Power Diary

¿Quién usa Power Diary?

Desde profesionales independientes hasta consultas grandes de múltiples ubicaciones, incluidos fisioterapeutas, psicólogos, fonoaudiólogos, podólogos, masajistas, quiroprácticos y otros especialistas en salud.

¿Qué es Power Diary?

Power Diary es el software de gestión de consultas online en el que confían más de 26 000 profesionales. Incluye gestión de calendario, recordatorios de citas (SMS y correo electrónico), plantillas de notas de tratamiento, facturación a clientes, reservas online, chat por SMS bidireccional y mucho más.

Los clientes van desde profesionales independientes hasta consultas grandes de múltiples ubicaciones y son generalmente fisioterapeutas, psicólogos, fonoaudiólogos, podólogos, masoterapeutas, naturópatas, osteópatas, quiroprácticos o asesores, etc.

Información sobre Power Diary

Power Diary

https://www.powerdiary.com

Fundada en 2007

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Resumen de precios de Power Diary

Power Diary no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Power Diary está disponible a partir de 26,00 US$/month.


Precio inicial

26,00 US$/month

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Power Diary: implementación y asistencia

Asistencia

  • En horario ininterrumpido (atiende un representante)
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web

Formación

  • En directo en línea
  • Documentación

Funciones de Power Diary

  • Expedientes de pacientes
  • Facturación
  • Gestión de clínicas
  • Gestión de evaluaciones
  • Gestión de planes de cuidado
  • Gestión de seguros
  • Inscripción de pacientes
  • Programación de pacientes
  • Seguimiento del avance

Lista completa de Herramientas de terapia ocupacional

  • Facturación
  • Gestión de evaluaciones
  • Gestión de planes de cuidado
  • Gestión de seguros
  • Notas SOAP
  • Programación de pacientes
  • Seguimiento del avance

Lista completa de Software de logopedia

  • Expedientes de pacientes
  • Facturación
  • Gestión de citas
  • Gestión de reclamaciones
  • Historia clínica electrónica/informatizada
  • Notas SOAP
  • Portal de los pacientes
  • Programación

Lista completa de Software de podología

  • Clínica de un solo profesional
  • Clínica de varios profesionales
  • Diagnósticos iniciales
  • Facturación médica
  • Gestión de empleados
  • Gestión de reclamaciones
  • Historia clínica electrónica/informatizada
  • Paciente hospitalizado/en el domicilio
  • Planes de tratamiento
  • Portal de autoservicio
  • Programación de citas
  • Recetas electrónicas
  • Recordatorios de citas
  • Seguimiento de la conformidad

Lista completa de Software de salud mental

  • Facturación
  • Gestión de citas
  • Gestión de clientes
  • Gestión de clínicas
  • Gestión de empleados
  • Gestión de tarjetas de regalo
  • Marketing por correo electrónico
  • Notas SOAP
  • Punto de venta (POS)
  • Varias ubicaciones

Lista completa de Software para centros de masaje

  • Conforme con HIPAA
  • Facturación médica
  • Gestión de expedientes de pacientes
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de reclamaciones
  • Historia clínica electrónica/informatizada
  • Inscripción de pacientes
  • Portal de los pacientes
  • Programación de médicos
  • Programación de pacientes
  • Recetas electrónicas
  • Varias oficinas
  • Varios médicos
  • Verificación de elegibilidad para el seguro

Lista completa de Software para consulta médica

  • Biblioteca de ejercicios
  • Conforme con HIPAA
  • Creación de informes/análisis
  • EHR/EMR
  • Evaluaciones
  • Facturación
  • Gestión de citas
  • Gestión de clínicas
  • Gestión de seguros
  • Notas sobre la evolución
  • Para fisioterapia
  • Planes de tratamiento
  • Portal de los pacientes
  • Recordatorios de citas
  • Varias ubicaciones

Lista completa de Software para fisioterapeutas

  • Arrastrar y soltar
  • Citas recurrentes
  • Conforme con HIPAA
  • Facturación
  • Gestión de docentes/personal escolar
  • Gestión de expedientes de pacientes
  • Gestión de médicos
  • Portal de autoservicio
  • Programación de citas
  • Programación de llamadas
  • Seguimiento de incomparecencias
  • Varias ubicaciones

Lista completa de Software para programación de citas médicas

  • Conformidad con el sector sanitario
  • Facturación
  • Gestión de cuentas de los pacientes
  • Gestión de expedientes de pacientes
  • Gestión de reclamaciones
  • Herramientas de evaluación de resultados
  • Notas SOAP
  • Recordatorios de citas

Lista completa de Software para quiroprácticos

Alternativas a Power Diary

Más alternativas a Power Diary

Opiniones de Power Diary

Todas las opiniones

Calificación general

4,6/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4,5
Atención al cliente 4,6
Funcionalidades 4,4
Relación calidad-precio 4,4

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Jordan j. P.
Personal Trainer/Brand Ambassador
Salud, bienestar y deporte, 5001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/12/2019

"Personal Trainer(s) Appointment Portal"

Comentarios: All personal trainers appointments in one place. Payment processing makes it easy for clients to pay for their personal training sessions. Clients profile details are located in this app. Makes it easy for personal trainers to refer to specific client.

