¿Qué es Feedier?

Feedier te permite recopilar fácilmente valiosos comentarios de los clientes a través de una plataforma inteligente e interactiva. Brinda una experiencia agradable y única a los clientes, ¡de modo que es más probable que comenten y estén contentos de hacerlo!

En cualquier dispositivo, los clientes podrán acceder a encuestas bien diseñadas, limpias y con tu marca.

Además de ser fácil de entender, este nuevo método de recopilación de comentarios es entretenido gracias a las animaciones y recompensas (cupones, libros electrónicos, entradas para Phil Collins).

¿Quién usa Feedier?

¡Empresas SaaS, restaurantes, tiendas, tiendas en línea y mucho más!

¿Dónde se puede implementar Feedier?

Basado en la nube
Entorno local

Sobre el proveedor

  • Alkaweb
  • Ubicado en Lille, Francia
  • Fundada en 2018

Asistencia de Feedier

  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Albania, Alemania, Australia, Austria, Azerbaiyán y otros 46

Idiomas

alemán, checo, danés, español, finés y otros 10

Sobre el proveedor

  • Alkaweb
  • Ubicado en Lille, Francia
  • Fundada en 2018

Asistencia de Feedier

  • Asistencia telefónica
  • Chat

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Albania, Alemania, Australia, Austria, Azerbaiyán y otros 46

Idiomas

alemán, checo, danés, español, finés y otros 10

Imágenes y vídeos de Feedier

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Feedier

Feedier

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Versión gratuita
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29,00 US$/mes
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49,00 US$/mes
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Funciones de Feedier

  • Aleatorización
  • Análisis de sentimientos
  • Análisis visual
  • Biblioteca de preguntas
  • Cartografía del viaje de cliente
  • Comentarios constantes
  • Creación de informes/análisis
  • Creador de encuestas
  • Distribución multicanal
  • Encuestas y comentarios
  • Estructura de encuesta CES
  • Estructura de encuesta CSAT
  • Estructura de encuesta NPS
  • Formularios personalizables
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de encuestas/sondeos
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de la experiencia del cliente
  • Importación y exportación de datos
  • Lógica de exclusión
  • Marketing por correo electrónico
  • Mensajería SMS
  • Modelos personalizables
  • Panel de comunicaciones
  • Personalización de URL
  • Rama de preguntas
  • Recolección de respuestas sin conexión
  • Segmentación de clientes
  • Seguimiento de la participación
  • Seguimiento del avance
  • Supervisión de quejas

Alternativas a Feedier

Tecnología con características cualitativas y cuantitativas integradas. Descubre más sobre Crowdtech
Paquete de comentarios todo en uno con distribución omnicanal, personalización visual y creación de encuestas a través del viaje del cliente. Descubre más sobre Feedbackly
eContact is an integrated operations & customer outreach platform that optimizes every contact and delivers actionable insights.
Trustmary conecta los comentarios y reseñas de los clientes con el sitio web para generar más conversiones (clientes potenciales y ventas). Totalmente automatizado.
Collect Voice of Customer data with flexible survey software, and close the loop on every customer interaction.
Un OS (sistema operativo, por sus siglas en inglés) de datos empresariales: recopila, organiza y comprende tus datos.
Herramienta de comentarios con un solo clic que permite a tus clientes poner una calificación y dar su opinión al instante. Genera tus propios botones e incrústalos en cualquier lugar.
Our suite of applications & functional integration platform helps you organize, integrate, and communicate with a unified experience.
Jotform, el generador de formularios más fácil, ayuda a crear formularios en línea y recopilar datos, todo ello sin necesidad de escribir una sola línea de código.
Potente herramienta de software de encuestas para consultores de negocios que ayuda a los clientes a descubrir conocimientos e ideas ocultos, tomar decisiones y pasar a la acción.
Allows you to collect customer feedback at any moment during the customer journey.
Herramienta profesional que integra 4 softwares en 1: creación de encuestas avanzadas, análisis estadístico, análisis textual y creación de dashboards e informes interactivos.
BirdEye ayuda a las empresas a recopilar comentarios de los clientes y a aprovecharlos para el crecimiento en un panel de control todo en uno y fácil de usar.

Opiniones de Feedier

Evaluación media

General
4,7
Facilidad de uso
4,7
Atención al cliente
4,7
Funciones
4,4
Relación calidad-precio
4,7

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
73%
4
26%
3
2%
Ramon
Ramon
CEO en Croacia
Usuario de Linkedin verificado
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Fancy looking feedback surveys to engage, give and receive! Love it!!

