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¿Qué es CloudTalk?

CloudTalk es un sistema telefónico VoIP creado para empresas modernas. Más de 2500 empresas (entre ellas, DHL, Yves Rocher y Glovo) confían en CloudTalk por su excelente calidad de llamadas y gran variedad de funciones. Facilita el trabajo a tus equipos de ventas y asistencia al cliente con más de 70 funciones avanzadas de llamada e integraciones fáciles de configurar con tus sistemas existentes de help desk, CRM y comercio electrónico. Es un sistema telefónico perfecto para empresas medianas que buscan crecer. Ofrece una prueba gratis de 14 días.

¿Quién usa CloudTalk?

Empresas inteligentes de todos los tamaños que buscan mejorar la experiencia del cliente y el desempeño del agente a través del canal más personalizado, la voz.

CloudTalk Software - 1
CloudTalk Software - 2
CloudTalk Software - 3
CloudTalk Software - 4
CloudTalk Software - 5

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CloudTalk

CloudTalk

4,4 (263)
25,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
128
27
4,5 (263)
4,2 (263)
4,3 (263)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
9,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
180
138
4,6 (1.574)
4,7 (1.574)
4,7 (1.574)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a CloudTalk

LiveAgent
Funcionalidades más valoradas
Chat proactivo
Gestión de bandeja de entrada
Registro de llamadas
NICE CXone
Funcionalidades más valoradas
Gestión de centros de atención telefónica
Grabación de llamadas
Seguimiento de interacciones
Five9
Funcionalidades más valoradas
Grabación de llamadas
Registro de llamadas
Supervisión de llamadas
CircleLoop
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Enrutamiento de llamadas
Mensaje de voz
Outreach
Funcionalidades más valoradas
Gestión de clientes potenciales
Gestión de flujos de trabajo
Para equipos de ventas/organizaciones
Aircall
Funcionalidades más valoradas
Grabación de llamadas
Integración de telefonía informática
Supervisión de llamadas
Talkdesk
Funcionalidades más valoradas
Creación de informes/análisis
Gestión de contactos
Gestión de flujos de trabajo
Toky
Funcionalidades más valoradas
Enrutamiento de llamadas
Gestión de centros de atención telefónica
Grabación de llamadas
Twilio
Funcionalidades más valoradas
Enrutamiento de llamadas
Envío masivo de mensajes de texto
Grabación de llamadas

Opiniones de CloudTalk

Evaluación media

General
4,4
Facilidad de uso
4,5
Atención al cliente
4,3
Funcionalidades
4,3
Relación calidad-precio
4,2

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
68%
4
20%
3
3%
2
3%
1
6%
Eyituoyo
Eyituoyo
Linux System Admin en Nigeria
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

intruitive for Both Admins and Users

5,0 hace 5 años

Comentarios: There are few companies that earn our respect in both terms of service and after-sales support and Cloudtalk has really impressed us. We see ourselves doing business with them for the foreseeable future.

Puntos a favor:

One of the most difficult issues with adapting to new software is not just getting the administrators to like and accept the software but to also get the final users of the solutions (support team) to use it with minimal setup and a short learning cycle. It was so easy for staff to make use of it right out of the box that we were running literally within minutes. Also as a Systems Administrator, nothing is better than having a clean interface to work with, you get a quick summary right on your dashboard and any function or feature you need is within easy reach. Plus with the support staff helping to iron out any and all issues that pop up, which was very few (was mostly our fault - a bad internet), we were more than happy having it as our default solution moving forward.

Puntos en contra:

For now, I don't think there is anything negative I have to say about Cloudtalk. Would love to pick a number from a selection but that's not a con.

Pedro
Marketing & Growth Ops en Portugal
Servicios financieros, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas previamente:

Best All in One tool regarding communications

5,0 hace 5 meses

Comentarios: Very good. Execelent Integrations and support.

Puntos a favor:

In our company we try to always automate everything. And with Cloudtalk, using their integration with Hubspot / Make.com / API, we can easily do multi touch using their services: Send automatic SMS's, voicemails and even call dials.

Puntos en contra:

The option to send MMS inside Europe. It's not possible yet.

Enrico
Customer Service Manager en EE. UU.
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Best Business Phone - CloudTalk

5,0 hace 2 semanas Nuevo

Puntos a favor:

I like that it is a great business phone system It comes with amazing VoIP features and also makes call tracking easy

Puntos en contra:

With CloudTalk, it has been smooth managing business calls.

Andres
Recruitment Manager en Colombia
Externalización/deslocalización, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas previamente:

Unreliable tool for small businesses that do not work 24/7

2,0 el año pasado

Puntos a favor:

The waiting time for the phone lines is short. That is the main positive thing

Puntos en contra:

Reception is unstable.assigning a caller ID takes over one month.they will do unexpected maintenance during the middle of the night, without asking/advising their night-users about itCustomer service is awful.

Respuesta de CloudTalk

hace 12 meses

I'm sorry to hear about your disappointing experience with us. It's always our intention to provide great customer service and useful, transparent advice. Please accept our sincerest apologies that we didn't live up to your expectations on this occasion. I'm thankful that you reached out to share your experience as your valuable feedback helps us to improve our processes and better serve our clients. Please reach out to us at support@cloudtalk.io to discuss how we can make this right.

Victor
Customer service developer en Finlandia
Contabilidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas previamente:

Well functioning and good integration with HubSpot

4,0 hace 4 años

Comentarios: We are able to better document our communication with customers in HubSpot. We are able to get more data on our communication

Puntos a favor:

Integration with HubSpot allows for all of the information to be documented in HubSpot. This allows for recording calls on tickets and getting call analytics for the reports dashboard in Hubspot

Puntos en contra:

The customer service was sometimes slow to respond or did not have answers for my questions. We have encountered some bugs with the service but they have not been critical and were fixed very quickly after giving information.