PlayMaker Spark

PlayMaker Spark

Por PlayMaker Health

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¿Qué es PlayMaker Spark?

PlayMaker Spark, tailor-made for home health providers, provides an in-depth view of the competitive landscape, identifying high-value referral sources and service line expansion opportunities within target markets. The powerful combination of market data, relationship management, and reporting features, via mobile and web, enhances productivity and provides real-time intelligence.

Información sobre PlayMaker Spark

PlayMaker Health

http://www.playmakerhealth.com

Fundada en 2008

Resumen de precios de PlayMaker Spark

PlayMaker Spark no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis.

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Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

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En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de PlayMaker Spark

Software CRM de salud
Análisis predictivo
Automatización de marketing
Comunicación con los pacientes
Expediente del historial clínico
Gestión de campañas
Gestión de médicos
Gestión de pacientes
Segmentación por público
Acceso móvil
Facturación
Firma electrónica
Gestión de expedientes de pacientes
Gestión de la conformidad
Gestión de nóminas
Gestión de planes de cuidado
Gestión de reclamaciones
Programación
Seguimiento del tiempo por cliente
Comunicación sobre el terreno
Facturación
Gestión de clientes
Gestión de cuidadores
Gestión de nóminas
Gestión de planes de cuidado
Gestión de seguros
Programación
Verificación de visitas
Admisión de pacientes
Gestión de cuidados
Gestión de evaluaciones
Gestión de reclamaciones
Gestión de voluntariado
Gestión del duelo
Historia clínica electrónica/informatizada
Portal de médicos
Programación
Seguimiento de los medicamentos

Opiniones de PlayMaker Spark

Mostrando 5 de 6 opiniones

General
2,6/5
Facilidad de uso
2,6/5
Atención al cliente
2,8/5
Funcionalidades
2,6/5
Relación calidad-precio
2/5
Mike F.
Recruiter
Hospital y atención sanitaria, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 14/5/2018

"Great for Healthcare"

Puntos a favor: I’ve recently started digging into all the data this CRM has compiled and it’s taken my business to another level.

Contras: The user interface is not as good as some others I’ve seen. With some of the newer technology out there I’d like to see the user experience better.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 14/5/2018
Patti B.
Community Liaison
Hospital y atención sanitaria
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    3,5/5
  • Funcionalidades
    3,5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 20/7/2016

"Good! Easy to compile list of offices and referral sources"

Puntos a favor: Great customer service, friendly and always willing to help out and answer questions.

Contras: Cost. Info for Target watch is a year old which is no fault of the company - it is standard from Medicare so this info is not useful to us.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 20/7/2016
Jennifer S.
Manager
Dispositivos médicos, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    2/5
  • Facilidad de uso
    1/5
  • Funcionalidades
    1/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    1/5
  • Probabilidad de recomendación
    2/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/7/2017

"Does not apply to DME sales as we had thought. "

Comentarios: We have not had any benefits yet.

Puntos a favor: The customer service. The service is user friendly for different business lines. The software is too complex to add accounts and manage accounts as cold calls.

Contras: It is not geared towards medical equipment sales as much as it is hospice and hospital. The data and reporting are not helpful for our type of sales. We do not deal with admissions.

Respuesta de proveedores

por Playmaker CRM el 19/7/2017

Thank you for your feedback. We are very proud of our support team and are glad to hear the positive feedback regarding customer support. PlayMaker strives to support our clients¿ success across all of the industry verticals we serve. With regard to DME in particular, we are continuing to make investments to improve the quality of our products and services for this market. We often receive positive feedback on our DME market intelligence data and are surprised to hear it is not helpful to you. Your dedicated Account Manager will be reaching out to you this week to explore further. Our hope is that with some additional orientation and training you will be able to derive more value from our application and the data moving forward.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/7/2017
Mike F.
Recruiter
Hospital y atención sanitaria, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    6/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 8/8/2017

"Product Review"

Puntos a favor: Our company uses this software for our field staff. It is a great resource that helps us keep in touch with a long list of referral sources, physicians and other healthcare connections.

Contras: It can seem bulky at times. Getting to where you need to be could be a little easier. It does take a little time to get up to speed on how to use the software effectively.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 8/8/2017
Rob M.
CEO
  • Valoración global
    1/5
  • Facilidad de uso
    1/5
  • Funcionalidades
    Sin valoración
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/4/2016

"Dont use this company"

Comentarios: The software presentation was ok....seemed a little rushed and not very comprehensive. The customer service was terrible...it took over three months for them to get on the ball to start due to continued cancellations of appointments from their training staff. We never received any training or signon information. We decided to cancel the contract due to non performance. They sent it to collections asking for 4 years of payment. I believe a good to great company would be more like nordstroms: you didnt like it...here is a full refund. I guess the CEO didn't get the memo and certainly has not read the book.

Respuesta de proveedores

por Playmaker CRM el 19/7/2017

Thank you for your feedback. PlayMaker works closely with every new client to deliver a positive onboarding experience. We invest a great deal of time and resources early in the engagement to set the stage for the client to enjoy sustained value with the use of our application. That said, our mutual success hinges on our clients¿ willingness to engage with us and work as a team to configure the application and champion its use. In instances such as this where a client is unresponsive to our outreach and unwilling to work with us to configure the application, we have little recourse. In good faith, we interpret the willingness to enter into a contract as commitment to work with us to deliver value in a partnership. The ultimate lack of commitment by a client to that partnership does not absolve them of the financial obligations of the agreement.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/4/2016