PlayMaker Spark

Por PlayMaker Health

2.5 / 5 6 reseñas
PlayMaker Spark

¿Quién utiliza este software?

Home Health Care providers, Hospice providers

Valoración media

6 reseñas
  • En general 2.5 / 5
  • Facilidad de uso 2.5 / 5
  • Atención al cliente 3 / 5
  • Funciones 2.5 / 5
  • Relación calidad-precio 2 / 5

Detalles del producto

  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis No
  • Implementación En la nube, SaaS, web
  • Formación En persona
    En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • PlayMaker Health
  • http://www.playmakerhealth.com
  • Fundada en 2008

Sobre PlayMaker Spark

PlayMaker Spark, tailor-made for home health providers, provides an in-depth view of the competitive landscape, identifying high-value referral sources and service line expansion opportunities within target markets. The powerful combination of market data, relationship management, and reporting features, via mobile and web, enhances productivity and provides real-time intelligence.

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Funciones de PlayMaker Spark

  • Análisis predictivo
  • Automatización de marketing
  • Comunicación con los pacientes
  • Expediente del historial clínico
  • Gestión de campañas
  • Gestión de médicos
  • Gestión de pacientes
  • Segmentación por público
  • Admisión de pacientes
  • Gestión de cuidados
  • Gestión de evaluaciones
  • Gestión de reclamaciones
  • Gestión de voluntariado
  • Gestión del duelo
  • Historia clínica electrónica/informatizada
  • Portal de médicos
  • Programación
  • Seguimiento de los medicamentos
  • Admisión de pacientes
  • Base de datos sobre medicamentos
  • Creación de diagramas
  • Creación de informes de tiempo y tareas
  • Facturación
  • Firma electrónica
  • Programación
  • Seguimiento de empleados
  • Comunicación sobre el terreno
  • Facturación
  • Gestión de clientes
  • Gestión de cuidadores
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de planes de cuidado
  • Gestión de seguros
  • Programación
  • Verificación de visitas

Productos sugeridos

Las reseñas más útiles de PlayMaker Spark

Great for Healthcare

Traducir con Google Revisado el 14/5/2018
Mike F.
Recruiter
Hospital y atención sanitaria, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
Fuente: SoftwareAdvice
4/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
Asistencia técnica
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Puntos a favor: I’ve recently started digging into all the data this CRM has compiled and it’s taken my business to another level.

Contras: The user interface is not as good as some others I’ve seen. With some of the newer technology out there I’d like to see the user experience better.

Does not apply to DME sales as we had thought.

Traducir con Google Revisado el 11/7/2017
Jennifer S.
Manager
Dispositivos médicos, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
2/5
En general
1 / 5
Facilidad de uso
1 / 5
Características y funcionalidad
4 / 5
Asistencia técnica
1 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: We have not had any benefits yet.

Puntos a favor: The customer service. The service is user friendly for different business lines. The software is too complex to add accounts and manage accounts as cold calls.

Contras: It is not geared towards medical equipment sales as much as it is hospice and hospital. The data and reporting are not helpful for our type of sales. We do not deal with admissions.

Respuesta de proveedores

por Playmaker CRM el 19/7/2017

Thank you for your feedback. We are very proud of our support team and are glad to hear the positive feedback regarding customer support. PlayMaker strives to support our clients¿ success across all of the industry verticals we serve. With regard to DME in particular, we are continuing to make investments to improve the quality of our products and services for this market. We often receive positive feedback on our DME market intelligence data and are surprised to hear it is not helpful to you. Your dedicated Account Manager will be reaching out to you this week to explore further. Our hope is that with some additional orientation and training you will be able to derive more value from our application and the data moving forward.

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