15 años ayudando a las empresas españolas
a elegir el mejor software

¿Qué es OnBoard?

OnBoard, ganador del premio a la facilidad de uso de Capterra en la categoría de software de gestión de juntas, es una solución de gestión de reuniones virtual con un conjunto completo de herramientas para tomar decisiones más inteligentes, de forma remota, en tiempo real. Más que nunca, necesitas un software de gestión de juntas y líderes que sea integral, seguro y fácil de usar. Agiliza la preparación de las reuniones y proporciona a tus líderes información precisa y oportuna en todos los dispositivos. Con función de utilización remota; listo para ser usado con confianza desde cualquier lugar. Obtén una demo o comienza una prueba gratis.

¿Quién usa OnBoard?

Juntas directivas, directores y administradores de juntas, administradores ejecutivos, ejecutivos de nivel C (CEO, presidente, CFO, CIO/CTO, COO, CMO), líderes de TI, secretarios corporativos.

¿Dónde se puede implementar OnBoard?

Basado en la nube
Entorno local

Sobre el proveedor

  • OnBoard
  • Ubicado en Indianapolis, EE. UU.

Asistencia de OnBoard

  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Afganistán, Albania, Alemania, Andorra, Angola y otros 224

Idiomas

inglés

Precios de OnBoard

Precio inicial:

Sin información del proveedor
  • Sí, ofrece una prueba gratuita
  • Sin versión gratuita

OnBoard no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis.

Planes de precios consigue una prueba gratuita

Sobre el proveedor

  • OnBoard
  • Ubicado en Indianapolis, EE. UU.

Asistencia de OnBoard

  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Afganistán, Albania, Alemania, Andorra, Angola y otros 224

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de OnBoard

OnBoard Software - 1
OnBoard Software - 2
OnBoard Software - 3
OnBoard Software - 4
OnBoard Software - 5
Ver 6 más
Vídeo de OnBoard
OnBoard Software - 1
OnBoard Software - 2
OnBoard Software - 3
OnBoard Software - 4
OnBoard Software - 5

Funciones de OnBoard

  • API
  • Acceso móvil
  • Alertas de fechas críticas
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Almacenamiento seguro de datos
  • Arrastrar y soltar
  • Asistencia remota
  • Base de datos de empleados
  • Biblioteca de contenidos
  • Búsqueda/filtro
  • Chat de vídeo
  • Chat en tiempo real
  • Chat en vivo
  • Chat y mensajería
  • Cifrado
  • Comentarios/notas
  • Control de procesos de aprobación
  • Control de versiones
  • Control/acceso remoto
  • Controles o permisos de acceso
  • Copia de seguridad automática
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de marca personalizable
  • Directorio de miembros
  • Directorio unificado
  • Educación superior
  • Feed de actividad/noticias
  • Firma digital
  • Firma electrónica
  • Gestión de actas
  • Gestión de archivos
  • Gestión de asistencia
  • Gestión de auditorías
  • Gestión de calendario
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de comités
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de formularios
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de reuniones
  • Gestión de tareas
  • Herramientas de colaboración
  • Historial de transcripciones/chat
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Mensajería
  • Métricas de rendimiento
  • Para organizaciones sin ánimo de lucro
  • Portal de clientes
  • Sincronización en tiempo real
  • Softphone
  • Sondeos/Votaciones
  • Transferencia de archivos
  • Uso compartido de archivos
  • Uso compartido de la pantalla
  • Videoconferencia

Alternativas a OnBoard

Por ser el líder confiable del área de las analíticas, Tableau ayuda a personas y organizaciones a basarse más en los datos.
Diligent Boards es la solución líder mundial para crear y distribuir de forma segura materiales y colaborar en reuniones.
Convene es el software ideal para consejos de administración y juntas directivas que promueven una gobernanza corporativa para empoderar la gestión y toma de decisiones efectivas. Descubre más sobre Convene
Deberías esperar más de tu software de gestión de juntas de gobierno público. BoardDocs puede ayudar.
Las herramientas de gestión de juntas de BoardEffect están diseñadas para impulsar la eficiencia de miembros y administradores en las reuniones de la junta.
Portal seguro basado en la web para compilar libros de cartón, almacenar documentos y distribuirlos; así como realizar votaciones, encuestas y debates.
Solución de portal para empresas de todos los tamaños para automatizar procesos de papel, programar reuniones, crear encuestas y mucho más.
Software de gestión de juntas que transforma la forma en que escribes, administras y lee los documentos de tu junta directiva.
Egnyte entiende cómo se crea y se consume el contenido, y esto se puede aprovechar para organizar mejor el flujo de trabajo.

Opiniones de OnBoard

Evaluación media

General
4,7
Facilidad de uso
4,6
Atención al cliente
4,9
Funcionalidades
4,5
Relación calidad-precio
4,6

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
73%
4
24%
3
2%
2
0%
Wendy
Wendy
Executive Director
Usuario de Linkedin verificado
Práctica médica, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

OnBoard Keeps me on-board!

