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¿Qué es Cirkus?

Cirkus es una herramienta de programación, colaboración en equipo, gestión de proyectos y gestión de tareas basada en la nube.
Aplicaciones nativas de Mac e iOS, así como plataformas web y Android.
Planifica tu trabajo y reserva tus tareas, proyectos, personas y recursos.
Agiliza el trabajo con plantillas de tareas y proyectos.
Chatea y colabora con hilos de comentarios y respuestas, archivos adjuntos integrados, menciones y reacciones.
Almacena archivos dentro de la aplicación y en las conversaciones del equipo.

¿Quién usa Cirkus?

Herramienta de programación y gestión de proyectos y tareas basada en la nube para equipos que necesitan sacar adelante el trabajo. Aplicaciones nativas de Mac e iOS, así como plataformas web y Android. Opción de instalación local.

Cirkus Software - 1
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Spain
Cirkus

Cirkus

4,4 (19)
Producto local
15,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
56
No se han encontrado integraciones
4,2 (19)
4,3 (19)
4,5 (19)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
10,99 €
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
235
92
4,4 (12.406)
4,4 (12.406)
4,3 (12.406)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Cirkus

Asana
Funcionalidades más valoradas
Gestión de plazos de entrega
Gestión de tareas
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Things
Funcionalidades más valoradas
Alertas y notificaciones
Edición/actualización de tareas
Programación de tareas
Trello
Funcionalidades más valoradas
Gestión de tareas
Herramientas de colaboración
Planificación y programación de proyectos
HiTask
Funcionalidades más valoradas
Gestión de tareas
Herramientas de colaboración
Seguimiento de creación de informes y proyectos
Slack
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Chat en tiempo real
Herramientas de colaboración
monday.com
Funcionalidades más valoradas
Gestión de empleados
Modelos
Panel de comunicaciones
Wrike
Funcionalidades más valoradas
Creación de paneles de comunicaciones
Flujo de trabajo configurable
Vista de una sola página
ClickUp
Funcionalidades más valoradas
Gestión de notas
Gestión de tareas
Planificación y programación de proyectos
Productive
Funcionalidades más valoradas
Planificación y programación de proyectos
Seguimiento del tiempo
Seguimiento horas/gastos

Opiniones de Cirkus

Evaluación media

General
4,4
Facilidad de uso
4,2
Atención al cliente
4,5
Funcionalidades
4,1
Relación calidad-precio
4,3

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
47%
4
47%
3
5%
Jonathan
Jonathan
IT Project Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Automatización industrial, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Group collaboration and project management.

5,0 hace 2 años

Comentarios: It is an efficient platform with advanced collaboration tools. It allows me to keep track of the work teams I am in charge of and ongoing projects. It allows me to partner with colleagues from other branches of the company by chatting and sharing information on a permanent basis.

Puntos a favor:

I like to-do lists because they allow for better tracking of all users. The level of task automation is important as it saves a lot of time and allows us to focus on other aspects of the project. I receive timely notifications of updates and modifications to tasks. I like being able to share screens with my colleagues and get diverse opinions.

Puntos en contra:

It is a very well designed product, everything works very well and we have no complaints.

Respuesta de Cirkus

hace 2 años

Hello Jonathan. Thank you so much for your feedback, we really appreciate it! We are delighted to hear that you are having a good experience using Cirkus! Get in touch with us at support@cirkus.com anytime if you need anything. We are happy to help. Thanks again!

Jonathan
CEO en Alemania
Producción audiovisual, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Great tool for our daily work

5,0 hace 2 años

Comentarios: Cirkus has become a major tool of our daily work, and is of an higher importance in our internal production process then email communication. There are still lessons (and routines) to be learned and to get adapted by everyone, but I am very confident, that we will continue with our good experience. It's really cool to get in contact with the support team, who really try to help you or, if that spefic function is missing, write it on their feature request list and get back to you, when the feature is alive.

Puntos a favor:

I believe there are two major things on Cirkus, why we have choosen it: 1) the deployment on iOS, Android, Mac and Web-Client, which work all very fine 2) True collaborative approach - the concept of working in a team is fundamental and well depolyed. The Zapier integration has also great potential, also we just have tested a little.

Puntos en contra:

For our editing and grading workstations we're missing a function to easily switch the user. Like a user choice, just when opeining the app. And we're missing a synchronisation of time bookings /events with other calendars.

Respuesta de Cirkus

hace 2 años

Hi Jonathan, Thank you for taking the time to submit your thoughts on Cirkus! We are delighted to hear that you are enjoying it and having a good experience. About your comment on switch the user and synchronisation with other calendars, please get in touch with us at support@cirkus.com and we will try to address your feedback. Thanks again.

Jennifer
Artistic Director en EE. UU.
Artes escénicas, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Useful tool, need help integrating

3,0 hace 2 años

Puntos a favor:

lists of tasks can be simple and clear, easy to communicate with my team members

Puntos en contra:

onboarding time & integration with other calendars - I just don't have a lot of time to learn how to maximize my use of it, so I rarely use it unless someone else on my team requests it

Respuesta de Cirkus

hace 2 años

Hi Jennifer, thanks for taking the time to write your thoughts about Cirkus, we appreciate all your feedback. If you have some specific feedback about onboarding time & integration with other calendars get in touch at support@cirkus.com to get it in front of the development team directly!

Ben-Anthony
Founder en Irlanda
Software informático, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas previamente:

Excellent for small teams

4,0 hace 2 años

Puntos a favor:

The ease of setup when starting out is great. Within a few hours everyone on the team was on board and we had every task set up

Puntos en contra:

The hamburger menu is sometimes confusing with its menu options

Respuesta de Cirkus

hace 2 años

Hi Ben-Anthony, Thanks so much for your feedback, we really appreciate it. We were so pleased to hear how quickly your team got set up on Cirkus. Please let us know if you have suggestions or comments that could help with the menu navigation. Get in touch at support@cirkus.com anytime.

Mya
Media Specialist en EE. UU.
Medios de difusión, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas previamente:

Great Demo

4,0 hace 2 años

Comentarios: It was overall a good application, but it didn't have features that we need to have for our team's workflow. Examples being repeating bookings and easy scheduling for administrators.

Puntos a favor:

The interface was very user friendly and easy to navigate as a user.

Puntos en contra:

It could have been the way we setup our trail, but it was very hard to navigate and get the booking/task we were looking for. Additionally, I found the schedule hard to work with - It wasn't exactly what we need in order to successfully manage our team.

Respuesta de Cirkus

hace 2 años

Hi Mya, Thank you for your review, we really do appreciate your feedback. You'll be happy to know that we are working on recurring bookings right now, so that should be released later this month. If you'd like to revisit the platform for a new demo or trial, let us know at support@cirkus.com and we would be happy to help get you set up again. Specifically in your feedback on the Schedule usability.. if there are specific improvements we can make we would love to hear about that, and work with you to improve the product and your experience with it.