Puntos a favor: I keep track of multiple personal trainers in one portal. Clients book online. Clients can process their personal training payments online. Power Diary shows every personal trainers available time slots.

Contras: Need note security. One personal trainer should not be able to see another personal trainers client notes.

Respuesta de proveedores

por Power Diary el 15/12/2019

Thanks for the great review Jordan! With the Notes access - if you go to Setup > Users and untick "Access all Client Session Notes" for your users then they won't be able to access other PT's client notes. - Damien

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/12/2019
Simone H.
CSM
Cuidado de la salud mental, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/8/2019

"Review"

Comentarios: Overall Power Diary is meeting the needs of our business however we have had to make a large number of changes to our processes and way of working with our clients to accommodate Power Diary. There are a number of functionalities that we would like to see.

Puntos a favor: - Visually appealing
- Ability to produce multiple reports
- Simple and easy to use calendar and client set up
- Client online booking portal
- Medicare processing
- Data consistancy

Contras: - Limited functions available on the calendar - cannot view single day of the week for multiple weeks
- Unable to limit who access notes and profile information - anyone with can access client notes and view client profiles regardless if the client is allocated to them or not
- Unable to create an overall number of sessions used in a session pack per year - this is still tracked manually

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/8/2019
John P.
Osteopath
Medicina alternativa, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    2 /5
  • Funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    3 /5
  • Probabilidad de recomendación
    6/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/3/2020

"Not too bad, with potential"

Comentarios: Overall it isn't too bad, Notes are quite good. And staff are good.
However, it does remain a very restrictive platform with multiple irritating imperfections. They are keen to listen and let you know they are making changes, but the role out is extremely slow and slightly disappointing following the long wait. They have the potential to be very good if they implemented the changes they say they would do, but sometimes get they feel they are complacent with their product.

Puntos a favor: Support is good in that staff to try their best to help quickly with the availability they have. Have some good features e.g notes. It can be a cheaper option if you avoid using SMS. (This is where they make up the difference.)

Contras: They take a very long time to implement changes, yet they can implement changes fast if need to such as adding telehealth during COVID 19 in a week (if they didn't they would have lost business). They discussed intake forms since I started a year ago (and has been a popular demand by many users) and still just talk of it happening, yet keep you hooked by saying coming in a few months. They make their money on SMS so be careful , never known SMS to be so expensive.
They recently did a user interface facelift with new features. It is still quite dated compared to competitors and you're restricted to what you can do. They could do with a graphics designer or ergonomic designer on their team.

Respuesta de proveedores

por Power Diary el 15/4/2020

Thanks John. The Online Forms have taken longer than initially anticipated, but I can assure you it has nothing to do with complacency - in fact quite the opposite. Our online forms are built on our Client Portal platform. During dev we identified there were some emerging limitations with the technology we had been using for the Client Portal. We decided that instead of building another feature on top of it, we should instead rebuild the Client Portal first using more flexibility technology, and then build the Online Forms using that. It's a 'get the foundations right first' type decision. Whilst not glamorous, this approach has ongoing, long-term benefits for all our users. The Client Portal has now been rebuilt and released, and the Online Forms function is in final stages of pre-Beta testing. Re SMS: these are middle-range for pricing. We use an enterprise-grade gateway that is very reliable. There are some cheaper, less reliable providers but we will never use them.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/3/2020
Natalie W.
Business Owner
Salud, bienestar y deporte, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/8/2019

"Power Diary helps me save time"

Comentarios: I don't have any double handling...I can email clients and other health professionals straight from the software which links to the respective client's file.

Puntos a favor: Tailored client note functions, easy accounting with feeds to Xero, and a willingness to look at adaptations to suit the needs of my business.
Also, support by Australian's which is thorough, quick and friendly.
Client Portal

Contras: Still a few aspects of the note forms requiring changes to make extra helpful notes for my clinic.

Respuesta de proveedores

por Power Diary el 1/9/2019

Thanks for the great review!
- Damien

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/8/2019
Rebecca U.
Psychologist
Cuidado de la salud mental, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/8/2019

"Best decision I made for my practice"

Puntos a favor: The best thing about PowerDiary would have to be the time savings having everything incorporated into the one program, being able to send/receive SMS including automated reminders, AND being able to export directly to Xero! It’s great! It is so simple to use as well and there are always new features being added. Customer support are also fabulous when you need a hand with something!

Contras: I dislike that I have my calendar set up in 30min timeslots so I have to scroll to view the entire day. Nothing major! Oh & I wish you could send faxes from PowerDiary.

Respuesta de proveedores

por Power Diary el 19/8/2019

Hi Rebecca, Thanks for your lovely review. We love hearing that Power Diary is saving you lots of time! Will add your improvement ideas to our list (we prioritise the ones we get the most interest in).
All the best,
Fiona

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/8/2019