Relias Healthcare LMS

Relias Healthcare LMS

¿Qué es Relias Healthcare LMS?

Solución de gestión del rendimiento que ayuda a las organizaciones de atención médica a evaluar las habilidades clínicas y personalizar planes de formación.

¿Quién usa Relias Healthcare LMS?

La plataforma de formación, evaluación y analíticas Relias ayuda a las organizaciones de atención médica a reducir la variación y crear programas de formación personalizados para mejorar el rendimiento y mantener el cumplimiento.

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Relias Healthcare LMS

3,9 (46)
Relias Healthcare LMS
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46
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3,8 (46)
3,3 (46)
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VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
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4,4 (217)
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Alternativas a Relias Healthcare LMS

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Opiniones de Relias Healthcare LMS

Evaluación media

General
3,9
Facilidad de uso
3,8
Atención al cliente
3,3
Funcionalidades
3,8
Relación calidad-precio
3,3

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

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Kenneth
Kenneth
Executive Director en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Relias LMS has been a great training resource for my organization

5,0 hace 5 años

Puntos a favor:

Relias LMS offers a large array of quality training courses which are current and relevant to the needs of my organization's workforce. Many of the courses enable credentialed staff to receive instant CEUs once they have completed them. Relias LMS also provides detailed tracking and alerts for a host of human resources functions.

Puntos en contra:

The cost of the optional human resources management package and specialized training products could seem a little pricey for smaller organizations.

Usuario verificado
Instructional Technologist en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Aprendizaje en línea, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Good Product. Great Service. Just a few small issues.

5,0 el año pasado

Puntos a favor:

I like the reporting, certificates, and approved pre-built trainings that can be used as CE credits for a multiple of licensures. Our customer service rep has been fantastic when it comes to being responsive to our company needs and problems we encounter in the system.

Puntos en contra:

Some of the pre-built trainings are very poorly built. Many of our staff find themselves "completed" with the learning portion, but unable to enter the final exam (which is required for every Relias course). Also, when exporting reports we must do a lot of formatting to get a usable .csv or excel file.

Jim
IT Manager en EE. UU.
Maquinaria, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Alternativas consideradas:

A whole lot of bang for your buck!

5,0 la semana pasada Nuevo

Puntos a favor:

It allows us the flexibility to use the software like we want to, not how it forces us to. The online training and the support portal are second to none!

Puntos en contra:

Sometimes items are a bit tough to figure out where they are located in the software.

Janet
Finance and HR en EE. UU.
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Began wonderfully, was great when it was Essential Learning

3,0 hace 5 años

Puntos a favor:

Good content. There is a wide variety of courses available although staff with family and busy schedules rarely availed themselves of it. It was an easy transition, although we made it with the staff of Essential Learning so I can't speak to how Relais does with it. Everything else with them is more difficult but this could be going well for new companies. It would be nice if they approached things with a customer service prospective vs collection agency forcing unhappy customers to stay.

Puntos en contra:

Staff got little out of it. Did the course work just to get credit. You can pass with little understanding of material so was a waste of money. Customer service abysmal. We asked for one year contract and was provided one. Was verbally assured contract would not automatically renew. Makes no sense they repeatedly call to renew contract then renew even if you say no. We will end up in court so I admit to some bias and should never forget in corporate America that your word means nothing it just what you can squeeze in the paperwork, but this really was a waste of money for our workforce. So many free materials available it makes no sense. Just basically paying so it looks good for licensing.

Andrew
Director of Business Intelligence en EE. UU.
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Overall good software, does what they advertise

5,0 hace 5 años

Comentarios: Tracking ability on employees is done well. Better support would make this product a home run.

Puntos a favor:

Ability to track all employees and which courses they have completed. They have a large collection of courses to choose from.

Puntos en contra:

Customer support for their product is lacking, especially if you use their API. Courses are still using flash content (which has been disabled in most browsers), and they do not plan to update a number of courses until 2020.