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¿Qué es freetobook?

Solución de reservas sin comisiones para el sector de hostelería. Se puede integrar con el sitio web del hotel.

¿Quién usa freetobook?

Para hostales, casas de huéspedes, hoteles, albergues de alojamiento y desayuno, alojamiento con cocina para que los huéspedes utilicen y negocios de alquiler de cabañas.

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freetobook

freetobook

4,6 (16)
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Prueba gratuita
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VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
0,00 €
mes
Versión gratuita
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93
16
4,5 (181)
4,5 (181)
4,5 (181)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a freetobook

Smoobu
Funcionalidades más valoradas
Gestión de calendarios
Gestión de reservas
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Funcionalidades más valoradas
Comunicación con los huéspedes
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Funcionalidades más valoradas
Gestión de reservas
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Gestión de calendarios
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Funcionalidades más valoradas
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RMS Cloud
Funcionalidades más valoradas
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Gestión de reservas
Gestión de tasas
ResNexus
Funcionalidades más valoradas
Gestión de reservas
Procesamiento de pagos
Reserva en línea
Avantio
Funcionalidades más valoradas
Gestión de reservas
Para alquileres vacacionales
Reserva en línea

Opiniones de freetobook

Evaluación media

General
4,6
Facilidad de uso
4,4
Atención al cliente
4,6
Funcionalidades
4,3
Relación calidad-precio
4,7

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
81%
4
6%
3
6%
1
6%
Radka
Radka
manager en Eslovenia
Propiedad inmobiliaria comercial, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Easy, simple to use

5,0 hace 5 años

Comentarios: - great and fast support

Puntos a favor:

It's very simple to use and all basic component, which you need to start and work are free of charges

Puntos en contra:

- calendar in channel manager to close out the channels is too much complicated - miss the connection to the google Hotel Ads - for the moment can be used only in UK, would be nice to use it over EU countries

Respuesta de freetobook

hace 4 años

Thank you for your feedback and kind words Radka. I will take on board your comments re Google HPA and hopefully this can be addressed :)

Annie
Owner en RU
Hostelería, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Great Product and great custome service

5,0 hace 2 años

Comentarios: Collates all calendars accross multiple OTAs User friendly and guest booker friendly

Puntos a favor:

Seamless integration, idiot proof training videos, cost effective

Puntos en contra:

nothing I can think of

Ian
Joint owner en RU
Hostelería, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Brilliant, professional and supportive company

5,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: We ran a Guest House for 3 years and Freetobook were our Channel Manager. In the entire time we used them, they were absolutely fantastic. Any question/query we asked was quickly answered. We weren’t dealing with an “outsourced” customer service department, so everything was clear. It truly felt like a “partnership” rather than a service provider we used. When we sold our business, Freetobook made the transfer over to the new owners simple. All the other service providers we were using made the transition unbelievably difficult both for ourselves and the new owners. In our opinion you will never find a better Channel Manager than Freetobook. Awesome!

Puntos a favor:

Simplicity to use and robustness of the product. Customer service was also exceptional

Puntos en contra:

There is nothing I didn’t like about Freetobook.

Terri
Owner en Canadá
Hostelería, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

A lot of manual input

3,0 hace 4 años

Comentarios: There was a lot of manual input required for the "free" application.

Puntos a favor:

I was able to manage my rooms. There was also a direct booking function.

Puntos en contra:

The function to manage rooms on multiple platforms was expensive so I had to be on top of the bookings to ensure I didn't get double bookings. I could only put one room on an OTA and if I took a direct booking I had to ensure that the room was available and/or close it out on the OTA first.

Respuesta de freetobook

hace 4 años

Thanks for the feedback. I can see that you used the system just over three years ago for a short while and, as you mention, did not take up any of the chargeable services. The channel manager is the service that would have put an end to the manual inputting of third party bookings and risk of double booking. After an initial setup fee the only ongoing cost is #1 per booking made via the connected channels (so never your own bookings) and these are capped at a maximum of #49 per month. In quiet months like we have seen many of this year (2020 - covid) there have been MANY monthly invoices going out at #0... ZERO... all the while our usual support levels have been available for all customers and the system has not stopped doing what it does. If you'd like to give us another try and see all the features we've added since you left please get in touch with us!

Derek
Administrator en RU
Hostelería, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Aberfoyle Inn recommends Freetobook

5,0 el año pasado

Comentarios: This has been a godsend to our business, it's features are easy to use, understand and implement to our staff, the cost is inexpensive but if using a few OTA's I would definitely recommend the channel manager feature, it saves so much time and effort allowing us to concentrate on the guests instead of a computer

Puntos a favor:

Freetobook is so easy to use, set up and integrate with current systems

Puntos en contra:

Nothing yet, so far I have nothing but praise for Freetobook and its care team.

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