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¿Qué es Customer.io?

Plataforma de marketing por correo electrónico para empresas que ayuda a enviar notificaciones push, correos electrónicos transaccionales, mensajes de marketing, etc.

¿Quién usa Customer.io?

Customer.io sirve a negocios por internet basados en datos que necesitan enviar mensajes personalizados a escala en sectores como los de SaaS, B2C, tecnología educativa, aplicaciones móviles, mercados web y más.

Customer.io Software - 1
Customer.io Software - 2
Customer.io Software - 3
Customer.io Software - 4
Customer.io Software - 5

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Customer.io

Customer.io

4,7 (76)
No disponible en tu país
100,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
93
140
4,4 (76)
4,4 (76)
4,7 (76)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
20,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
203
70
4,1 (6.385)
4,3 (6.385)
4,1 (6.385)

Otras alternativas interesantes a Customer.io

Segment
Funcionalidades más valoradas
Captura y transferencia de datos
Segmentación de clientes
Seguimiento de la participación
Zoho CRM
Funcionalidades más valoradas
Gestión de la asistencia técnica
Panel de actividades
Para startups
Digital Marketing Suite
Funcionalidades más valoradas
Bloqueo de spam
Gestión de campañas de email
Gestión de contactos
Constant Contact
Funcionalidades más valoradas
Correos electrónicos optimizados para el formato móvil
Gestión de campañas de email
Marketing por correo electrónico
Leanplum
Funcionalidades más valoradas
Notificaciones push
Notificaciones web
Segmentación de campañas
Intercom
Funcionalidades más valoradas
Chat en tiempo real dirigido a consumidores
Chat en vivo
Creación de informes/análisis
Sender
Funcionalidades más valoradas
Gestión de campañas de email
Gestión de modelos
Gestión de suscriptores
SALESmanago Marketing Automation
Funcionalidades más valoradas
Automatización de marketing
Gestión de campañas de email
Segmentación
Campaign Monitor
Funcionalidades más valoradas
Automatización de marketing
Base de datos de contactos
Gestión de campañas de email

Opiniones de Customer.io

Evaluación media

General
4,7
Facilidad de uso
4,4
Atención al cliente
4,7
Funcionalidades
4,4
Relación calidad-precio
4,4

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
75%
4
22%
3
3%
Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Servicios de información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Excelente servicio

5,0 hace 6 meses

Puntos a favor:

La facilidad con que se envian los comunicados a nuestro equipo nos ha permitido entregar mejor la información y ser recordara.

Puntos en contra:

Que a veces limita los formatos de tamaño a otros dispositivos.

Cagri
Cagri
Growth Marketing and Operations Manager en Turquía
Usuario de Linkedin verificado
Transporte/transporte en camión/ferrocarril, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Efficient and Comprehensive, but a bit Pricy

5,0 hace 3 meses

Comentarios: We started using Customer.io for behavioral emails and SMS messages. We're gradually moving transactional messages to Customer.io as well.

Puntos a favor:

Very easy to set up and manage. The visual workflow builder, webhooks, integrations, and API are my favorite.

Puntos en contra:

It's a bit expensive, especially if you have too many users, since Customer.io bills you based on the number of customers available in your account.

Joana
Joana
Customer Operations Specialist en Portugal
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Complete feature-set and excellent support

5,0 hace 4 meses

Puntos a favor:

Even though at first it might have a longer learning curve (because there are several functionalities we can make use of), I think it compensates having the ability to create complex workflows for email campaigns: there are several functionalities available, and we're always able to create the flows we ideate. I particularly like the “draft” option to test campaigns I've just set up and made live and that we're able to integrate with other data platforms, that enrich our trigger and filter capabilities.Excellent customer support. Even though we're not on the Premium plan, any of the queries we submit are answered within 24 hours and have detailed explanations or workarounds for the issues presented.They also have interesting webinars from time to time, with quite specific topics and tips.

Puntos en contra:

Unfortunately, we're unable to move a contact manually within a workflow; which is particularly important for exceptional cases that we might want to override the rules because of a human or sync error. Another feature I'd like to have (but also seems to be missing from most similar tools), is the ability to have custom reports – though I wouldn't need this very often, thus it's not a dealbreaker at this point.The pricing is somewhat expensive, and we're not able to temporarily downgrade the plan (if by any chance our business has a seasonality).

Arnaud
Arnaud
Co-Founder & CEO en Francia
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

The best email marketing tool for SaaS but expensive

5,0 el mes pasado Nuevo

Puntos a favor:

Customer.io is the Klavyo of email marketing sequences but for SaaS businesses in my opinion. We had a great experience with the software and it brought us great open rates once you have set up custom domain tracking. It's very easy to use as well for how complex the software is.

Puntos en contra:

Frankly everything was great except the pricing which is a bit expensive when you're starting out. They have a free plan for 6 months but then it's a big jump from free to paid, wish they had an intermediate plan at the time. It made us considering other choices.

Suzan
Growth Marketeer en Países Bajos
Comercio minorista, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Good service, interface somehow difficult and less user friendly than other systems

3,0 hace 8 meses

Comentarios: Good

Puntos a favor:

Great and quick customer service, broadcast function works well

Puntos en contra:

The data functions and the somehow difficult interface of campaigns and flow-building