsión de la demanda
  • Seguimiento de competencias
  • Visualización de datos
  • Análisis predictivo
  • Calendario de marketing
  • Colaboración
  • Definición y seguimiento de objetivos
  • Gestión de gastos
  • Herramientas de presentación
  • Organigrama de programación
  • Planificación de medios
  • Presupuestos y previsiones
  • Seguimiento del proyecto
  • Colaboración
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de ideas
  • Gestión de recursos
  • Gestión de requisitos
  • Gestión de versiones
  • Hoja de ruta del producto
  • Priorización
  • Recopilación de comentarios
  • Seguimiento de hitos

Productos sugeridos

Las opiniones más útiles de GoodDay

Easy to use, flexible, mobile-friendly, feature-rich application

Publicado el 2/3/2018
Daniel C.
Support Manager
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidades
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Literally, our development life became much more stable, easy and even fun with it.

Puntos a favor: The main advantage of this software is that it gives you ways to set up, analyze, monitor your goals and tasks and watch how their are completed by your team.
Its fresh design, look and feel and its functionality give us what we need from this kind of software.
I also need to tell that the price is also one of the advantages of this app. We need the price to be not that high and we get what we were looking for with this application.
I hope we will keep using it and they will go with their development.
This is also something I really liked about them. They keep on implementing new features into the app. And its keeping better and better.
Needless to say the support is great also. If smth is not okay they will deal with it asap.
And if I wish to implement smth new into the app - smth other users do not have - they listen to my words and we come up with an idea of how it should work together - a solution which costs not that much and we wanted to have in this software.

Contras: There are might be some. But we did not find any of them. We had several issues with it when the app was not reachable. But everytime these issues were fixed in 20-30 minutes.

With GoodDay everything is in one place now and everybody is informed about what is going on around.

Publicado el 14/3/2018
Mikhail A.
Co-Founder
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidades
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio

Puntos a favor: 3-in-1 - GoodDay packs three most important management tools: lists/boards for task management, Gantt-chart for planning and calendar for event management. It is surprising that there are not so many project management solutions that have all three. Managers usually workaround this by using a separate software for the missing part which brings unnecessary complexity. Having tasks, timeline and calendar in GoodDay is very convenient. Flexible project structure - being able to structurize projects in folders is a perfect feature for keeping things in order. This allows managers to have their projects neatly packed together unlike other PM software where you could get lost in hundreds of projects stored in a flat list. Modern and very responsive interface - GoodDay interface feels like a breath of fresh air after having experience with monstrous corporate PM software (you know, the one that starts with J). Everything is located in a perfect position, a lot of small things in front-end prevent you from doing something wrong. Loud applause for the UI/UX team! Area-agnostic - in our company we work in multiple areas: electronics, backend, frontend, support, sales, design. With GoodDay we've been able to put all departments in one system thanks to GoodDay not being fixed to single workflow, but providing tools to customize your own. A lot of extras - there a so many nice additional features in GoodDay. Big screens, views, pretty and quite helpful reports.

Advanced, effective, very flexible and user-friendly project management platform

Publicado el 9/2/2018
Alena K.
Director, Distribution and Sales
Aviación y aeroespacial
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidades
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Every software I am using could be improved one way or another, but these are very minor features I'd add to GoodDay, it generally does everything we need to do. We've submitted new feature requests to GoodDay support team before and a few have already been included into recent releases, which is great, pleasantly surprised by this level of service and customer feedback!

Puntos a favor: GoodDay will be as customized and as flexible as you need to make it to reflect your real-life workflows. All configurations take just a few clicks, user training is very simple, and my team loves it! We manage all our goals, priorities, projects, and tasks in one place now! I love that everyone knows exactly what to do, who is accountable for a task at any time, and I noticed we are now managing to complete much more work than before, just by making our work transparent and well organized. Life saver!

GoodDay is an easy to use tool that at the same time has a lot of functions.

Publicado el 22/3/2018
Violetta Z.
Marketing Manager
Marketing y publicidad, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidades
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: We set the workflow of all marketing projects in our company.

Puntos a favor: What I like the most is that the logic of this tool is based on psychology. A big emphasis is given to accountability and the ways people can become motivated to work harder. For example, people can see who's responsible for the next step and what exactly should be done.
You can see all your projects in one place and sort them by status, deadlines, members and so on.
The tool gives you statistics and reports on each team member's productivity. You can check your company's overall productivity and results thanks to these smart reports.

Contras: It's not comfortable to use GoodDay via browser on mobile. But I don't know who needs it as you can download an application for Android or for iPhone.

Makes managing multiple projects very easy and visual.

Publicado el 17/1/2018
Olga Z.
VP, Demand Marketing
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidades
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Productivity increase, transparency around projects throughout the whole department, knowledge sharing, clear priorities and goals for the team.

Puntos a favor: This project management tool is very powerful, yet very easy to use, adoption is very quick, and the interface is very modern and intuitive. All features and customization capabilities any team would need in a project, task, and collaboration management tool without the high cost or lengthy implementation process.

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