Happeo

Happeo

Por Happeo

¿Quién usa Happeo?

Los departamentos de comunicaciones internas adoran Happeo. También te librarás de utilizar un software de intranet obsoleto de TI y la dirección de la empresa podrá crear una plantilla comprometida, formada y feliz.

¿Qué es Happeo?

Happeo es la plataforma digital líder en el trabajo que permite a los comunicadores internos conectarse con los trabajadores de maneras completamente nuevas. La plataforma agrupa una intranet, colaboración y redes sociales en una herramienta unificada.

Las grandes empresas y organizaciones de rápido crecimiento, como Randstad Sourceright y Groupe Chantelle, utilizan Happeo para llegar, satisfacer y escuchar a más de 220 000 empleados de todo el mundo y descubrir el valor de la implicación del empleado.

Información sobre Happeo

Happeo

https://www.happeo.com/es/

Fundada en 2014

Resumen de precios de Happeo

Happeo no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. Consulta más información sobre precios de Happeo a continuación.

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

Instalado: Mac

En la nube, SaaS, web

Instalado: Windows

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de Happeo

Herramientas de colaboración
Control de versiones
Edición en tiempo real
Foros de discusión
Gestión de calendarios
Gestión de contactos
Gestión de contenidos
Gestión de documentos
Gestión de proyectos
Gestión de tareas
Lluvia de ideas
Videoconferencia
Blogs
Chat en tiempo real
Etiquedado en redes sociales
Feed de actividad y noticias
Gestión de eventos
Gestión de grupos
Gestión de la publicidad
Integración de redes sociales
Mediateca
Seguridad de datos
Debates y foros
Directorio de miembros
Gestión de contenidos
Gestión de eventos
Gestión de grupos
Gestión de membresías
Gestión de páginas web
Gestión de redes sociales
Ideación y producción participativa
Moderación de contenidos
Chat y mensajería
Directorio de empleados
Encuestas y comentarios
Feed de actividad y noticias
Gestión de calendarios
Gestión de contenidos
Gestión de documentos
Gestión de tareas
Gestión del conocimiento
Uso compartido de archivos
Búsqueda de texto completo
Catalogación/Categorización
Colaboración
Foros de discusión
Gestión de contenidos
Gestión de la base de conocimiento
Portal de autoservicio
Árbol de decisión
Blogs
Búsqueda
Debates y foros
Feed de actividad y noticias
Gestión de calendarios
Gestión de contenidos
Gestión de la base de conocimiento
Gestión de políticas
Wiki
Búsqueda
Chat en tiempo real
Colaboración
Gestión de contenidos
Gestión de documentos
Uso compartido de archivos
Benchmarking
Estudios de pulso
Gestión de comentarios
Gestión de objetivos
Gestión del rendimiento
Reconocimiento de empleados

Opiniones de Happeo

Mostrando 5 de 18 opiniones

En general
4.4/5
Facilidad de uso
4.6/5
Atención al cliente
4.6/5
Funcionalidades
4.3/5
Relación calidad-precio
4.6/5

Simple, intuitive and versatile digital workspace solution

Publicado el 20/12/2019
Juha-matti K.
Project Manager
Tecnología y servicios de la información, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5/5
Facilidad de uso
5/5
Características y funcionalidades
4/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Puntos a favor: The solution can serve multiple different use-cases in organisation and it is easy to understand to each and every user. Deep integration to G Suite streamlines administration and running the solution.

Contras: Solution still could improve reactiveness a bit, occasional refreshing of page required.

Better than email or Slack to keep everyone in the company up-to-date and connected.

Publicado el 6/2/2019
Usuario verificado
Enterprise Sales Executive D-A-CH
Software informático, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5/5
Facilidad de uso
5/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Facilitates communication, and improves the collaboration within our company. All over quicker communication for things that would otherwise require having physical meetings, or exchanging a lot of email.

Puntos a favor: Happeo is a great tool for both team communication, but also inter-departmental communication. It makes connecting with our remote workers seamless, and it’s really easy to keeps conversations organized by topic (or "channel"). This has really helped to improve the communication and collaboration between most of our departments, e.g. Sales and Marketing are much closer together now, and we can keep different offices in different time zones better up-to-date. Happeo saves us a lot of time and emails. We actually use it next to Slack, where we use Slack for immediate, direct communication, Happeo is the better channel for important company updates that no one should miss, and knowledge that should stay in the company and not drown in some chat conversation.

Contras: Not much, would be great if there would be more integrations with all the tools we’re using in our company. Happeo has a Slack integration as well as G Suite, but I’d love to see it connected to Asana for example as well. We have requested this with their product team, and they confirmed they will soon develop it for us.

Excellent digital workplace solution

Publicado el 8/8/2019
Ainsleigh W.
Communications officer
Software informático, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5/5
Facilidad de uso
5/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Happeo is a great tool for companies of all sizes using GSuite and looking to implement a true digital workplace solution. We're reducing drastically the amount of 'FYI' emails we send and using the platform for collaboration on projects. Happeo is the central storage place for all important company information, all our team members use the platform in their daily work.

Puntos a favor: Happeo has completely changed the way we work together. As a small, but geographically dispersed company, Happeo allows our whole team to source and share important information at any time. GSuite integration makes collaboration and knowledge sharing very streamlined It's by far the best 'intranet' tool I've worked with and the team at Happeo are very helpful and always open to suggestion and available to give advice. We've seen features that we've requested be added to the roadmap and go live on the platform.

Contras: There is always room for improvement, the page editing can feel a little bulky if you're trying to get a lot of info onto one page. In general, the tool is pretty easy to use and any issues can be checked out with Happeo support. The benefit of working with a startup is that they are flexible and willing to respond to feedback and eager to make improvements.

USER FOR sORGENIA COMPANY

Publicado el 13/12/2018
Alessandra S.
compliance manager
Petróleo y energía, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
3/5
En general
5/5
Facilidad de uso
3/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
3/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Puntos a favor: IT'S REALLY USER FRIENDLY AND INtuitive.

Contras: YOU CANT ADD FILTER FOR RESERCHING OLDER POSTS

Creating a global community with Happeo

Publicado el 8/8/2019
Klara O.
Marketing and Communications Coordinator - North America -
Recursos Humanos, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5/5
Facilidad de uso
5/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Based on my experiences, social platform users have high expectations by default -- partly -- due to Facebook. So be prepared for requests pointing at features which well-known social sites already have. We're working on the accessibility of analytics behind our colleagues' activities in Happeo's platform.

Puntos a favor: Happeo gives all the tools I need to be part of my workplace's wider community. I can find colleagues easily whom I never met before and reach out them right away. I appreciate all the new features because this shows Happeo wants to improve and add further value to its clients.

Contras: It is something that Happeo could not help at the beginning and comes from my workplace's global presence. => It is difficult to manage a dozen different domains without being a superuser. This is topped with the differences certain regions have from an IT perspective.