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¿Qué es WorkWave Service?

WorkWave Service es una solución de software de servicio externo integral, fácil de usar, lista para dispositivos móviles y basada en la nube. WorkWave Service te permite dirigir mejor tu negocio de servicios con un conjunto robusto de herramientas intuitivas. Conecta a todos con una única interfaz que comparte información del cliente. También administra todos los aspectos de tus operaciones: programación, distribución, determinación de rutas, supervisión, facturación, procesamiento de pagos y más.

¿Quién usa WorkWave Service?

Empresas de limpieza residencial, incluidos servicios de limpieza, lavadores de ventanas, limpiadores de piscinas, así como empresas de paisajismo y cuidado del césped de hogares y comercios.

¿Tienes dudas sobre WorkWave Service? Compara con una alternativa popular

WorkWave Service

WorkWave Service

3,1 (58)
No se han encontrado precios
Versión gratuita
Prueba gratuita
86
2
2,9 (58)
2,7 (58)
2,9 (58)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
25,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
194
26
4,0 (18.349)
4,0 (18.349)
4,1 (18.349)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a WorkWave Service

Salesforce Sales Cloud
Funcionalidades más valoradas
Contactos compartidos
Para equipos de ventas/organizaciones
Seguimiento de clientes
Synchroteam
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de contactos
Historial de servicios
Programación
Workiz
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Facturación
Programación
JobNimbus
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de contactos
CRM
Gestión de clientes potenciales
Housecall Pro
Funcionalidades más valoradas
Gestión de pedidos de trabajo
Historial de facturas
Programación
ZenMaid
Funcionalidades más valoradas
Citas recurrentes
Confirmación y recordatorios
Programación
Microsoft SQL Server
Funcionalidades más valoradas
Análisis de rendimiento
Copia de seguridad y recuperación
Gestión de almacenamiento de datos
Service Pro
Funcionalidades más valoradas
Gestión de contratos o licencias
Gestión de tareas
Programación
Jobber
Funcionalidades más valoradas
Campos personalizables
Geolocación
Gestión de técnicos

Opiniones de WorkWave Service

Evaluación media

General
3,1
Facilidad de uso
2,9
Atención al cliente
2,9
Funcionalidades
3,0
Relación calidad-precio
2,7

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
33%
4
14%
3
16%
2
9%
1
29%
Christopher
Retail Mgr en EE. UU.
Construcción, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Powerful scheduling and invoicing software.

5,0 hace 5 años

Puntos a favor:

I like the flow within the program and the fact that it is web based eliminates a lot of downtime that you might experience from a local network program.

Puntos en contra:

I would love to see POS functionality in a future update. To use this software in the retail store for cashing out products would be so great!

Respuesta de WorkWave

hace 4 años

Hi Christopher - Thank you for the review! We are so glad you are finding success with our software, and we really appreciate the valuable feedback.

Lisa
Office Manager en EE. UU.
Servicios para el consumidor, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

review of WorkWave

4,0 hace 3 años

Comentarios: Keeps work orders from slipping through the cracks when you are so busy and not enough help.

Puntos a favor:

I like that it keeps the technicians on task.

Puntos en contra:

The program could be more user friendly to get it set up.

Respuesta de WorkWave

hace 3 años

Hi Lisa - We are so glad you are finding success with our software. Thank you for the review!

Stuart
President en EE. UU.
Servicios para el consumidor, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Software is not keeping up with industry requirements in Lawn Spray businesses.

3,0 hace 4 semanas Nuevo

Puntos a favor:

It is overall a good program for running a lawn spray business. It does most of what you expect for the price you pay.

Puntos en contra:

It is costly per user. We need changes made to software to help with NY reporting requirements, that should be easy to program, but support seems to not include this feature.

Respuesta de WorkWave

hace 3 semanas

Thank you for sharing your thoughts on WorkWave Service. We have taken note of your comments. We encourage you to contact the support line for any questions/concerns - (800) 762-0301. Thank you, WorkWave.

Debbie
office en EE. UU.
Servicios e instalaciones recreativas, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión
Fuente: SoftwareAdvice

Get it in writing Read All the papers

4,0 hace 6 meses

Puntos a favor:

Liked the program for scheduling and changing of workers in the system

Puntos en contra:

You can ADD user at Anytime - since they make more money they are happy to help add and charge more BUT when you want to downsize how many users it will cost you. I know I asked about this and was told we can change user amounts anytime. However was not told it will cost. I understand cancelling the contract needs notice but to change how many users can use can be done for a COST to lower BUT not to raise. Seems not fair to the customer Will be changing programs

Respuesta de WorkWave

hace 6 meses

Hi Debbie - thank you for taking the time to share your experience with WorkWave. Customer feedback is our highest priority and your comments will help us continue to improve. Please call our service line at (800) 762-0301 to speak to our team. - WorkWave

David
General manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Servicios medioambientales, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Easy to use - easy to train.

4,0 hace 5 años

Comentarios: I have been in the industry for 40 years and used override of different systems. This is undoubtedly the strongest I have used to date. It extremely functional, easy to train on, allows for all of our employees to use a mobile system. If we use this from the first phone call for a new client through every interaction they will ever have moving forward. We have been using it since 2007

Puntos a favor:

It is an extremely strong CRM system that handles everything from the initial client interaction through billing and payment. It is one of the most important pieces of software in our business.

Puntos en contra:

A major miss step with their lead system, we had to drop out of this that side of the system because of all the problems they were having with it. We felt like we were beta testers however we were being billed monthly for the pleasure.