ServiceGuru Rating Kiosk

¿Quién usa ServiceGuru Rating Kiosk?

The ServiceGuru kiosk works anywhere you physically serve customers. Restaurants, hotels, retail, medical practices and service-based businesses.

¿Qué es ServiceGuru Rating Kiosk?

The ServiceGuru Kiosk captures feedback about your staff and business, so you know how your customers really feel about their experience. Collect 50x more feedback than review sites, receipt surveys, and traditional methods combined.

The healthcare, hospitality, retail, and entertainment industries use ServiceGuru kiosks to ensure their customers are happy and to improve their service.

All hardware, software and support needed to run the kiosks is provided as a service with month to month.

Información sobre ServiceGuru Rating Kiosk

ServiceGuru

https://www.serviceguru.com

Fundada en 2016

Resumen de precios de ServiceGuru Rating Kiosk

ServiceGuru Rating Kiosk no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de ServiceGuru Rating Kiosk está disponible a partir de 99,00 US$/mes.

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Precio inicial

99,00 US$/mes

Detalles de precios

$249 startup and $99 per month includes hardware, software, and support.

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En línea

Funciones de ServiceGuru Rating Kiosk

Herramientas para medir la satisfacción del cliente
Análisis
Comentarios de 360 grados
Creación de informes de llamadas
Gestión de encuestas
Recopilación de comentarios
Supervisión de quejas
Análisis
Chat en vivo
Contenido en vídeo
Distribución de contenido
Gestión de bajas de la suscripción
Gestión de comunidades
Gestión de la comunicación
Ludificación
Recopilación de comentarios
CRM
Gestión de membresías
Gestión de recompensas
Gestión de tarjetas de regalo
Portal de miembros
Programa de fidelización
Seguimiento de actividades
Seguimiento de recomendaciones
Tarjetas de fidelidad
Análisis
Análisis de sentimientos
Análisis de texto
Análisis predictivo
Gestión de encuestas/sondeos
Gestión de los comentarios negativos
Gestión del conocimiento
Panel de comunicaciones
Recopilación de datos multicanal
Segmentación de clientes
Análisis de comportamientos
Conformidad con GDPR
Correspondencia de datos
Gestión de campañas
Integración de datos
Modelado predictivo
Perfiles de clientes
Personalización
Segmentación de clientes
Análisis de sentimientos
Compartir en redes sociales
Gestión de campañas
Gestión de los comentarios negativos
Gestión de respuestas
Notificación de reseña de usuario
Panel de comunicaciones
Solicitud de reseña de usuario
Supervisión de reseñas
Acceso inalámbrico a Internet
Acceso remoto y supervisión
Firma digital
Impresión in situ
Navegación segura
Pantalla táctil
Seguimiento/Análisis de uso
Teclado virtual
Tratamiento de pedidos

Opiniones de ServiceGuru Rating Kiosk

Mostrando 5 de 7 opiniones

General
4,9/5
Facilidad de uso
4,9/5
Atención al cliente
5/5
Funcionalidades
4,7/5
Relación calidad-precio
4,9/5
Usuario verificado
Senior Marketing Consultant
Hostelería, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/2/2019

"Great tool for measuring and improving customer service"

Puntos a favor: Ease of use. How it keeps our employees motivated. Customers like it since it's fast and simple.

Contras: Improved reporting would be nice but I know they are working on enhancements.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/2/2019
Shel H.
Human Capital
Práctica médica, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/2/2019

"A must-have for customer facing companies"

Comentarios: It's so simple to use. My patient demographic is far and wide. The interface is so easy to navigate that even my tech-fearful elderly patients use it with ease.

Puntos a favor: The way it revolutionized how we think about customer service. If you think no news is good news you are entirely wrong. Great news is great news and its even better when it instantaneous. My employees get instant feedback which boosts their morale and I am able to see exactly where and how I can improve to further satisfy my patients.

Contras: That it doesn't do my laundry. Seriously, this tool does even more than I could imagine. The developers are constantly making changes to improve it. It can now post my 5 star reviews to Google, Yelp and Facebook so the whole world can see how awesome we are. What more could I ask for?

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/2/2019
Johnny B.
COO
Restaurantes, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/2/2019

"Service Guru - Great for a different point of view"

Comentarios: Great growing company. Service and communication is exceptional. Well worth it, we plan to keep service guru for years to come!

Puntos a favor: The immediate feedback and the quantity of reviews coming from customers dining in.

Contras: Ability for mis-use/mis-information (i.e. kids/employees using kiosk) Still great room for functionality and "back-end" analytics to improve.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/2/2019
Stephanie M.
2nd In Command
Deportes, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/1/2019

"SG review"

Comentarios: This has been an efficient way for us to get real-time feedback from our customers, which has in turn provided us the opportunity to address and fix issues as soon as they arrive. Our employees take their service resume very seriously, it’s an amazing thing to see as an employer. The kiosk is an invaluable tool for those in the service industry.

Puntos a favor: The software is very user friendly and intuitive. It gives our customers a quick and easy way to provide feedback.

Contras: I personally like the option to leave notes and write a specific review, but that hasn’t proven to be what our customers want.

Respuesta de proveedores

por ServiceGuru el 31/1/2019

Thanks for the great feedback Stephanie.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/1/2019
Aimee E.
Front Office
Hospital y atención sanitaria, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 31/1/2019

"ServiceGuru Rocks"

Comentarios: Very easy to utilize for staff as well as patients. The customer service with this company is top notch

Puntos a favor: The Ease of patients being able to navigate their way

Contras: There is nothing that I don't like about this software

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 31/1/2019