UXCam App Analytics

UXCam App Analytics

Por UXCam App Analytics

¿Quién usa UXCam App Analytics?

UXCam es adecuada para gerentes de producto y diseñadores de UX. Entre los usuarios de UXCam también se encuentran desarrolladores de aplicaciones, profesionales de marketing y gerentes de éxito del cliente.

¿Qué es UXCam App Analytics?

Analítica de aplicaciones móviles UXCam: en UXCam creen que no es suficiente con entregar un producto. Toda organización de éxito quiere ofrecer buenas experiencias de usuario.

La mayoría de las empresas hacen un seguimiento de las métricas de vanidad, como las visitas a la página, sin registrar datos de microinteracciones. Al hacerlo, se olvidan por completo de lo más importante: el usuario.

A partir de esta idea, UXCam ha desarrollado una solución que ayuda a las personas a entender a los usuarios y entregar aplicaciones perfectas.

Información sobre UXCam App Analytics

UXCam App Analytics

https://uxcam.com

Fundada en 2014

Resumen de precios de UXCam App Analytics

UXCam App Analytics dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis.

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de UXCam App Analytics

Herramientas UX
Animación
Búsqueda de usuarios
Mapas térmicos
Para sistemas móviles
Para sitios web
Prototipado
Registro de actividad de la pantalla
Tests de usabilidad
Tests no moderados
Trayectoria del usuario

Opiniones de UXCam App Analytics

Mostrando 5 de 16 opiniones

General
4,7/5
Facilidad de uso
4,8/5
Atención al cliente
4,9/5
Funcionalidades
4,7/5
Relación calidad-precio
4,7/5
Bernardo V.
CEO
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/4/2020

"Best software ever"

Comentarios: Good experience I wouldn't say that's there strongest point but since I've used it I dropped GA or Mixpanel

Puntos a favor: That it shows me exactly what went wrong instead of having to figure it out with data points

Contras: That very very seldomly I can't access the video even though the user session shows it has benn uploaded.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/4/2020
Janaki ram G.
CTO
Software informático, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/8/2019

"Great way to "see" user behavior"

Comentarios: We develop mobile apps that help consumers when there are many choices to be made on a regular interval. For example prepaid mobile plans in India. Using UXCam, we observe users behavior within our apps. It is very helpful to understand what features are confusing them most and what users "expect" from a certain screen. By using sessions tagged with crashes, we could see user behavior before certain crashes and fix them.

Puntos a favor: Just having the ability to "see" what the user is doing is great. Heatmaps are a very useful feature too. With them we could discover if a lot of users are clicking on the wrong places. Automatic tagging of activities in the playback is helpful too. We can shift to whichever activity is more important for us. If a user has multiple sessions, we can watch all of them together to understand the behavior as a single flow.

Contras: Clicks are not preserved when we download videos and share.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/8/2019
Warren S.
Head of Front End
Servicios para el consumidor, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/6/2020

"Finding the User Journey with outstanding support"

Comentarios: Our company is creating a new way of generating a user interfaces from sentences. So, understanding the user journey through an interface is a crucial aspect of our business.

Puntos a favor: UXCam had me at the Sankey diagram: a concise picture of how users flow through an interface. Nothing compares to the the real-time feel playing back user sessions, seeing gestures while looking at our logged events scrolling through the timeline. In one case we found a bug in our code where a hidden view was blocking user gestures on another view. For that bug alone, UXCam paid back our year's subscription. The manual setup for Carthage was pretty easy. Support for tracking down issues was fast and personal to the point of suggesting which line of our example code to fix.

Contras: We did experience a performance hit when we requested high resolution screen recording. But, toggling to low resolution on the dashboard immediately fixed the problem -- no update needed! Would be nice to have a bit more control in setting up milestone events (such as Touch, Talk, Type) and which view controllers to ignore for the a more concise Sankey diagram.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/6/2020
Anya S.
CEO
Servicios para el consumidor, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/6/2020

"Indispensable "

Puntos a favor: UxCam provides instant insight into customer behavior in the app. With the help of this tool, we were able to identify numerous bugs and points of user confusion. Our users are older adults who often engage with technology in unpredictable ways which they have difficulty articulating. This "big-brother spying eye" allows us to see what users are actually doing vs what they say they are doing, augmenting user testing and high-level analytics. Absolutely indispensable.

Contras: The most interesting longer sessions often don't get recorded, or get delayed. That's very unfortunate.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/6/2020
Sangyun P.
Software engineer
Entretenimiento, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/6/2019

"Listen user's voice directly using UXCam"

Comentarios: Users don't tell us their experience easily. With UXCam, we caught user's hidden voice. Detailed screen recording let us know what components users like and dislike.

Puntos a favor: Video recording, detailed session tracking, screen heatmap
Very easy to set up
Supports react-native
Rapid customer service

Contras: Detailed event analytics is less powerful.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/6/2019