5,0 hace 3 años
Los subtítulos en español están disponibles en el reproductor de vídeo
Kara
Kara
Data Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Educación superior, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Great Board Management Tool!

5,0 el año pasado

Comentarios: Having board files in one location will cut down on the amount of Trustees needing me to track things down and will serve as a secondary backup of our precious files. Customer service is astounding, especially compared to what I experienced or see available with a more expensive, similar platform I demoed, and the interface is more modern than the other platform as well. So OnBoard looks and feels great and was well received. My life has improved since adding this feature, saving hours with creating Board materials.

Puntos a favor:

This was a great cloud-based portal for full management of board materials, easy creation of Board Books, and creation of an archive in one location. This replaced a home-brewed portal that was difficult to use and clunky. Now, I can easily create and update board books instead of wasting precious time making manual, difficult updates using Adobe Pro. Great customer support.

Puntos en contra:

Some features we don't have since unfortunately they cost extra. We also have a difficult usage case that has required some workarounds but that is on us for being complicated. I hope one day they allow more than one Zoom platform to be connected to the account.

Alternativas consideradas: BoardEffect

Razones para elegir OnBoard: Our home brewed Drupal solution was hard to use and our IT Department required too many hoops to use off the company property. With OnBoard, you can log in securely through MFA at home or at work, which is much easier for Trustees to use, and OnBoard is easier to both manage and use than our home brewed product.

Razones para cambiar a OnBoard: Cost, customer support, comparison of experiences with sales reps, how the competing sales rep treated me when I said we picked OnBoard, and the look of the interface

Chip
Board of Trustees Liaison en EE. UU.
Administración educativa, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

OnBoard - excellent portal for university Board management

5,0 hace 2 semanas Nuevo

Comentarios: Makes it easy to manage all Board communications, creation of agenda and minutes, calendaring, document archiving, retrieval, and distribution -- all leading to enhanced Board efficiency and effectiveness.

Puntos a favor:

User-friendly; designed to please both the back-end administrator and the front-end (not necessarily tech-savvy) occasional user. Easy upload and management of documents. Comprehensive permissions functionality, from global to document-specific and meeting-specific.

Puntos en contra:

All events (dinners, retreats, etc.) must be categorized as "meetings." Meetings functionality is excellent for Board and committee meetings, but not flexible for gatherings that are not meetings.

Jordyn
Executive Assistant en EE. UU.
Servicios financieros, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Onboard is super helpful

3,0 hace 4 años

Comentarios: I've had a very good experience with onboard. I've helped to integrate it into our advisory team and they love the fact that we can be more digital and print less. Our clients appreciate that we are taking on this green initiative within the company as well.

Puntos a favor:

-saves a ton of money on printing costs -can easily replace and add documents to a presentation -you can add users with different permissions to different sections of the meeting -you can save resources to the resources tab for offline use (no need to access a network drive) -great for meetings when the team is travelling

Puntos en contra:

-it is not easy to view documents within the software. Every time you upload a new document, the book re-builds so you cannot see the document until the book is done building

Respuesta de OnBoard

hace 4 años

Thank you for taking the time to review OnBoard! I'm so glad you are happy with the software and that it's helped your team. As for the builder, that can be a bit of a blessing and a curse. It updates, so your board members will have always up-to-date information, but it can be tough for you and it always updating.

Karen
Executive Assistant to the Head of School en EE. UU.
Administración educativa, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Perfect combination of functionality and price

5,0 hace 3 semanas Nuevo

Comentarios: This platform has allowed us to be more efficient and cut down on the frustration of sharing documents and scheduling meetings for an active and relatively large board. We have 6 board meetings a year with 6 - 8 committee meetings between each meeting. This tool helps to keep our board focused and moving forward.

Puntos a favor:

Great functionality and support for an affordable price.

Puntos en contra:

There are several upgradable options and since we are budget-conscious it sometimes feels as though it can be a nickel and diming situation. That being said, I do appreciate the ability to have the platform at a relatively reasonable price point.

Alternativas consideradas: BoardEffect, Diligent Boards y Boardable

Razones para cambiar a OnBoard: It was the perfect combination of function and price point

Matt
CFO en EE. UU.
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Intuitive software

5,0 la semana pasada Nuevo

Comentarios: Much easier to get board member approvals, signatures, communications with Onboard.

Puntos a favor:

The fact that interface/user experience was similar for mobile app and desktop was a big selling point. Mobile use is the future, and Onboard seems to have a leg up on the competition in this area.

Puntos en contra:

Managing board member terms feels a little more complicated then it should be. It would be easier to set board member terms/roles within their profile instead of keeping a separate directory for this.

Alternativas consideradas: BoardPro, BoardEffect y Boardable

Razones para cambiar a OnBoard: More features for the money, ease of use, superior mobile app