5,0 hace 4 años

Comentarios: - Receive feedback regarding courses and events -> Improve our services
- Give rewards and let the customer feel well and connected with our brand -> Increase sales
- Receive ratings, testimonals and social media engagement -> Raise brand awareness
- Do everything in one tool -> Save time and money

Puntos a favor:

- Reward functions to make the customer and ourselves happy: Files, messages (e.g. for sign up details), money or vouchers - Unintrusive engagement functions after completing the survey: ask for sign up for ones newsletter, ask for a rating on platforms of your choice, ask for social media following, ask for a testimonial - Completely brandable with own company design at the top tier plan - Setup a different CNAME for every feedback survey - How easy it is to set everything up -> just click and choose

Puntos en contra:

- For some clients, the playful look and feel of the surveys are phenomenal, for others they may be a bit too fancy. I would like to have different templates with cleaner and more professional versions. - It would be great to have the ability to disable unnecessary extra information like "last question" and "you're the fastest respondent". - Furthermore, I like to display the ratings and the answers to the feedback surveys on my website in a comprehensive but clean way. At the moment it is only possible to display the overall rating. I've heard that they are working on each of this cons. After implementation this software will be perfect for my needs!!

Gavin
CEO en RU
Telecomunicaciones, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Slick, fast, beautiful and intuitive

5,0 hace 3 años

Comentarios: Improve response rate for feedback.

Puntos a favor:

Creates slick and beautiful surveys/feedback.

Puntos en contra:

A bit expensive and has some new concepts like carriers. Wasn't sure what that was, but built in help and onboarding is great. A personal touch from the team.

Veronika
Online Marketing Specialist en España
Administración educativa, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Unrealiable and Really Buggy Feedback Tool

3,0 hace 3 años

Comentarios: Even after months of using it, we're still running into new bugs and problems there. Our team spent literally endless hours trying to making it work - and we never succeeded fully, because of the tool's bugginess! If you're looking for a tool to gather your feedback with, keep looking. I wouldn't recommend Feedier.

Puntos a favor:

The idea behind this tool is great - asking for reviews in an interactive, gamified way, and also offering a reward for submitting a survey. We loved that idea and that's why we decided to use Feedier. I also liked the design and many possibilities of sharing the survey.

Puntos en contra:

We've been struggling with it for months now and it cost us completely immoderate amount of effort and time to make it work. Overall problem is mainly that there were problems with the settings - some of them were missing, in a plenty of cases there was a problem with settings loss, we were also experiencing problems regarding the integration to our WordPress website. At the end, there was a continuos problem with data extraction and that's when we decided to stop using it for good. Also, the support didn't help us much, then they stopped responding at all. What is it good for when you can't access the gathered data???

Respuesta de Alkaweb

hace 3 años

Hi Veronika, Thanks for the feedback and for your review. As much as I appreciate, I'd like to inform you that we reply to every ticket with care. I don't understand how you could not have received any information. Regarding the bug, I understand you are frustrated, and we take your feedback seriously. We are working hard on improving the product and removing any bug. If you ever want to get back to this, just let us know. Thanks, Baptiste.

Damien
Damien
Chef de section en Francia
Usuario de Linkedin verificado
Telecomunicaciones, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Très bon logiciel et très bon service relation client

5,0 hace 4 meses

Comentarios: Très bon suivi de la part du "Customer Success Manager " Les équipes de Feedier étaient très disponibles, apportent beaucoup de conseils sur la mise en place du questionnaire, l'envoie et l'analyse des résultats.

Puntos a favor:

>Facilité d'utilisation, >Création des questions très simple, >Analyse des résultats, >Création de rapport automatique...

Puntos en contra:

Pas de points faibles pour ce logiciel, très bonne expérience.

Respuesta de Alkaweb

hace 4 meses

Bonjour Damien, Toute l'équipe Feedier vous remercie pour votre avis. Nous sommes heureux de lire que la plateforme répond parfaitement à vos besoins. Nos équipes sont toujours disponibles si vous avez la moindre question.

Ed
Ed
Coach, Trainer, Facilitator, Course Designer, Organization Development en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Servicios para el consumidor, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Excellent Leading Edge Platform for Getting Feedback

4,0 hace 4 años

Comentarios: They are very personable. They are working hard to make it a great platform. They are willing to hear feedback. And so far they seem intent on sticking with it to make it the "go to" platform for feedback.

Puntos a favor:

I think it's important that you get feedback from new products that people have paid for. This feedback gives you an immediate reality check on whether you've hit the mark or not. Of course that assumes you are measuring what matters most to the customer. Feedier makes it easy to set up any questions you want.

Puntos en contra:

Im wanting more integration with my other platforms. For example, I want to be able to have a WordPress widget that will rotate my testimonials on a page. I want to be able to tag those testimonials and have the widget only display testimonials with a certain tag so they are pertinent to the topic. That said, I also want to direct the person to write testimonials that appeal to a theme. Right now I cant do that. For example I want to be able to have a question that says "What is different in your life now that you are using X product-service?" and I might want a question like "What would you tell someone who is on the fence about X product-service?" the answer to these are unique and would be used in only in the appropriate page on my website depending on the "proof" Im trying to convey.