¿Qué es CloudTalk?

CloudTalk es un sistema telefónico VoIP creado para empresas modernas. Más de 2500 empresas (entre ellas, DHL, Yves Rocher y Glovo) confían en CloudTalk por su excelente calidad de llamadas y gran variedad de funciones. Facilita el trabajo a tus equipos de ventas y asistencia al cliente con más de 70 funciones avanzadas de llamada e integraciones fáciles de configurar con tus sistemas existentes de help desk, CRM y comercio electrónico. Es un sistema telefónico perfecto para empresas medianas que buscan crecer. Ofrece una prueba gratis de 14 días.

¿Quién usa CloudTalk?

Empresas inteligentes de todos los tamaños que buscan mejorar la experiencia del cliente y el desempeño del agente a través del canal más personalizado, la voz.

¿Dónde se puede implementar CloudTalk?

Basado en la nube
Entorno local

Sobre el proveedor

  • CloudTalk
  • Ubicado en New York City, EE. UU.
  • Fundada en 2016

Asistencia de CloudTalk

  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Albania, Alemania, Andorra, Anguila, Antigua y Barbuda y otros 91

Idiomas

checo, inglés

Precios de CloudTalk

Precio inicial:

25,00 US$/mes
  • Sí, ofrece una prueba gratuita
  • Sin versión gratuita

CloudTalk no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de CloudTalk está disponible a partir de 25,00 US$/mes.

Planes de precios consigue una prueba gratuita

Sobre el proveedor

  • CloudTalk
  • Ubicado en New York City, EE. UU.
  • Fundada en 2016

Asistencia de CloudTalk

  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Albania, Alemania, Andorra, Anguila, Antigua y Barbuda y otros 91

Idiomas

checo, inglés

Imágenes y vídeos de CloudTalk

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Vídeo de CloudTalk
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Funciones de CloudTalk

  • API
  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis en tiempo real
  • Archivo y conservación
  • Asistente automatizado
  • Automatización proceso/flujo de trabajo
  • Autorizaciones basadas en roles
  • CRM
  • Comunicaciones unificadas
  • Comunicación multicanal
  • Conexiones SIP
  • Conexión VoIP
  • Conferencias
  • Conferencias de audio y vídeo
  • Conferencias telefónicas
  • Creación de informes de llamadas
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes entrantes
  • Creación de informes por extensión
  • Creación de informes salientes
  • Creación de informes/análisis
  • De texto a voz
  • Desvío de llamadas
  • Disposición de llamadas
  • Distribución automática de llamadas
  • Duración de llamada
  • Enrutamiento automatizado
  • Enrutamiento de llamadas
  • Entrada de teclado del teléfono
  • Extensiones virtuales
  • Gestión de campañas
  • Gestión de centros de atención telefónica
  • Gestión de colas de espera
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de contactos
  • Gestión de encuestas/sondeos
  • Gestión de la calidad
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de la experiencia del cliente
  • Gestión de listas
  • Gestión de listas de llamada
  • Gestión de llamadas perdidas
  • Grabación
  • Grabación a demanda
  • Grabación de llamadas
  • Grabación de texto de llamada
  • Grupos de llamada
  • Herramientas de coaching para empleados
  • Herramientas de colaboración
  • Identificador de llamadas
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración de telefonía informática
  • Interfaz de agentes
  • Marcación automática
  • Marcador automático
  • Mensaje de voz
  • Mensajería SMS
  • Métricas de seguimiento de llamadas
  • PBX
  • Panel de actividades
  • Para pequeñas empresas
  • Para sistemas de telefonía en la nube
  • Perfiles de llamadas
  • Personalización de la voz
  • Programación de rellamadas
  • Reconocimiento IVR y de voz
  • Registro de llamadas
  • Registro de personas que han respondido
  • Seguimiento de conversión
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de llamadas
  • Seguimiento de palabras claves
  • Selección de llamadas
  • Supervisión KPI
  • Supervisión de llamadas
  • Supervisión en tiempo real
  • Transcripción de llamadas
  • Transcripción de mensaje de voz
  • Transferencia de archivos
  • Transmisión de voz online
  • Varios scripts
  • VoIP

Alternativas a CloudTalk

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Opiniones de CloudTalk

Evaluación media

General
4,4
Facilidad de uso
4,5
Atención al cliente
4,3
Funcionalidades
4,3
Relación calidad-precio
4,2

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
68%
4
20%
3
3%
2
3%
1
6%
Eyituoyo
Eyituoyo
Linux System Admin en Nigeria
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

intruitive for Both Admins and Users

5,0 hace 4 años

Comentarios: There are few companies that earn our respect in both terms of service and after-sales support and Cloudtalk has really impressed us. We see ourselves doing business with them for the foreseeable future.

