SalesBabu CRM

Por SalesBabu Business Solutions

¿Quién usa SalesBabu CRM?

For service industry. Used by many enterprises (SME & Large Enterprises) to mobilize their business processes and take advantage of the low total cost of ownership.

¿Qué es SalesBabu CRM?

Filed service management solution for managing complaints, annual maintenance contracts, spare parts consumption, and service quotations to streamline after sales processes.

Información sobre SalesBabu CRM

SalesBabu Business Solutions

http://www.salesbabu.com

Compara SalesBabu CRM con productos similares

Precio inicial

13,64 US$/mes
No disponible
100,00 US$/mes
14,00 US$/mes

Versión gratuita

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Prueba gratis

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SalesBabu CRM: implementación y asistencia

Implementación

  • Cloud, SaaS, Web

Funcionalidades de SalesBabu CRM

  • API
  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Análisis de evolución de ventas
  • Arrastrar y soltar
  • Automatización de marketing
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • CRM
  • Campos personalizables
  • Captura de clientes potenciales
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Cualificación de leads
  • Generación de clientes potenciales
  • Gestión de actividades
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de campañas
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de oportunidades
  • Gestión de tareas
  • Gestión del pipeline
  • Gestión del pipeline de ventas
  • Gestión del territorio
  • Importación y exportación de datos
  • Informes de ventas
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración de chat interno
  • Integración de redes sociales
  • Marketing por correo electrónico
  • Modelos personalizables
  • Panel de actividades
  • Plantillas de correo electrónico
  • Presupuestos y estimaciones
  • Previsión
  • Previsión de ventas
  • Proyecciones
  • Recordatorios
  • Segmentación
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de recomendaciones
  • Sincronización de calendario
  • Sistema de calendarios o recordatorios

Lista completa de Software CRM

  • API
  • Análisis de tendencias
  • Catalogación/Categorización
  • Control de procesos de aprobación
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes históricos
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Datos en tiempo real
  • Flujo de trabajo configurable
  • Gestión de casos
  • Gestión de contratos o licencias
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de facturas
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de formularios
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de inscripción
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de piezas
  • Gestión de políticas
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de reclamaciones
  • Gestión de reclamaciones de garantía
  • Gestión de reparaciones
  • Gestión de tickets de soporte
  • Gestión de usuarios
  • Gestión del servicio
  • Importación y exportación de datos
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Pagos electrónicos
  • Panel de actividades
  • Para contratistas generales
  • Para fabricantes
  • Para servicio de campo
  • Portal de autoservicio
  • Portal de clientes
  • Presupuestos y estimaciones
  • Previsión
  • Programación del mantenimiento
  • Registro de producto
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de garantías
  • Seguimiento de inventario
  • Verificación de la admisibilidad
  • Visualización de datos

Lista completa de Software de gestión de garantías

Alternativas a SalesBabu CRM

Más alternativas a SalesBabu CRM

Opiniones de SalesBabu CRM

Todas las opiniones

Calificación general

3,2/5

Evaluación media

Facilidad de uso 3,3
Atención al cliente 3,5
Funcionalidades 4,5
Relación calidad-precio 4,5

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Rajesh S.
General Manager
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    Sin valoración
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/6/2014

"The Most Simple & Highly Scalable CRM"

Comentarios: A Very User Friendly CRM for both B2B and B2C Businesses. The biggest advantage and the USP of SalesBabu CRM is it's scalability to an ERP System and integration with Purchase & Inventory Solutions. Above All, a very nice User Driven CRM managing the Front line Sales Team very effectively and that's the key to any effective CRM Implementation

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/6/2014
Neeraj A.
Business Head
Bienes de consumo, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/8/2016

"Best quotation management software with approval & amendment feature"

Comentarios: Have been using SalesBabu CRM software for past 3 year. All my sales process is fully implemented in SalesBabu CRM and all full team is utilizing the full benefits of the software. Earlier we were facing lot of issues of duplication of work & data leading to mismatch and discrepancy and overall unprofessionalism with low output from the team. Implementing Salesbabu CRM was the best thing I did for my company and it has helped us improve our sales process, giving full visibility of our sales. Doing this has also resulted in serving the customers in a better way resulting in happy customer & more sales.

Ventajas: -Simple to use
-Very good quotation management with multiple options, amendment, approval system. Also what we like is their export to pdf resulting in professional quotation. Many times my clients are so impressed that they ask me about what software we are using. Earlier my people used to take 3-4 hours to prepare a quotation, coping from one place to another, resulting in many mistakes. Now we have created quotation templates and have asked my team to just use the templates, in 10 minutes they are able to prepare a quote and get approved.
-Followup & calendar very good
-order processing & payment tracking

Desventajas: gmail like email client missingg

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/8/2016
Anand S.
GM
  • Valoración global
    1 /5
  • Facilidad de uso
    2 /5
  • Funcionalidades
    Sin valoración
  • Asistencia técnica
    1 /5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/12/2015

"Not sure whats worse - The software itself or its Support Staff !!"

Comentarios: Easily the worst experience i have faced with a service provider. We are in the business of Marine equipments dealing with various MNC's as Principals. This is how our process went:
A Salesbabu (SB) dealer came to our office and explained the software, which prima facie, looked ok. We explained our requirements, and he showed us how those requirements will be met with SB and quoted for the same. we decided to go for it, and SB demanded full 100% payment after giving some industry jingo about how it was not possible to implement the software without 100% advance payment. Once the full payment was made, our problems started. Even the basic things that we requested SB to incorporate was chargeable. Something like dynamic margin, Forex inputs in your sales quotation was termed as "exceptional requirement" and was quoted extra. We hired someone who was used to ERP/CRM systems just to coordinate with SB, and even after that we couldnt get any cooperation. Finally a full year passed without us being able to create a single quotation. safe to say everything given to SB has been written off as complete loss. we complained to the MD of the company and we never received even a phone call from him. Email me if you want full details of how they operate..

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/12/2015
Sukhbir S.
Independent Business Owner
Fabricación de productos eléctricos/electrónicos, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    3 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/6/2017

"Best sales CRM i have ever experienced"

Comentarios: I sell batteries, which is not only sold, repaired, get exchanged under warranty i was looking for one software which can handle product, invoicing, customer feedback, warranty management and replacements too. All i am getting in SalesBabu CRM

Ventajas: SalesBabu team is very helpful. They helped very actively to setup all my requirements and I was ready with my things to be got going. It was initially some training required; but I picked-up really fast. now I am using CRM flawlessly. Thanks Folks.

Desventajas: Little vast CRM, cover lot of things, required initial training, which is greatly handled by their team.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/6/2017
Kumar R.
Manager Sales
  • Valoración global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Funcionalidades
    Sin valoración
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/2/2016

"Good B2B CRM, easy to use & efficient to manage sales team & business"

Comentarios: After using couple of so called international CRM products, which were white elephant, one of my customer recommended salesbabu crm. I started with their 5 user pack for my company and with just 2 online session of their crm training, we were up and running. With salesbabu crm we were able to map all our process, effective manage the sales process & sales team. Was able to reduce sales cycle and also improved our sales hits. But had to be behind my team to follow the process and enter all details in the CRM. One of the best feature I liked was collaboration between the sales team using their notes feature, all details were captured. After their initial training, it was easy to use, yes intiially masters has to be configured, data allocation to different team members, but after that everything was systematic. Whenever I called their support, they were help and trainings were scheduled as per available slots. I will recomend this crm

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/2/2016