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¿Qué es Cliniko?

Cliniko es una aplicación completa de gestión de consultas utilizada por miles de profesionales de la atención médica en más de 95 países de todo el mundo. Ahora con las funciones seguras de telesalud, puedes administrar horarios, notas de tratamientos, facturas, pagos y mucho más. Funciona muy bien para profesionales independientes, equipos grandes y para todos los demás. Muy valorada por fisioterapeutas, podólogos, terapeutas, quiroprácticos, masajistas y más.

Pruébalo gratis por 30 días sin necesidad de enviar información de pago.

¿Quién usa Cliniko?

Profesionales de la atención médica. Osteópatas, masajistas, terapeutas, quiroprácticos, fisioterapeutas, fisiólogos de ejercicio, medicina veterinaria, entre otros.

Cliniko Software - 1
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Cliniko

Cliniko

4,7 (22)
45,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
89
15
4,9 (22)
4,5 (22)
4,7 (22)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
0,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
117
6
4,4 (114)
4,6 (114)
4,6 (114)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Cliniko

Medesk
Funcionalidades más valoradas
Confirmations/Reminders
Gestión de citas
Reserva en línea
Timely
Funcionalidades más valoradas
Gestión de control de horas
Seguimiento del tiempo en línea
Seguimiento horas/gastos
Mindbody
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Programación a tiempo real
Reserva en línea
TM3
Funcionalidades más valoradas
Gestión de citas
Programación de médicos
Programación de pacientes
Zanda (formerly Power Diary)
Funcionalidades más valoradas
Gestión de citas
Programación de citas
Programación de pacientes
Pabau
Funcionalidades más valoradas
Gestión de citas
Gestión de expedientes de pacientes
Programación de pacientes
Jane
Funcionalidades más valoradas
Conforme con HIPAA
Gestión de citas
Programación de citas
Qualifacts Insync
Funcionalidades más valoradas
Conforme con HIPAA
Creación de diagramas
Gestión de reclamaciones
Vagaro
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Confirmations/Reminders
Reserva en línea

Opiniones de Cliniko

Evaluación media

General
4,7
Facilidad de uso
4,9
Atención al cliente
4,7
Funcionalidades
4,5
Relación calidad-precio
4,5

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
86%
4
9%
1
5%
Sylvie
Sylvie
Marketing Director en Canadá
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, 51-200 empleados
Tiempo de uso del software: Más de dos años
Fuente de la opinión

Best Software for Managing your Clinic

5,0 hace 6 años

Comentarios: I truly love this software manager, I can easily see at what location each staff are working in and have access to so much. The reminders are great, the appointment scheduler is easy to use. Very user friendly. Archived patients are still accessible and software has been very reliable. A high recommendation for this one if you are in the market for a clinic management software.

Puntos a favor:

Easy to navigate in, I like the staff dashboard - great way for staff to stay in touch (a question or even wishing someone a happy birthday) it creates decent reports for my marketing in regards to referral sources

Puntos en contra:

I wish there was more in depth reporting options or trends notifyer

Adam
Director en RU
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Tiempo de uso del software: Más de dos años
Fuente de la opinión

Great clinic software

5,0 hace 4 meses

Comentarios: Very happy with the software. Easy for th user to book and plenty of features to warrant subscription cost

Puntos a favor:

Ease of booking online and easy to view and manage staff diaries

Puntos en contra:

Can be hard to get/amend code for iframe to embed into website. However support are happy to assist

Robin
Director en RU
Servicios financieros, 2-10 empleados
Tiempo de uso del software: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Great Value For Money Entry Level System

5,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: Very positive. Again for the associated costs, it is an excellent value for money piece of software

Puntos a favor:

Price point. For the comprehensive functionality that it provides it is ery reasknably priced

Puntos en contra:

Lack of ability to generate recurring invoices. Lack of ability to manage a membership

Ge
na en Canadá
Cuidado de la salud mental, 2-10 empleados
Tiempo de uso del software: Más de dos años
Fuente de la opinión

' As of now the issue is resolved ' - the biggest, irresponsible lie

1,0 hace 2 años

Comentarios: see above

Puntos a favor:

i used to like the online booking but the software has glitches that make it unreliable - an unforgivable point for reliable business

Puntos en contra:

emails are sent by the platform and a feedback is given to the user that the email was sentbut it turns out that some are never sent and the use is NOT NOTIFIED .. so one could not really trust this software unless they verify that communications are indeed sent (which is a waited of time)then the team will say 'As of now the issue is resolved' ... but the problem is still going on basically, you can not really trust the software nor the support

Stuart
Clinic Owner/Manager en RU
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Tiempo de uso del software: Más de dos años
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Great Company. Great Customer Service. Great Product

5,0 hace 4 años

Comentarios: I loved Cliniko when we first adopted it and I love Cliniko even more now. The simplicity of operation and the ethos of the company leave their competitors behind. In the last 6 months they’ve brought lots of new and really useful features to the system at no extra cost. Our team members are happy, our patients are happy and I’m happy.

Puntos a favor:

Cliniko is very easy to set up and use. I didn’t realise just how easy until I tried a couple of their competitors. I’d been unhappy about one main issue regarding time slots. This led me to look at alternatives and I realised I had to stick with Cliniko. The system is so simple to use in comparison to other systems (a couple of the others made my head spin). One can install Cliniko and be using it effectively an hour, or so later. Not only that, but the company ethos is admirable. They’re very clear about they’re pricing, when other companies insist upon lengthy telephone discussions before they’ll let you know a figure. If you have a problem they reply quickly and it feels personal. When Covid-19 reared its head they were really helpful towards our business and they used the time to bring in a number of new features that have taken the platform to another level.

Puntos en contra:

We still have a time slot issue, but the company is helping us with it. I’ve realised that compared to the multiple issues I found with comparable systems, this is not such a big deal.