¿Qué es Telnyx Suite?

El portal Mission Control y la API te permiten integrar, administrar y analizar fácilmente todas tus notificaciones de voz y mensajería. Comienza verificando tu cuenta y agregando conexiones con autenticación SIP única para habilitar el control múltiple. Compra números para las llamadas entrantes y crea troncales SIP para multiplicar las llamadas salientes y asignar conexiones según los perfiles de llamadas, escalando bajo demanda.

¿Quién usa Telnyx Suite?

Telnyx se creó para adaptar las comunicaciones en tiempo real. Los servicios elásticos y los precios a la carta permiten comunicaciones rentables de cualquier volumen, desde una sola oficina hasta aplicaciones globales.

¿Dónde se puede implementar Telnyx Suite?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop)

Sobre el proveedor

  • Telnyx
  • Fundada en 2009
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 5

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • Telnyx
  • Fundada en 2009
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 5

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de Telnyx Suite

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Telnyx Suite

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15,00 US$/mes
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Funciones de Telnyx Suite

  • API
  • Alertas y notificaciones
  • Chat y mensajería
  • Comunicaciones unificadas
  • Conexiones SIP
  • Conferencias de audio y vídeo
  • Creación de informes y estadísticas
  • Enrutamiento de llamadas
  • Gestión de centros de atención telefónica
  • Gestión de la comunicación
  • Grabación de llamadas
  • Herramientas de colaboración
  • Identificador de llamadas
  • Reconocimiento IVR y de voz
  • Seguimiento de llamadas
  • Supervisión

Alternativas a Telnyx Suite

Reúnete con cualquier persona en cualquier dispositivo de escritorio, navegador, dispositivo móvil o dispositivo de video en cualquier lugar del mundo.
No matter your business communication requirement, Acefone has you covered with its bespoke cloud telephony solutions.
Stay connected anywhere with high-quality and reliable cloud-based business phone systems, including phone, SMS, video, and chat.
TalkChief es una plataforma de telefonía empresarial diseñada para aumentar la eficiencia del equipo mediante potentes funciones. Descubre más sobre TalkChief
Software de grabación de llamadas de negocios. Configuración, actualizaciones y asistencia gratuitas.
Talkdesk es un software de centro de contacto intuitivo basado en la nube con funciones avanzadas, creación de informes completos e integraciones sin problemas. Descubre más sobre Talkdesk
Ringover es una solución de comunicación 100% en la nube que integra telefonía, videoconferencia, SMS y mensajería colaborativa.
PureCloud hace que la relación con los clientes sea simple. Conecta el teléfono, el correo electrónico y el chat a través de una herramienta para mejorar la participación del cliente. Descubre más sobre Genesys Cloud CX
CallTrackingMetrics captura la trayectoria completa del cliente en los distintos equipos y realiza un seguimiento de todas las conversaciones en una sola plataforma.
Un CCaaS (centro de contacto como servicio, por sus siglas en inglés) de pago por uso basado en web que ofrece todo lo que necesitas para ofrecer una experiencia de 360 grados a tus clientes.
Solución de telefonía en la nube sencilla y potente. Obtenga funciones de telefonía empresarial a un gran precio. Descubre más sobre VoIPstudio
Solución de centro de atención telefónica con analíticas de negocios en tiempo real incorporadas, cola avanzada, modos de supervisión y mucho más.
Call management software that helps businesses manage client calls, conferences, voicemail, agent screens, recording, and more.

Opiniones de Telnyx Suite

Evaluación media

General
4,7 (46)
Facilidad de uso
4,5 (46)
Atención al cliente
4,6 (46)
Funciones
4,6 (46)
Relación calidad-precio
4,8 (46)

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
76%
4
20%
3
2%
2
2%
William F.
William F.
Chief Operating Officer en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Telecomunicaciones, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

From scrappy under dog to industry leader in just a few years

5,0 hace 4 años

Comentarios: Telnyx handles 100% of our toll free traffic. We would love for them to handle even more of our traffic.

Puntos a favor:

The Telnyx portal puts everything at your fingertips. Number Routing, Call Forwarding, Endpoint Configuration, Reporting, and even a super easy porting tool. We have everything we need right in the portal. If we have questions or concerns, support is only a call away. And they are great!

Puntos en contra:

There is very little that I can say that would be considered bad. I think the only thing would be the standard long distance inbound and outbound rates are a little high compared to some of our other carriers.

