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¿Qué es Expedite Commerce?

Expedite Commerce es una plataforma ágil de ingresos basada en la nube que transforma digitalmente su ciclo de vida de cotización a efectivo con su plataforma de comercio electrónico B2B, software CPQ, software de gestión de contratos, software de facturación recurrente, software de gestión de ingresos y software de gestión de suscripciones.

Las soluciones de Expedite Commerce ofrecen herramientas integrales, paneles e información que los líderes B2B en los departamentos de marketing, ventas y finanzas pueden usar para mejorar sus operaciones y estrategias comerciales.

¿Quién usa Expedite Commerce?

SaaS, fabricación, XaaS (cualquier cosa como servicio), comunicaciones, empresas basadas en IoT, empresas de suscripción B2B.

Expedite Commerce Software - 1
Expedite Commerce Software - 2
Expedite Commerce Software - 3
Expedite Commerce Software - 4
Expedite Commerce Software - 5

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Expedite Commerce

Expedite Commerce

4,8 (21)
90,00 US$
Versión gratuita
Prueba gratuita
181
18
4,7 (21)
4,6 (21)
4,8 (21)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
476,00 €
año
Versión gratuita
Prueba gratuita
352
13
3,9 (1.609)
3,8 (1.609)
3,8 (1.609)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Expedite Commerce

NetSuite
Funcionalidades más valoradas
Alerta de pago duplicado
Declaración de ganancias/pérdidas
Panel de actividades
Quoter
Funcionalidades más valoradas
Creación de marca personalizable
Integraciones de terceros
Presupuestos y estimaciones
Salesforce CPQ & Billing
Funcionalidades más valoradas
Configurador de productos
Cálculos de precios y costes
Presupuestos y estimaciones
Odoo
Funcionalidades más valoradas
Control de procesos de aprobación
Seguimiento de progreso de tareas
Tablero kanban
AFAS Software
Funcionalidades más valoradas
Gestión de inventarios
Gestión de nóminas
Informes de nómina
Acumatica Cloud ERP
Funcionalidades más valoradas
Facturación
Gestión de pedidos
Libro general
Sage Intacct
Funcionalidades más valoradas
Alerta de pago duplicado
Balance contable y cuadro de resultados
Declaración de ganancias/pérdidas
OnPrintShop
Funcionalidades más valoradas
Configurador de productos
Gestión de contenidos
Gestión de pedidos
Cloud ERP
Funcionalidades más valoradas
Creación de informes financieros
Facturación
Gestión financiera

Opiniones de Expedite Commerce

Evaluación media

General
4,8
Facilidad de uso
4,7
Atención al cliente
4,8
Funcionalidades
4,8
Relación calidad-precio
4,6

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
81%
4
14%
3
5%
Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Educación superior, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la opinión

Experiencia con Expedite Commerce

4,0 el año pasado

Comentarios: El programa permite a las empresas crear y gestionar sus propios sitios web de venta online.

Puntos a favor:

Es una plataforma de comercio electrónico que permite a las empresas crear y gestionar sus propios sitios web de venta online.

Puntos en contra:

Pienso que podría ser mejor en la comunicación de los pequeños detalles

Respuesta de Expedite Commerce

el año pasado

Thanks for highlighting the strengths of our e-commerce storefront solution. We're stoked it's serving your needs for online sales. Your point about improving communication on the small details is well-taken; we're on it. Looking forward to making your experience even better!

Raul
Raul
Asesor en Ecuador
Usuario de Linkedin verificado
Investigación, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión

Mi revisión de Expedite Commerce

5,0 el año pasado

Comentarios: Expedite Commerce es un gran aliado para mejorar las plataformas de ventas internas y su soporte es bastante eficiente y colaborativo.

Puntos a favor:

Tiene una buena tasa de respuesta y es una gran ayuda con las plataformas de ventas internas.

Puntos en contra:

Puede llegar a ser un poco caro, pero dependerá del presupuesto del usuario.

Respuesta de Expedite Commerce

el año pasado

Thrilled to hear you're enjoying the speed and effectiveness of our platform for your inside sales! We aim to provide value that justifies the investment. Huge thanks for the kudos on our support team—they'll be stoked to hear it.

Ken
Ken
Director of Global Business Technology en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Comercio mayorista, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Great CPQ Platform and Overall Value Proposition

5,0 hace 6 años

Comentarios: We continue to drive customer-adoption which will further improve the ROI as customers enter their own orders. Old habits die hard. But the Expedite Commerce system is super simple and easy/intuitive to work with and we've seen adoption continue to improve month-by-month. Our internal users have fully adopted the CPQ platform and they love it. They consistently rave about the improved professionalism and reliability of information that is being managed through the Expedite Commerce system. This has had a very positive impact on the sales of our customized products and has become a differentiator for us versus our competitors. We're developing this competitive advantage and building on that story in our industry.

Puntos a favor:

The system is highly flexible and intuitive and has accommodated our needs to perform CPQ functions. It has also supported our need to manage our Installed Base of products and to allow Parts Ordering after the sale (by both internal support staff and by our customers via ecommerce). Even more importantly, Expedite Commerce has been absolutely instrumental in providing best practices and guidance all the way through the implementation process. They've not just been a "vendor" but more than any software/hardware provider I've worked with historically, they've been a true partner.

Puntos en contra:

Generally, it's fairly easy to identify missed expectations, but that is not the case with Expedite Commerce. The software and the company have accommodated our needs and exceeded our expectations. The issues we experienced along the way were most often associated with our data or with unclear functional definitions on our part.

Devan
Salesforce Admin en EE. UU.
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión

Good quoting tool and excellent support!

5,0 hace 2 años

Comentarios: Support is really good and because of this tool, we do not have to have several consultants who only work on this tool fix issues. I am very pleased with the company and product overall.

Puntos a favor:

The tool is easy to use and much easier to use than the Salesforce CPQ. This tool is not overly complex and once you understand the data model it is easy to make changes. The team and support have been very helpful to answer questions and resolve concerns.

Puntos en contra:

A lot of the automation is built-in workflows so it will take some time to migrate these to flow in the coming year.

Respuesta de Expedite Commerce

el año pasado

Thanks for the awesome review! We're thrilled you find our tool user-friendly and a solid alternative to Salesforce CPQ. Your insight on the built-in workflows is noted—we're always evolving. Shoutout for appreciating our support team; we're committed to making your experience seamless.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión

Let your Sales Team create their own invoices on the fly.

3,0 el año pasado

Comentarios: Overall, it's been a slow process getting this software implemented. Many obstacles popped into play as we were trying to implement the software. Many additional services we needed were an additional expense if we wanted to implement them.

Puntos a favor:

I love the fact that our sales team can now create their own proposals, add discounts, add and remove items easily by the paths we have set up. It allows us to focus more on the billing aspects and lets the sales team provide proposals at any hour of the day without waiting for the finance department to do it for them.

Puntos en contra:

I do feel it is a little clunky in its ability to add items to an invoice and attach documents when sending a proposal. I would like it to offer templates for particular types of sales without having to see a list of attachments to choose.

Respuesta de Expedite Commerce

hace 12 meses

Thanks for sharing your experience! Your insights on invoice editing and template availability are invaluable; we're on it. Also, you may want to consider using our Digital Sales Room solution when sending quotes, designed to have templates with preloaded content or files and allowing for deeper buyer engagement.