
¿Quién usa LogMeIn Central?
Empresas pequeñas, medianas y grandes en TI interna, proveedores de servicios gestionados (MSP) y organizaciones de asistencia técnica.
¿Qué es LogMeIn Central?
LogMeIn Central es una solución de administración de terminales poderosa y fácil de usar que permite a los profesionales de TI monitorear, administrar y proteger de manera efectiva su infraestructura de terminales. Ya sea que tengas empleados remotos o terminales dispersos en todo el mundo, LogMeIn Central proporciona a las organizaciones de TI la velocidad, flexibilidad y conocimiento que necesitan para aumentar la productividad, reducir los costos informáticos y mitigar el riesgo.
Información sobre LogMeIn Central
LogMeIn Central
https://secure.logmein.com/home/central
Fundada en 2003











Resumen de precios de LogMeIn Central
LogMeIn Central no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis.
Versión gratuita
No
Prueba gratis
Sí
LogMeIn Central: implementación y asistencia
Asistencia
- En horario ininterrumpido (atiende un representante)
- Horas laborables
- En línea
Implementación
- Instalado: Mac
- En la nube, SaaS, web
- Instalado: Windows
- Móvil: nativo de iOS
- Móvil: nativo de Android
Formación
- En directo en línea
- Documentación
Funciones de LogMeIn Central
Herramientas de seguridad de equipos informáticos
- Antivirus
- Análisis de comportamientos
- Cifrado
- Correspondencia de firmas
- Gestión de amenazas web
- Gestión de dispositivos
- Lista blanca/negra
- Registro de actividades
- Seguridad de aplicaciones
Lista completa de Herramientas de seguridad de equipos informáticos
Software de gestión de activos informáticos
- Gestión de adquisiciones
- Gestión de auditorías
- Gestión de configuración
- Gestión de contratos o licencias
- Gestión de inventarios
- Gestión de proveedores
- Gestión de requisitos
- Gestión del mantenimiento
- Seguimiento de costes
- Seguimiento de la conformidad
Lista completa de Software de gestión de activos informáticos
Software para Proveedores de servicios (MSP)
- Acceso remoto
- Asistencia técnica
- CRM
- Chat en vivo
- Copia de seguridad y recuperación
- Facturación
- Gestión de parches
- Gestión de problemas
- Gestión de proyectos
- Panel de comunicaciones
- Programación
Lista completa de Software para Proveedores de servicios (MSP)
Software para gestión informática
- Auditoría de problemas
- Control/Acceso remoto
- Controles o permisos de acceso
- Gestión de capacidades
- Gestión de inventarios
- Gestión de la conformidad
- Gestión de licencias
- Gestión de parches
- Programación del mantenimiento
Software para monitorización y gestión remota
- Acceso móvil
- Alertas en tiempo real
- Gestión de implementación
- Gestión de parches
- Gestión de recursos informáticos
- Gestión de restauraciones
- Para MSP (Proveedores de servicios gestionados)
- Supervisión de redes
Lista completa de Software para monitorización y gestión remota
Software para servicios informáticos
- Catálogo de servicios
- Creación de informes de servicio
- Gestión de contratos
- Gestión de incidentes
- Gestión de recursos informáticos
- Gestión de tickets
- Gestión de versiones
- Gestión del conocimiento
- Portal de autoservicio
Alternativas a LogMeIn Central
Más alternativas a LogMeIn CentralOpiniones de LogMeIn Central
Todas las opinionesCalificación general
Evaluación media

Jeff E.
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Valoración global5 /5
-
Facilidad de uso5 /5
-
Funcionalidades5 /5
-
Asistencia técnica4 /5
-
Relación calidad-precio4 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 29/9/2020
"Perfect for Workstation Management!"
Comentarios: I've used LogMeIn Central to manage user workstations across the networks of two manufacturing companies that I've worked for as the IT Administrator. I've also used Central to manage windows-based Digital Signage computers; both with great success!