Respuesta de Telnyx

hace 4 años

Thank you for you review, William. It is great to hear your experience on the Telnyx platform has been a great one throughout the years. We would love to speak more about what we can do from a pricing perspective to win more of your traffic. We will reach out to schedule a discussion. Thanks!

Shawn P.
IT System Administrator en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Telnyx is a wonderful SIP provider

5,0 el año pasado

Comentarios: They make using our 3cx phone systems a very smooth experience.

Puntos a favor:

Telnyx has tons of redundancy built in to their product. It is the most reliable SIP provider that I have found. Their support is fantastic. We never have issues with the service. They make communication with 3cx systems super easy.

Puntos en contra:

I can not think of any cons of Telnyx. They are wonderful.

James H.
James H.
Principle Network Operator en Australia
Usuario de Linkedin verificado
Telecomunicaciones, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Numerous Blunders

2,0 hace 2 años

Comentarios: I am deeply displeased and disappointed in Telnyx. For advertising a product launch in Australia and telling their customers in order to change currency and actually use the Australian features they've got to cancel their account.

Puntos a favor:

While the interface is generous in it's design, and there is a clear design framework that the developers follow in order to create a sustainable echo system.

Puntos en contra:

Customer support outlined that in order to change currency from USD to AUD, one has to cancel their account and start all over again; loosing all their content, money, and telephone numbers. Their support but two have been highly unprofessional in their conduct and I am deeply disturbed that they provide such substandard wholesale facing support compared to the actual interface and it's clearly intelligent developers.

Respuesta de Telnyx

hace 2 años

Thank you for your honest feedback on the Telnyx platform. Telnyx has built our core values on world-class support and experience on our platform & I apologize your experience has not met these expectations. I want to confirm and clarify that we support Australia traffic for both existing and new accounts on the Telnyx platform. Regarding billing in AUD, it is unfortunately not a possibility to switch to AUD billing if your account was originally set up in USD billing. We understand this is a gap in our platform and I have raised a feature request with our team to get this on our roadmap. Regarding your experience with our support team, we would never tell one of our valued customers to close their account on the platform as we understand this contains vital historical information and data. In this particular instance, our support team was simply recommending a work-around to ensure we can meet your needs of being billed in AUD even though your original account was set up

Usuario verificado
Sr. Vice President en Canadá
Usuario de Linkedin verificado
Telecomunicaciones, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

It Just works

5,0 hace 4 años

Puntos a favor:

There is much to like about Telnyx ....from the simplicity of the website, porting processes that are well defined and in a nutshell, it simply works. Great to see hear real people on the phone when working with your account and most importantly the most responsive support Team I have seen.

Puntos en contra:

Would be great to be able to provide the reseller the ability to provide private label subsection to reduce teh overhead when we are reselling to smaller carriers - specifically for number search and porting.

Respuesta de Telnyx

hace 4 años

Thank you for the great feedback. We currently have an open feature request to be able to 'white label' services and invoices to ensure that we are making the re-seller experience on the Telnyx platform as optimal as possible (see link below). We will keep you updated as progress is made on this initiative! https://telnyx.getcadet.com/feature-requests/posts/ability-for-resellers-msps-to-generate-invoices-for-end-users-directly-form-the-portal As it stands today, you are able to 'white label' the functionality in the portal using the Telnyx API to have your customers come into a portal that you develop giving them the ability to purchase, provision, and port numbers on demand. Feel free to send us an email at success@telnyx.com if you have any questions about this process. Thanks!

Usuario verificado
Supervisor of Technology and Data Management en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Telecomunicaciones, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Telnyx provides solid sip solutions with good support and a great price. 1 year of use and Happy!

5,0 hace 4 años

Comentarios: I am serving several small businesses with SIP trunks using telecom PBX servers from Avaya and AllWorx. I am providing fax serices to several small businesses. The cost savings allow me to make a nice profit and save my customers a lot of money as well. The SIP trunks are very functional. The flexible pricing options allow me to select the best product for each customer. I have been pleased with the technical support provided.

Puntos a favor:

I tested the Telnyx solution for 2 months before going live. It was solid during that time and in the 10 months since. I have expanded my use and have recommended it to friends. My cost savings are significant and my service has not changed. I have contacted support several times and this has been a very positive experience. The support folks are patient and knowledgeable.

Puntos en contra:

You do need a base level of technical knowledge to use. But even with a little knowledge you can make do and understand tech support. Documentation on setting up services could be more robust. If you are not using a popular PBX then it takes a bit of work to choose the correct settings.