Systum

Por Systum

5 / 5 8 reseñas
Systum

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¿Quién utiliza este software?

Systum is ideal for SMBs, distributors and eCommerce companies that seek to automate processes and use data to improve marketing ROI, operations and customer service through best-in-class technology.

Valoración media

8 reseñas
  • En general 5 / 5
  • Facilidad de uso 5 / 5
  • Atención al cliente 5 / 5
  • Características 4.5 / 5
  • Relación calidad-precio 5 / 5

Detalles del producto

  • Precio de partida $500/mes
  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis
  • Implementación En la nube, SaaS, web
    Móvil: nativo de iOS
  • Formación En directo en línea
    Seminarios web
  • Asistencia Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Systum
  • http://www.systum.com/
  • Fundada en 2014

Sobre nosotros Systum

Wholesale distribution and B2B/B2C eCommerce companies of all sizes use Systums enterprise-grade platform to unify data in real time, enhance operations and improve customer service through its integrated CRM, CMS and ERP. With SEO built in and dozens of best-in-class integrations to choose from, our customers do more with less by reducing their tech stack and unifying data.

Funciones de Systum

  • Carro de compra
  • Comercio móvil
  • Comercio social
  • Gestión de SEO
  • Gestión de canales
  • Gestión de catálogos
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de promociones
  • Integración del mercado
  • Marketing por correo electrónico
  • Sincronización de datos
  • Carro de compra
  • Configurador de productos
  • Cuentas de clientes
  • Gestión de SEO
  • Gestión de canales
  • Gestión de catálogos
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de promociones
  • Gestión de varias tiendas
  • Marketing por correo electrónico
  • Programa de fidelización
  • Compras
  • Código de barras y RFID
  • Gestión de almacén
  • Gestión de envíos
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la importación/exportación
  • Gestión de pedidos
  • Previsión de ventas
  • Análisis ad hoc
  • Análisis de datos
  • Análisis de rentabilidad
  • Análisis predictivo
  • Benchmarking
  • Consulta ad hoc
  • Indicadores claves de rendimiento
  • Indicadores de tendencia y problemas
  • Informes ad hoc
  • Métricas de rendimiento
  • Panel de comunicaciones
  • Planificación estratégica
  • Presupuestos y previsiones
  • Procesamiento analítico en línea
  • Visualización de datos
  • Anotaciones
  • Análisis visual
  • Formularios de evaluación (scorecards)
  • Funciones y cálculos
  • Integraciones de fuente de datos
  • Interactivo
  • KPI
  • Paneles privados
  • Paneles públicos
  • Procesamiento analítico en línea
  • Temas
  • Widgets
  • Análisis de competidores
  • Análisis de correlaciones
  • Análisis de evolución de ventas
  • Análisis estadístico
  • Creación de informes de excepción
  • Modelado dinámico
  • Modelado y simulación
  • Métricas de rendimiento
  • Panel de comunicaciones
  • Presentación gráfica de datos
  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Creación de informes/análisis
  • Códigos de barras/RFID
  • Equipamiento
  • Gestión de almacén
  • Gestión de inventario de fabricación
  • Gestión de inventario de minoristas
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones de pedidos
  • Gestión multicanal
  • Optimización de inventario
  • Previsión
  • Gestión de catálogos
  • Gestión de envíos
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos especiales
  • Gestión de pedidos pendientes
  • Pedidos recurrentes
  • Registro de pedido
  • Seguimiento de pedidos
  • Tratamiento de pedidos

Las reseñas más útiles sobre Systum

Simple to set up, very helpful enablement team. Showed me how I can expand how and where I can sell

Traducir con Google Revisado el 9/1/2018
Clare Davidson
Managing Director
Somerford Country Ltd
Comercio minorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente del revisor 
Fuente asdf
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia al cliente
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendar el producto:
Poco probable Muy probablemente

Comentarios: I can see everything about my customers, and really understand what products I have where. Hopefully as the information grows in the application, it will give me really good business intelligence to help me grow my business.

Puntos a favor: Powerful software solution which lets me see what my customers are doing. It has made it really easy for me to understand what I have in stock and which of my customers are buying what. It has made it less daunting for me to look to sell on other channels and marketplaces, and hopefully I will be able to successfully market to them. The set up process was simple, with the consultants making improvements to my process and to my website which I hope will bring real benefit. The software is upgraded automatically, so I get access to new capabilities as soon as it is released. Overall I am really pleased I made the switch from having my information on my customers, marketing and sales in different places. I can see how I can now take my products out to new customers and hopefully get them to buy from me rather than anywhere else!

Puntos en contra: I had to learn several new processes to really get the best from Systum. I was used to the way all my other apps worked, so I ahd to learn how best to do this in Systum. It didn't take long as the interface is simple, however the first time through each process was a little daunting.

Makes owning a business 10 time easier

Traducir con Google Revisado el 27/3/2018
Fabian Romero lascano
IT Professional
Scaffold Technologies LLC
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente del revisor 
Fuente asdf
4/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
4 / 5
Asistencia al cliente
4 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendar el producto:
Poco probable Muy probablemente

Comentarios: Having everything in one place makes a huge difference! Before I was using 4 different software to track inventory, accounting, production, payment processing, it was all over the place, now, its all in one spot!

Puntos a favor: Makes owning a business 10 time easier. I love the interface, practicality, ease, and how extensive the program is -they really did think of everything

Puntos en contra: I am excited, and hopeful, that an app will be developed shortly. It would be easy to just push a button on my phone to publish material etc. Otherwise, smooth sailing thus far!

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