¿Quién utiliza este software?

Este software sirve a organizaciones de todos los tamaños que emplean trabajadores que no son de oficina. Esto incluye comercios minoristas, servicio de alimentación, comestibles, hostelería, viajes, logística, seguros y franquicias.

Valoración media

43 opiniones
  • En general 4.4/5
  • Facilidad de uso 4.5/5
  • Atención al cliente 4.5/5
  • Funcionalidades 4.1/5
  • Relación calidad-precio 4.3/5

Detalles del producto

  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis
  • Implementación En la nube, SaaS, web
    Móvil: nativo de iOS
    Móvil: nativo de Android
  • Formación En persona
    En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia En horario ininterrumpido (atiende un representante)
    Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Speakap
  • https://www.speakap.com
  • Fundada en 2011

Sobre Speakap

Speakap es una plataforma segura y privada galardonada que permite el compromiso con tus empleados que no son de oficina. Al compartir campañas, mejores prácticas y resultados en todas las ubicaciones, los clientes ven un aumento del 10 % en las ventas promedio desde que comenzaron a utilizar Speakap.

Utilizado por más de 350 clientes en 27 países, los clientes incluyen Marriott, Suitsupply, Hudson's Bay y Kimpton Hotels. Con integraciones personalizadas, refuerza tu marca con tu propia aplicación. Con una tasa de éxito de implementación del 100 %, participa de manera más inteligente con Speakap.

Funciones de Speakap

  • Control de versiones
  • Edición en tiempo real
  • Foros de discusión
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de tareas
  • Lluvia de ideas
  • Videoconferencia
  • Blogs
  • Calendario de eventos
  • Chat y mensajería
  • Conferencias de audio y vídeo
  • Directorio de empleados
  • Encuestas y comentarios
  • Feed de actividad y noticias
  • Gestión de newsletters
  • Gestión del conocimiento
  • Uso compartido de archivos
  • Blogs
  • Calendario de eventos
  • Chat y mensajería
  • Compartir en redes sociales
  • Directorio de empleados
  • Galería de fotos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de encuestas
  • Gestión de newsletters
  • Telefonía
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  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Búsqueda
  • Chat en tiempo real
  • Encuestas y comentarios
  • Feed de actividad y noticias
  • Gestión de tareas
  • Hilos de debate
  • Integración de terceros
  • Llamadas de audio
  • Uso compartido de archivos
  • Videoconferencia
  • Debates y foros
  • Directorio de miembros
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de eventos
  • Gestión de grupos
  • Gestión de membresías
  • Gestión de páginas web
  • Gestión de redes sociales
  • Ideación y producción participativa
  • Moderación de contenidos
El proveedor no ha rellenado esta información.
  • Budgeting/Forecasting
  • Gestión de selección de personal
  • Gestión de subcontratistas
  • Gestión de tiempo y asistencia
  • Gestión del ciclo de vida de empleados
  • Labor Forecasting
  • Mano de obra variable
  • Métricas de rendimiento
  • Planificación de personal
  • Seguimiento de competencias
  • Búsqueda de texto completo
  • Catalogación/Categorización
  • Colaboración
  • Foros de discusión
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Portal de autoservicio
  • Árbol de decisión
  • Blogs
  • Búsqueda
  • Debates y foros
  • Feed de actividad y noticias
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de políticas
  • Wiki
  • Búsqueda
  • Chat en tiempo real
  • Colaboración
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de documentos
  • Uso compartido de archivos
  • Base de datos de empleados
  • Comentarios de 360 grados
  • Contratación de personal
  • Gestión de ausencias
  • Gestión de indemnizaciones
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de selección de personal
  • Gestión de tiempo y asistencia
  • Gestión de ventajas
  • Gestión del rendimiento
  • Perfiles de empleados
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento de candidatos
  • Benchmarking
  • Estudios de pulso
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de objetivos
  • Gestión del rendimiento
  • Reconocimiento de empleados
  • Acceso móvil
  • Chat y mensajería
  • Colaboración entre varios usuarios
  • Conferencias de audio y vídeo
  • Enrutamiento de llamadas
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de fax
  • Grabación de llamadas
  • Mensaje de voz
  • Uso compartido de archivos

Los productos más populares

Las opiniones más útiles de Speakap

The best alternative for complex and expensive communication platforms

Publicado el 20/11/2018
Martijn L.
Manager ICT
Comercio minorista, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
5/5
En general
4/5
Facilidad de uso
4/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Puntos a favor: The implementation is the key to success. There are alternatives, but as far as I know is Speakap is the only one who really understand the importance of a smooth implementation and onboarding. Therefor employees of Speakap are helping with the actual onboarding, the customizing of the app and helping with a strategy for content. Speakap is easy to use and the service is excellent. Not an anonymous software product but a partner who really knows their customers.

