Kitomba

Por Kitomba

4.5 / 5 26 reseñas
Kitomba

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¿Quién utiliza este software?

From small hair and beauty operators to large enterprise salons, Kitomba caters for salons and spas of all types and sizes. Sign up for a free demo.

Valoración media

26 reseñas
  • En general 4.5 / 5
  • Facilidad de uso 4.5 / 5
  • Atención al cliente 4.5 / 5
  • Funciones 4.5 / 5
  • Relación calidad-precio 4 / 5

Detalles del producto

  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis No
  • Implementación Instalado: Mac
    En la nube, SaaS, web
    Instalado: Windows
  • Formación En persona
    En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia En horario ininterrumpido (atiende un representante)
    Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Kitomba
  • https://www.kitomba.com/us/tour/core-software/
  • Fundada en 2002

Sobre Kitomba

Kitomba is the complete business management software thats been helping thousands of salons,spas and clinics achieve success since 2002.

It has all the industry specific features you need to successfully manage your business along with the support you want.

Providing free unbeatable support has always been important to us. Our dedicated support team is available to help you 7 days a week including after hours and weekends, and are available by phone, email or chat.

Funciones de Kitomba

  • Gestión de empleados
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de listas de espera
  • Gestión de nóminas
  • Marketing por correo electrónico
  • Perfiles de clientes
  • Programa de fidelización
  • Programación de citas
  • Punto de venta (POS)
  • Recordatorios de citas
  • Citas recurrentes
  • Gestión de alquiler de cabinas
  • Gestión de empleados
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de nóminas
  • Perfiles de clientes
  • Programa de fidelización
  • Punto de venta (POS)
  • Varias ubicaciones
  • Alertas y notificaciones
  • Gestión de reserva de habitaciones
  • Planificación de instalaciones
  • Planificación de personal
  • Programación a tiempo real
  • Programación automatizada
  • Programación de citas
  • Programación de cursos
  • Programación de grupos
  • Programación de recursos
  • Varias ubicaciones
  • Acceso móvil
  • Base de datos de clientes
  • Citas recurrentes
  • Gestión de reserva de habitaciones
  • Pagos en línea
  • Programación automatizada
  • Programación de grupos
  • Recordatorios de citas
  • Reserva en línea
  • Sincronización de calendario
  • Varias ubicaciones
  • Facturación
  • Gestión de citas
  • Gestión de clientes
  • Gestión de clínicas
  • Gestión de empleados
  • Gestión de tarjetas de regalo
  • Marketing por correo electrónico
  • Notas SOAP
  • Punto de venta (POS)
  • Varias ubicaciones
  • Gestión de citas
  • Gestión de clientes
  • Gestión de empleados
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de membresías
  • Nóminas y comisiones
  • Programa de fidelización
  • Punto de venta (POS)
  • Reserva en línea
  • Conforme con HIPAA
  • Creación de paquetes
  • Fotos antes y después
  • Gestión de citas
  • Gestión de clientes
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de tarjetas de regalo
  • Compras
  • Facturación
  • Gestión de clientes
  • Gestión de empleados
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la formación
  • Gestión de marketing
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de proyectos
  • Gestión financiera
  • Métricas de rendimiento
  • Programación
  • Seguimiento horas/gastos
  • Automatización de marketing
  • Gestión de clientes
  • Gestión de inventarios
  • Gestión del consentimiento
  • Nóminas y comisiones
  • Programa de fidelización
  • Programación de citas
  • Punto de venta (POS)
  • Recordatorios de citas
  • Reserva en línea
  • Varias ubicaciones

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Las reseñas más útiles de Kitomba

We have a much better reminder and re-booking system as well as detailed statistics etc - fabulous

Traducir con Google Revisado el 24/4/2018
Junia K.
Owner
Medicina alternativa, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
5/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: auto reminders, texting clients as no one listens to voicemail any more, many features such as reports which are comprehensive and allow me to track my business and how it is going, financial records, so many things.

Puntos a favor: I like that it does so much and makes everyone do everything correctly as well. It picks up mistakes, and also allows us some freedom regarding reminders and also rostering staff is easy - there are great charting features and I am sure there are things Kitomba can do that I don't even know!

Contras: The only thing I don't like is that it will not stop a staff member from making a sale without committing it properly, you can commit a sale but not put in the method of payment which overrides the actual sale and doesn't record it, which makes it complicated if staff have forgotton to go back and complete a sale. Settlement is then a nightmare !

Respuesta de proveedores

por Kitomba el 2/5/2018

Hi Junia,
Thanks for taking the time to leave us a review. It¿s really nice to hear how you use Kitomba and how it helps you. We can assist with your issue of sales being committed without payment, so someone from our support team will be in touch to help make this area work better for you.
Kind regards,
Anna

Some of the reports are a little confusing and sometimes lack specific targeting.

Traducir con Google Revisado el 1/5/2018
Stephanie L.
Owner
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
4/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
3 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Puntos a favor: Easy, comprehensive, great support. Always updating and keeping up with things. The staff are friendly and very helpful.

Contras: Not sure if it adds product back if you delete or credit. I do find the everyday marketing a little hard to get sometimes and it is hard to target specifics (maybe I don't know how to use it) I often don't have time to to watch videos about the utilization of the system. Maybe if a planned rep visit to go over the finer things would be good. Now that we are with Mailchimp it would be good to maybe have the accepts promo box ticked as default and that way when mailchimp deletes it we know for sure it's not just an oversite. My docket printouts are also confusing because of where the separation line is. I would like to be able to also print out the clients treatment note history.

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