Puntos a favor:

One of the most difficult issues with adapting to new software is not just getting the administrators to like and accept the software but to also get the final users of the solutions (support team) to use it with minimal setup and a short learning cycle. It was so easy for staff to make use of it right out of the box that we were running literally within minutes. Also as a Systems Administrator, nothing is better than having a clean interface to work with, you get a quick summary right on your dashboard and any function or feature you need is within easy reach. Plus with the support staff helping to iron out any and all issues that pop up, which was very few (was mostly our fault - a bad internet), we were more than happy having it as our default solution moving forward.

Puntos en contra:

For now, I don't think there is anything negative I have to say about Cloudtalk. Would love to pick a number from a selection but that's not a con.

Zeynel
Social Media Manager en Canadá
Producción audiovisual, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Excellent Experience with CloudTalk

5,0 hace 4 meses

Comentarios: Overall, my experience with CloudTalk has been positive. The platform offers a lot of great features, and the customer support team is always there to help.

Puntos a favor:

CloudTalk has been an excellent experience for me so far. The platform is intuitive and easy to use, and the customer support is fantastic. I can easily add new users, customize settings, and manage conversations with ease. One of the best aspects of CloudTalk is its integration with other popular business apps, making it easier for me to stay connected with my team and customers.

Puntos en contra:

The only negative aspect I've noticed with CloudTalk is that the pricing can be quite expensive for larger teams. Additionally, the design of the platform is not as modern or sleek as some of the other similar solutions.

Respuesta de CloudTalk

hace 4 meses

Hi, Zeynel! Thank you for taking the time to review CloudTalk. We really appreciate your feedback and are glad you are happy with our product.

Adam
CEO en EE. UU.
Entretenimiento, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Looks good from a distance, but they're a mess internally

2,0 hace 2 años

Puntos a favor:

The idea of the software being able to tie remote-access cell phones together is wonderful, but not fully fleshed out. Their IVR interface seems great on the webpage, but it often glitches, and calls just get dumped to a voicemail void with no message.

Puntos en contra:

CloudTalk is a young system that promises more than it can deliver. They offer apps for all sorts of connection points, and integrated systems for automation... but once you get signed up, you learn that most of it is beta software and it's SUPER glitchy. The marketing team is propping up a half-built software system. The iPhone and Desktop apps do not work reliably (if-at-all). The Phone app cannot transfer calls or take SMS messages properly. It often just quits in the background on your phone so you don't even know that your phone cannot receive calls. The system also drops entire call processes and never lets you know that someone tried to call. I've tried calling our own office phone and not been able to get through to my own desk through cloudtalk. Their support chat service says "average response time is 5 minutes" but it usually is 2-4 hours, or a couple days. No explanation why. They REFUSE to get on the phone to solve issues unless you pay 2x as much for an Expert account, which is just a sign that they do not care about anyone but their premium customers. They will NOT go out of their way to help you. I had a lot of faith in this company when we first saw a demo of CloudTalk, and thought that it would be perfect for us, but they just put too many roadblocks in the way for us to continue using their service. I don't feel like a valued customer, and I don't see any improvement in a year.

Filip
Sales Associate en Canadá
Tecnología y servicios de la información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Intuitive tool with a huge impact on our calls

5,0 hace 4 meses

Puntos a favor:

This IVR builder boasts impressive visuals, reliable call recording and monitoring features, and a top-notch support team that sets it apart.

Puntos en contra:

So far, there is nothing I could mention. All the minor issues were efficiently solved with the customer support.

Respuesta de CloudTalk

hace 3 meses

Thanks so much for taking the time to leave us a 5-star rating – it's much appreciated! Our customer service team was thrilled by your stellar review. I appreciate you sharing! The fact that you like our call flow designer and other tools makes us very happy. Everything is made worthwhile by this. And it's amazing, knowing that there isn't anything you consider to be a con! It really motivates us all to keep becoming better.

Victor
Customer service developer en Finlandia
Contabilidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Well functioning and good integration with HubSpot

4,0 hace 3 años

Comentarios: We are able to better document our communication with customers in HubSpot. We are able to get more data on our communication

Puntos a favor:

Integration with HubSpot allows for all of the information to be documented in HubSpot. This allows for recording calls on tickets and getting call analytics for the reports dashboard in Hubspot

Puntos en contra:

The customer service was sometimes slow to respond or did not have answers for my questions. We have encountered some bugs with the service but they have not been critical and were fixed very quickly after giving information.

Alternativas consideradas: Twilio Flex

Razones para elegir CloudTalk: Freshcaller did not have a good integration for hubspot

Software anterior: Twilio

Razones para cambiar a CloudTalk: Ease of use and ease of deployment.