¿Qué es WorkWave Service?

WorkWave Service es una solución de software de servicio externo integral, fácil de usar, lista para dispositivos móviles y basada en la nube. WorkWave Service te permite dirigir mejor tu negocio de servicios con un conjunto robusto de herramientas intuitivas. Conecta a todos con una única interfaz que comparte información del cliente. También administra todos los aspectos de tus operaciones: programación, distribución, determinación de rutas, supervisión, facturación, procesamiento de pagos y más.

¿Quién usa WorkWave Service?

Empresas de limpieza residencial, incluidos servicios de limpieza, lavadores de ventanas, limpiadores de piscinas, así como empresas de paisajismo y cuidado del césped de hogares y comercios.

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WorkWave Service

WorkWave Service

3,1 (55)
No disponible en tu país
No se han encontrado precios
Versión gratuita
Prueba gratuita
88
2
2,9 (55)
2,7 (55)
3,0 (55)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
22,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
155
8
4,3 (62)
4,3 (62)
4,2 (62)

Otras alternativas interesantes a WorkWave Service

Synchroteam
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de contactos
Formularios personalizables
Programación
Workiz
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Programación
Reserva en línea
Salesforce Sales Cloud
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de clientes
Gestión del pipeline
Seguimiento de clientes
JobNimbus
Funcionalidades más valoradas
CRM
Gestión de tareas
Sistema de calendarios o recordatorios
Jobber
Funcionalidades más valoradas
Gestión de empleados
Informes personalizables
Integración de QuickBooks
BigChange
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Programación
Programación a tiempo real
Simpro
Funcionalidades más valoradas
Facturación
Gestión de facturas
Programación de trabajos
FieldPulse
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Facturación
Historial de servicios
LawnPro
Funcionalidades más valoradas
Facturación
Presupuestos y estimaciones
Programación

Opiniones de WorkWave Service

Evaluación media

General
3,1
Facilidad de uso
2,9
Atención al cliente
3,0
Funcionalidades
3,0
Relación calidad-precio
2,7

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
33%
4
13%
3
15%
2
9%
1
31%
Christopher
Retail Mgr en EE. UU.
Construcción, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Powerful scheduling and invoicing software.

5,0 hace 4 años

Puntos a favor:

I like the flow within the program and the fact that it is web based eliminates a lot of downtime that you might experience from a local network program.

Puntos en contra:

I would love to see POS functionality in a future update. To use this software in the retail store for cashing out products would be so great!

Respuesta de WorkWave

hace 3 años

Hi Christopher - Thank you for the review! We are so glad you are finding success with our software, and we really appreciate the valuable feedback.

Lisa
Office Manager en EE. UU.
Servicios para el consumidor, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

review of WorkWave

4,0 hace 2 años

Comentarios: Keeps work orders from slipping through the cracks when you are so busy and not enough help.

Puntos a favor:

I like that it keeps the technicians on task.

Puntos en contra:

The program could be more user friendly to get it set up.

Respuesta de WorkWave

hace 2 años

Hi Lisa - We are so glad you are finding success with our software. Thank you for the review!

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Construcción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Zero customer support after sale

1,0 hace 4 semanas Nuevo

Comentarios: This is the most unprofessional money hungry company ive ever seen in my life.

Puntos a favor:

The lady who did the training was pleasant

Puntos en contra:

Where to begin, software support is nearly nonexistant, right off the bat we incountered a problem importing clients, it took 21 DAYS TO FIX !! the account admin ignored our emails, and was rude. and in the end after trying to cancel multiple times and being ignored we were told that we are now locked in a year contract for $3000. i mananged to get the software somewhat functional for 4 hours of this time.

Wayne
President en EE. UU.
Productos químicos, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Too many issues to address

3,0 hace 3 meses

Comentarios: Not very good the last couple years. we have had them since 2004 when it was Real green

Puntos a favor:

Customer information is in depth and lots of data to pull from, if you know where to look for it

Puntos en contra:

payment processing. You can not see who paid on the day they pay. you have to wait until the next day and it doesn't show up on their account for a week? That is sub standard and a big glitch in your system just to name one.

Respuesta de WorkWave

hace 3 meses

Hello, Thank you for taking the time to share your thoughts on our product. Customer satisfaction is very important to us and we have passed along your comments to the WorkWave Service team. Please continue to contact customer support at (800) 762-0301 for any and all concerns. Thank you, WorkWave

David
General manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Servicios medioambientales, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Easy to use - easy to train.

4,0 hace 4 años

Comentarios: I have been in the industry for 40 years and used override of different systems. This is undoubtedly the strongest I have used to date. It extremely functional, easy to train on, allows for all of our employees to use a mobile system. If we use this from the first phone call for a new client through every interaction they will ever have moving forward. We have been using it since 2007

Puntos a favor:

It is an extremely strong CRM system that handles everything from the initial client interaction through billing and payment. It is one of the most important pieces of software in our business.

Puntos en contra:

A major miss step with their lead system, we had to drop out of this that side of the system because of all the problems they were having with it. We felt like we were beta testers however we were being billed monthly for the pleasure.