¿Qué es eBASE?

eBASE provides education institutions, municipalities, and corporations with a robust, easy-to-use facility management software suite.

Empowering users to track complete Work Order life-cycles, simplify Facility Rentals, record Logs & Inspections and maximize Assets. We work closely with our clients to ensure our solutions constantly evolve to reflect the unique needs of our users.

¿Quién usa eBASE?

eBASE provides education institutions, municipalities, and corporations with a robust, yet easy-to-use facility management software suite.

¿Dónde se puede implementar eBASE?

Cloud, SaaS, Web, Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • DMS Technologies
  • Ubicado en St. Catharines, Canadá
  • Fundada en 1995
  • Asistencia telefónica

Países disponibles

Canadá, Estados Unidos

Idiomas

Sin información del proveedor

Sobre el proveedor

  • DMS Technologies
  • Ubicado en St. Catharines, Canadá
  • Fundada en 1995
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Imágenes y vídeos de eBASE

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Funciones de eBASE

  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Almacen de archivos
  • Arrastrar y soltar
  • Auditoría de inventario
  • Autocompletar
  • Automatización proceso/flujo de trabajo
  • Base de datos de clientes
  • Búsqueda/filtro
  • Captura de imagen
  • Control de inventario
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de órdenes de trabajo
  • Creación y diseño de formularios
  • Cálculo del recargo por pago atrasado
  • Códigos de barras/RFID
  • Facturación
  • Firma electrónica
  • Gestión de activos fijos
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de citas
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contratos o licencias
  • Gestión de documentos
  • Gestión de equipos
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de ideas
  • Gestión de incidentes
  • Gestión de inspecciones
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la amortización
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de propiedades inmuebles
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de recursos
  • Gestión de renovaciones de pedidos
  • Gestión de reservas
  • Gestión de tareas
  • Gestión de tasas
  • Gestión de trabajos
  • Gestión de técnicos
  • Gestión de órdenes de compra
  • Gestión del ciclo de vida de recursos
  • Gestión del espacio
  • Gestión del mantenimiento
  • Herramientas de colaboración
  • Historial de servicios
  • Identificación del producto
  • Inscripción de grupos
  • Inscripción en línea
  • Inscripción in situ
  • Integraciones de terceros
  • Lectura de código de barras/tickets
  • Mantenimiento preventivo
  • Modelos de informes
  • Modelos personalizables
  • Optimización de inventario
  • Planificación de instalaciones
  • Planificación y programación de proyectos
  • Portal de clientes
  • Previsión
  • Procesamiento de pagos
  • Programación
  • Programación del mantenimiento
  • Registro de auditoría
  • Reserva en línea
  • Seguimiento costes hasta finalización
  • Seguimiento de activos
  • Seguimiento de asistentes
  • Seguimiento de costes
  • Seguimiento de creación de informes y proyectos
  • Seguimiento de inventario
  • Seguimiento horas/gastos
  • Tablero kanban
  • Uso compartido de archivos
  • Vista de Gantt/cronología

Alternativas a eBASE

Un CMMS basado en la nube que optimiza la orden de trabajo y la administración de las instalaciones. Crea proyectos, asigna órdenes de trabajo y administra activos.
Software para gestión y mantenimiento de activos, espacios e infraestructuras. Convierte estos costes en un área con retorno medible e impacto en la cuenta de resultados. Descubre más sobre Rosmiman
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Opiniones de eBASE

Evaluación media

General
4,6
Facilidad de uso
4,5
Atención al cliente
4,9
Funciones
4,5
Relación calidad-precio
4,6

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
64%
4
33%
3
3%
mark
facility manager en Canadá
Servicios para instalaciones, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Well worth the investment

5,0 hace 2 años

Comentarios: We use them for daily site logs, health and safety inspections and equipment maintenance with the work order system.

Puntos a favor:

Ebase has been a great product to use and grow with our school Board, We have slowly added components on as required and increased our users from office staff to on site staff as well as custodial staff. Customer support has been exceptional with responses and questions and have been able to tailor to our needs. Very user friendly.

Puntos en contra:

The only con was getting our 500 staff trained on this program as we switched from a completely different type of program for our work order system. Ebase helped with multiple training sessions as needed and willing to set up virtual sessions to be able involve all parties.

Radu
Head of Facilitites en Canadá
Administración educativa, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

User perspective and feed back as a manager of the team which use the product

4,0 hace 2 años

Comentarios: Tracking manpower of custodians and maintenance team, daily functionality of the tasks scheduling. Its easy to use, easy to get around practically self explanatory.

Puntos a favor:

The e-base software is easy to use, specifically on a day to day basis, recurring WO functions works well to maintain facilities, asset management is really useful on creating a budget and asses equipment cycle function and replacement. Recently we integrated more and more the system for functions and events and is the only system we use to book rooms and schedule setups of events.

Puntos en contra:

Assigning a tag to the equipment and tracking inventory equipment, we think could be better linked to residual value of the assets value with accounting department.

Chantal
Administrative Assistant en Canadá
Servicios para instalaciones, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Community Use of Schools

3,0 hace 2 años

Puntos a favor:

Easy to use for myself and the public users for Community Use of Schools module.

Puntos en contra:

Specific reports are hard to locate. It would be great if there was an option to enter in the specific information required and generate a report.

Jason
Projects Officer en Canadá
Servicios para instalaciones, 5.001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Work Orders/Logs

5,0 hace 2 años

Puntos a favor:

To date I personally use the above listed modules and the Board plans on expanding. To date the software has been easy to use and customize to our specific needs. I would recommend the software for any size organization.

Puntos en contra:

No Complaints so far. We launched during COVID and were still successful

Jamie
EHS Advisor en Canadá
Administración educativa, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Best Facilities Management Software

5,0 hace 2 años

Comentarios: I have had the opportunity to use other health and safety management software over my 25+ year career in the health and safety profession and eBase is by far the most customizable and user friendly software on the market. Changes to templates can be made easily in-house, without additional service fees or or long delays. Finally, the customer services team provides direct person-to-person assistance in a timely manner and have been a pleasure to work with. I highly recommend eBase.

Puntos a favor:

I use eBase for our health and safety management system. The system has various module including logs, workplace inspections, work orders, document library and a forms module to create customizable forms, such as, hazard/incident reporting and investigation reports. The best part about eBase is that the modules are customizable to suit our needs, and we can make changes to the template on the go, with no need to submit a ticket and wait months for changes. The software allows us to schedule logs, inspections, etc. automatically, and has feature to remind end user of overdue items. Similarly, we customized our incident reporting system to alert the supervisor in real-time when an incident report is submitted. Each module also has a reports components that allow us to create customized reports for tracking, reporting and trends analysis, as well as the option to export to Microsoft Excel. We were easily able to integrate our HRIS system through Active Directory into eBase for employee and supervisor demographics for hazard/incident reporting.

Puntos en contra:

As will all software, there are some features that do not work exactly how I want them to or I would like to have. That said, the eBase development team is very open to receive suggestions for continually improving the software, and some of the changes we have requested have been implemented.