Contras: There are just a few reporting options, it would be nice to have more insights. Furthermore, the synchronisation between our Active Directory and Speakap is not fully automated. We started wit CSV exchange, the API possibilities are not fully developed.

Jetsream

Publicado el 3/7/2019
Usuario verificado
Pilot
Aerolíneas/aviación, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña 
4/5
En general
4/5
Facilidad de uso
4/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
4/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Overall the application is doing well. Gets the job done well. Allows the company to be in direct contact with everyone and I think that is a great tool. I was impressed to see how many people have started to use the application already, I figured it would have taken a little bit of time for people to start using it. I hope that we start to see more and more people post things. This is a great tool for questions about literally anything pertaining to Flexjet. I am glad that we got this tool for our company.

Puntos a favor: Great way to get all employees to connect and ask questions. It is nice that management can respond directly to the employees if they have questions. It is also fun to see everyones experience on the road. I also like that the weekly message and other "call" like updates are written out so that people can read them without having to call. Seems that the message may reach more people that way.

Contras: As with any personalized software, there're are going to be growing pains. Some of the features on the mobile app take a little bit of getting used to. Such as trying to like a post, half the time it asks you if you want to report the post instead of actually liking the post. This is due to the sensitivity of the heart icon. There were growing pains in the beginning with posting videos, however this got resolved quickly. It takes a little bit of time to figure out where all the groups are. Experience from helping people on the road that are un familiar with social media platforms, explaining where the groups are and how to use them and how they correlate to the timeline has made some of them confused. However I think that in the long run they seem to understand it. I did find it difficult to find the specific fleet that is assigned to each pilot within Jetstream. After a little help from above we found it. It takes a bit of searching to find it.

Great so far...

Publicado el 12/12/2019
Brandon R.
COO
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña 
Fuente: GetApp
5/5
En general
5/5
Facilidad de uso
5/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: All typical intranet functions (centralized resources, documents, etc), plus communication, info sharing, and collaboration.

Puntos a favor: We are new to SpeakAp, but so far, initial design, build, & customer service has been impeccable, rollout was easy, and we had rapid attachment and use by our employees. Because the platform is familiar to social media users, implementation was easier than most systems. With white labeling, users adopt the platform as their own and they've been quick to use it for communication and centralized resources. All this from a very cost effective platform.

Contras: We're new to the product--thus far, no serious cons identified

Speakap can give easy access to business news to all of your employees

Publicado el 17/11/2018
Ger-jaco D.
IT Specialist
Salud, bienestar y deporte, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
3/5
En general
5/5
Facilidad de uso
3/5
Características y funcionalidades
2/5
Asistencia técnica
4/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: We made the decision to start with Speakap because we have a lot of employees without a computer. Now we can easily reach everyone and share news knowing that all are reached.

Puntos a favor: It is very easy to use. Even for people who are not very familiar with computers.

Contras: Not many features to personalize the software (what you see is what you get)

Speakap Usage and Implementation Review

Publicado el 10/6/2019
Paul C.
Head of IT, Business and Organisation Architecture
Hospital y atención sanitaria, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña 
4/5
En general
4/5
Facilidad de uso
4/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: The app has been a great way to improve engagement across organisational boundaries, and provide another channel to communicate easily and quickly with remote workers. The support we have had from the team during our testing, implementation and launch has been great and always get a quick response to our questions and issues.

Puntos a favor: This software is easy to use and has good features to be able to set-up structures in line with our organisation hierarchy, and specialist groups for specific content types. The employee set-up process is easy and easy to post news items and on the timeline. There are features for private messaging which is really useful.
The company specific branding has been key to the launch and ongoing engagement with the app.

Contras: It would be good to be able to see statistics and analytics in Real Time

Respuesta de proveedores

por Speakap el 11/7/2019

Hi Paul, thanks for your review! We'll forward your feedback to the product team. The Statistics feature is a priority on the product roadmap, which is here if you want to check out other upcoming features (https://www.speakap.com/en/roadmap). Your review reiterates the importance of this feature, and we look forward to rolling it out.

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