Indio Technologies

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Por Indio Technologies

¿Quién usa Indio Technologies?

Agencias y corredurías de seguros comerciales.

¿Qué es Indio Technologies?

Indio impulsa a las corredurías de seguros de propiedad y responsabilidad civil y a sus clientes porque convierte el proceso de solicitud y renovación en una experiencia de cliente moderna y totalmente digital. Esta solución hace que sea rápido, fácil y libre de errores y omisiones, lo que ahorra tiempo y dinero a las agencias. La plataforma de marca blanca viene precargada con una biblioteca de 5000 formularios y solicitudes de seguro "inteligentes" y mejoradas digitalmente, una solución completa de firma electrónica y capacidad de intercambio de documentos seguro.

Información sobre Indio Technologies

Indio Technologies

https://www.useindio.com

Fundada en 2016

Resumen de precios de Indio Technologies

Indio Technologies no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis.

Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de Indio Technologies

Programas para corredores de seguros
Clasificación de seguros
Daños y accidentes
Gestión de comisiones
Gestión de contactos
Gestión de documentos
Gestión de presupuestos
Gestión de pólizas de seguros
Gestión de reclamaciones
Vida y salud
Administración de reaseguros
Automatización de marketing
Broker/Portal de corredores
Clasificación de seguros
Facturación
Gestión de comisiones
Gestión de documentos
Gestión de la evaluación de riesgo
Gestión de políticas
Gestión de presupuestos
Gestión de reclamaciones
Portal de clientes

Opiniones de Indio Technologies

Mostrando 5 de 225 opiniones

General
4,5/5
Facilidad de uso
4,4/5
Atención al cliente
4,7/5
Funcionalidades
4,3/5
Relación calidad-precio
4,6/5
Mary C.
Account Manager
Seguros, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/11/2019

"Change is hard but worth it. "

Comentarios: It has been a very easy transition for me. I love the ability to complete apps on line and save information. The only obstacle has been educating my clients. Change is hard.

Puntos a favor: Complete apps, especially at renewal, is so much faster and easier. It reduces redundancy and the amount of time my clients have to spend filling out the same information.

Contras: Honestly, it's just learning a new software and educating my clients on how to use it. Once everyone is familiar, I think all involved with the insurance process will appreciate it.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/11/2019
Wendy V.
Renewal Marketing Specialist
Seguros, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/7/2019

"High hopes for this software and our agency"

Comentarios: The Indio product should definitely help us to be more sufficient and consistent on our New Business and Renewal process. I have only been testing Indio for about 2 months and we are getting ready to go "live" with the rest of the agency in the next couple of week. I think once we get through this first year, it will greatly help our agency grow and be able to handle the additional volume.

Puntos a favor: We loved all of the applications they already had in the repository, the automatic follow ups to the client for information, almost fully customizable for our agencies needs. Indio is very open to suggestions on things to add/improve.

Contras: The mapping between the applications, some things are not clear cut matches for the same question, just worded differently on the different applications. We are working with Indio to resolve some of these issues.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/7/2019
Beverly G.
Account Mgr.
Seguros, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/10/2019

"Using Indio for over a year now and I feel it is a very useful tool for most applications "

Comentarios: My overall experience has been good. I wish when you add a user not included on the AMS 360 side it would stay in the system . But once someone syncs it removes them. But I feel this is the best product on the market and it will get better if they listen to the users.

Puntos a favor: I like that it can be pre filled and used the year after year. Most of the applications are already in their library which makes it useful.

Contras: I wish we could upload pdf or word documents that are not in the library immediately in lieu of having to wait for customer service to upload them. I do not like the excel format documents at all. The documents should be user friendly and shared between the insured and agent easier on the document side to update driver schedule, SOVs, etc. Also the accord forms should be user friendly and provide guidance as you fill them out.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/10/2019
Lisa F.
Account Manager
Seguros, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/10/2019

"Indio your one stop shop!"

Comentarios: Indio takes care of my clients needs. If I need a quick signature to sending documents, Indio is your one stop shop.

Puntos a favor: Indio is the way of the Future. The Software is easy to use, very compatible, and a way of the Future. I Love how Indio keeps you updated on status of work. You get reminder emails of whats going on.

Contras: I really haven't found any Cons at this time.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/10/2019
Ross G.
Account Manager
Seguros, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/11/2019

"Intuitive and Easy Interface to Increase Productivity and Reduce E&O Exposures"

Puntos a favor: Intuitive functionality and easy to use customer and agent interface. Pleasant look and feel. Automation!!! Saving time and money as well as reducing our risk as an insurance agency for Errors and Omissions claims from incomplete or incorrect applications.

Contras: I haven't quite had enough experience but I am very pleased.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/11/2019