15 años ayudando a las empresas españolas
a elegir el mejor software

¿Qué es Any.do?

Solución de gestión de tareas que ayuda a empresas de todos los tamaños a programar tareas, hacer un seguimiento del progreso y más.

¿Quién usa Any.do?

Solución de gestión de tareas que ayuda a empresas de todos los tamaños a asignar tareas, hacer un seguimiento del progreso, crear listas de tareas y más.

Any.do Software - 1

¿Tienes dudas sobre Any.do? Compara con una alternativa popular

Any.do

Any.do

4,4 (175)
5,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
22
No se han encontrado integraciones
4,5 (175)
4,2 (175)
4,1 (175)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
10,99 €
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
236
92
4,4 (12.719)
4,4 (12.719)
4,3 (12.719)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Any.do

Asana
Funcionalidades más valoradas
Gestión de revisión del rendimiento
Gestión de tareas
Planificación y programación de proyectos
Evernote Teams
Funcionalidades más valoradas
Comentarios/notas
Gestión de notas
Gestión de tareas
Slack
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Chat en tiempo real
Herramientas de colaboración
GoTo Meeting
Funcionalidades más valoradas
Audio y vídeo bidireccional
Uso compartido de la pantalla
Uso compartido de pantalla en tiempo real
Microsoft To Do
Funcionalidades más valoradas
Edición de tareas
Gestión de tareas
Programación de tareas
Notion
Funcionalidades más valoradas
Edición de tareas
Gestión de tareas
Planificación y programación de proyectos
TickTick
Funcionalidades más valoradas
Edición de tareas
Gestión de tareas
Programación de tareas
Todoist
Funcionalidades más valoradas
Edición de tareas
Gestión de tareas
Programación de tareas
OmniFocus
Funcionalidades más valoradas
Alertas y notificaciones
Etiquetado de tareas
Programación de tareas

Opiniones de Any.do

Evaluación media

General
4,4
Facilidad de uso
4,5
Atención al cliente
4,1
Funcionalidades
4,3
Relación calidad-precio
4,2

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
55%
4
33%
3
10%
1
2%
Sam
Sam
Consultant
Usuario de Linkedin verificado
Investigación, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Best task manager with beautiful clean interface

5,0 hace 3 años
Los subtítulos en español están disponibles en el reproductor de vídeo
Javier
Javier
Consultor en Bolivia
Usuario de Linkedin verificado
Consultoría de gestión, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Fácil y conveniente

5,0 hace 2 años

Comentarios: Muy útil y productivo, ayuda bastante a estar organizado

Puntos a favor:

Es muy intuitivo y fácil de usar, se pueden programar tareas en segundos, se puede sincronizar entre varios dispositivos

Puntos en contra:

Debería tener una opción de un solo pago

Maisarah
Maisarah
Brand Manager en Malasia
Usuario de Linkedin verificado
Telecomunicaciones, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Reminder for my schedule task

5,0 hace 3 años

Comentarios: I really like to use Any.do as my main organizer to keep up with all my schedule task and event that are assign for me. Its sleek and minimal design let me focus on task on hand and not distracted from too cluttered dashboard design that other software do.

Puntos a favor:

Any.do is really impactful for me in managing my list of daily task that i need to complete. All the tasks can be categorized into my personal task or my work task, and separate it into specific folder so it won't mix and induce confusion. Adding other media like picture and audio help me to be more accurate on the task details.

Puntos en contra:

I would love to have a integration with my Microsoft calendar as it is my main calendar that i use in my desktop computer. It will help me to organized my time and event in my calendar easier as i only need to check it from one application.

Safiya
Performing artist en EE. UU.
Entretenimiento, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

An app that asks how it can help you

5,0 hace 2 años

Comentarios: The only thing I constantly have on my person is my smart watch, I loved Any.do since I could still use it and get reminders.

Puntos a favor:

I love that there's an app for my phone and watch. I also love using the daily planner, calendar, and budgeting. I finish my To-Do lists since I'm focused and get reminders. To-Do/tasks don't have to include a time. Any.do asks what my focus is in the morning and helps with that goal. I haven't seen that in any other app.

Puntos en contra:

I want it to be user friendly and I want more in the free part of the app, or lower cost altogether. I also want a note category.

Audrey
Owner/operator en Canadá
Contabilidad, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

A good checklist

1,0 hace 3 años

Comentarios: Overall it was okay and I used it more of a checklist for daily tasks. But when I was busy I wasn't drawn to check it. It's still on my phone and my usage is now more as a personal checklist and no longer for business.

Puntos a favor:

Great checklist and can sync with your calendar.

Puntos en contra:

It wasn't engaging to interact with. I like that you can cross off tasks, but I don't like how they stay on the list until you delete them never to be seen again. There might be a secrete deleted or completed task folder I'm unaware of, or is not accessible from my cell phone app.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Petróleo y energía, 5.001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

key to organizing several simultaneous projects

4,0 hace 3 meses

Comentarios: I suppose it is a normal experience, it is to get rid of tasks when your main task manager has expired, it has good prices when there are few people, the truth is I recommend it for small teams of a few people, that is my vision, no I would recommend it for very large, high priority projects.

Puntos a favor:

It helps me manage my daily tasks in Chevron, the strong point is that you can make simple and robust reports at the same time of several simultaneous projects in this energy company, I think that marking the most convenient and priority ones is crucial in this sense, I also had a good link just with my personal calendar.

Puntos en contra:

very bad notifications, sometimes they did not arrive when changing data traffic networks or they simply did not arrive in weeks, this is the weakest point of ANY, in addition to the fact that I had several login problems for people from the team to enter to generate feedback.