¿Qué es Aloware?

Aloware understands what a modern contact center software should be: efficient, flexible, and packed with necessary features. It gears sales and support teams with the right tools to crush quotas and close more deals efficiently. It does all that by providing an all-in-one turnkey software that helps sales teams engage with customers in ways they love: via call, text message, email or social.

¿Quién usa Aloware?

Small to medium businesses looking to reduce their customer wait time on the phone, and open up to new business communication channels such as SMS and social media.

¿Dónde se puede implementar Aloware?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (móvil), iPhone (móvil)

Sobre el proveedor

  • Aloware
  • Ubicado en Encino, EE. UU.
  • Fundada en 2017
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Australia, Canadá, Estados Unidos, Reino Unido

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • Aloware
  • Ubicado en Encino, EE. UU.
  • Fundada en 2017
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Australia, Canadá, Estados Unidos, Reino Unido

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de Aloware

Aloware Software - 1
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Aloware

50,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
30,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
30,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
124,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de Aloware

  • API
  • Acceso móvil
  • CRM
  • Chat y mensajería
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes/análisis
  • Desvío de llamadas
  • Distribución automática de llamadas
  • Enrutamiento de llamadas
  • Gestión de campañas
  • Gestión de centros de atención telefónica
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de colas de espera
  • Gestión de contactos
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de listas de llamada
  • Grabación de llamadas
  • Grabación de texto de llamada
  • Herramientas de colaboración
  • Identificador de llamadas
  • Integración de telefonía informática
  • Marcación automática
  • Marcador automático
  • Marcador automático para llamadas salientes
  • Marcador predictivo
  • Marketing por SMS
  • Mensaje de voz
  • Métricas de seguimiento de llamadas
  • PBX
  • Panel de actividades
  • Para pequeñas empresas
  • Reconocimiento IVR y de voz
  • Registro de llamadas
  • Seguimiento de conversión
  • Seguimiento de palabras claves
  • Supervisión de llamadas

Alternativas a Aloware

CloudTalk es un sistema telefónico basado en la nube para equipos de asistencia y ventas. Hace que llamar sea fácil y divertido. Obtén tu prueba gratis hoy mismo. Descubre más sobre CloudTalk
CallTrackingMetrics captura la trayectoria completa del cliente en los distintos equipos y realiza un seguimiento de todas las conversaciones en una sola plataforma.
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Solución omnicanal de contact center en la nube innovadora, confiable, fácil de usar y rápida de implementar del mercado.
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A full featured solution for a digital call centers that can be used from scratch or added as an improvement to an existing solution.
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BeInContact is an enterprise, 100% Cloud, Contact Center Software Omnichannel platform.
55PBX es una plataforma de comunicaciones empresariales basada en Brasil con VoIP, WhatsApp, SMS e integraciones con asistencia, ventas y comercio electrónico.
Omnichannel customer interaction platform with AI self-service and agent-assisted capabilities on-cloud and on-premise

Opiniones de Aloware

Evaluación media

General
4,6 (29)
Facilidad de uso
4,5 (29)
Atención al cliente
4,8 (29)
Funciones
4,6 (29)
Relación calidad-precio
4,4 (29)

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
69%
4
24%
3
3%
2
3%
Caleb P.
Caleb P.
Digital Analyst en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Internet, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

The best option for a real estate organization

5,0 hace 3 años

Comentarios: We have segregated our sales line from our customer service line. This, along with our ability to text using the same number we speak to clients on has been a game changer. Anoosh and his team have been great enabling us to adopt the product into our existing business without experiencing downtime.

Puntos a favor:

It's a tie between two features. Automated data entry through our CRM integration (this saves me at least 30 minutes to an hour every day) and the ability for our team to adopt Aloware wherever and whenever using our legacy phones, the softphone or the native apps.

Puntos en contra:

Tagging a contact on mobile is still something I haven't been able to figure out on my own. I will have to contact support for help.

Carolyn A.
Franchise Operations en EE. UU.
Servicios financieros, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Catered Dialing Experience

5,0 el año pasado

Comentarios: I can now have my agents blast through hundreds of leads a day, using the right time zones and seamlessly dialing with Hubspot.

Puntos a favor:

The features that were most impactful was the Power Dialer. A true power dialer that integrated with our CRM, Hubspot. It is very easy to customize and navigate the software to my contact center's needs. And, the integration was seamless. They had me up and running in one day.

Puntos en contra:

One feature that is challenging to find is a true local presence and Aloware doesn't have it. They do have a time zone differentiator integrated into their power dialer which is such a hard feature to find on the market!

Ed S.
CVO en EE. UU.
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Real-Time prospecting leads increasing deals closed

5,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: Excellent customer service open 24/5 and simple to implement

Puntos a favor:

Ability to integrate with Hubspot Professional Marketing Hub and Professional Sales Hub and dial new leads within 1 to 3 minutes and have 2-way text conversations in real-time right at optin

Puntos en contra:

3 Seat Minimum per month rather than the ability to purchase a single license and buy more on an as need be basis

Arwa A.
Dentist en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Okay

2,0 hace 11 meses

Comentarios: It is okay, but depends on the day honestly.

Puntos a favor:

Easy to use and love how it shows patients names when calling

Puntos en contra:

Disconnects often. Can not hear phonecalls properly and have to call back. Connection is not clear. A lot of time we have to call multiple times for the phonecall to go through

Ian B.
Director of Marketing en EE. UU.
Marketing y publicidad, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

2-in-1: Great Value

4,0 hace 3 años

Comentarios: Aloware are and the team behind it are excellent. Great value, very responsive to customers, and a high level of configurability for coders and non-coders alike. I would definitely recommend.

Puntos a favor:

The ability to operate both a customized call center with SMS, alongside phone tracking for marketing attribution all in a single platform.

Puntos en contra:

Not all features a are intuitive to find, though extensive documentation exists within the app.