Puntos a favor: I use LogMeIn Central to manage all of the user workstations within my organization. This allows me to remote into any user computer to help with troubleshooting, and to do a number of other management functions (ie, monitor hardware, software, anti-virus status, etc). I can also get specific hardware information (ie, graphic card or CPU model) using the Inventory functionality about any workstation in my Central Account. The Central Management Console allows me to see all of my user workstations, group them, setup notifications based on specific criteria (RAM or CPU utilization, new software installs, etc). There's also a File Manager where I can move or copy files from my workstation to the end users. There is a lot of functionality for managing updates, running scripts, etc, that I do not use.
Contras: LogMeIn Central requires you to at least pay for a minimum of 25 workstations / installations, whether you use them or not, as this is a business-class product.
- Fuente de la reseña
- Publicado el 29/9/2020
Darell B.
-
Valoración global5 /5
-
Facilidad de uso5 /5
-
Funcionalidades5 /5
-
Asistencia técnica5 /5
-
Relación calidad-precio5 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 27/8/2020
"Log Me In Central A Great Choice For Remote Support"
Comentarios: I have been using the Central Module for years it allows you to put computers in groups to easily identify your customers computers. Also alerts are set to notify you of Windows updates and antivirus software that is outdated on each computer.
Puntos a favor: Log Me In Central has been my go to remote repair tool for my customers. The software is secure easy to use and is loaded with features.
Contras: The pricing a little high to add features it costs to use but every feature is very useful for your business
- Fuente de la reseña
- Publicado el 27/8/2020
Jax W.
-
Valoración global2 /5
-
Facilidad de uso3 /5
-
Funcionalidades1 /5
-
Asistencia técnica1 /5
-
Relación calidad-precio1 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 1/10/2018
"Never Really Worked Reliably"
Comentarios: We have maybe 2500 computers we need to have irregular access to. I would say 50% of the time, the computer we would try to access would need to be restarted, have an unfixable black screen remotely, or just not connect due to a LogMeIn client issue. When it worked, it was great, but when you often have to take action or go on site to get your remote software working, it's just not worth it. Support was horribly unhelpful and just suggested updates, which in the long run did not help since issues would reoccur and getting access to update them would require being physically present at the computer, ruining the purpose of this remote access software.
Puntos a favor: It allowed us to access thousands of devices and keep them organized.
Contras: Devices would either connect with a black screen, or just not show up on the list at all. Visiting my remote computers in person would show the computer started normally, but LogMeIn decided to run but just not connect. Just one click in the LMI Control Panel would make it reconnect. Not polling for a good connection after restart is just bad design, and support consistently told me to just update to the latest version, but through 3 years of experiencing this problem. The black screen issue wasn't resolved either.
- Fuente de la reseña
- Publicado el 1/10/2018
Usuario verificado
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Valoración global5 /5
-
Facilidad de uso4 /5
-
Funcionalidades3 /5
-
Asistencia técnica2 /5
-
Relación calidad-precio1 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 15/11/2019
"Great program but way to expensive"
Comentarios: We started with LogMeIn when it was a free service and purchased a volume license since we had about 70 computers to use LogMeIn for tech support. However as we grew to over 120 computers the annual license fee grew much faster to were it no longer was worth the cost.
Puntos a favor: The program is very easy to setup and use.
Contras: The expense of the license fee drove us away and to find comparable software for less than 1/20 the cost.
- Fuente de la reseña
- Publicado el 15/11/2019
Loren D.
-
Valoración global4 /5
-
Facilidad de uso4 /5
-
Funcionalidades4 /5
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Asistencia técnica4 /5
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Relación calidad-precio4 /5
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Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 8/12/2019
"LogMeIn"
Comentarios: LogMein Central has made it easier, faster and more practical to teach and train my staff at different and various times of the day from any location either party is at.
Puntos a favor: LogMeIn makes running a business easier by being able to teach employees pertinent training/information by connecting computers and demonstrating virtually together.
Contras: Sometimes if an area of one of the participants have a slow or shaky internet connection, it makes it difficult to interact with one another on-line.
- Fuente de la reseña
- Publicado el 8/12/2019