TaxDome

¿Quién usa TaxDome?

Contables, Contables y profesionales Fiscales

¿Qué es TaxDome?

Software todo en uno para preparadores de impuestos, contadores y contables de libros.

Perfecto para hacer crecer su negocio: deje de pagar una docena de herramientas y dirija su empresa desde un único centro integrado.

Flujos de trabajo automatizados, portal de clientes fácil de usar, CRM personalizable, almacenamiento de archivos ilimitado y seguro, firmas electrónicas, mensajería y mucho más al precio de una aplicación.

Información sobre TaxDome

TaxDome

https://www.taxdome.com

Fundada en 2017

TaxDome Software - 1
TaxDome Software - 2
TaxDome Software - 3
TaxDome Software - 4
TaxDome Software - 5
Vídeo de TaxDome
TaxDome Software - 1 - miniatura
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Compara TaxDome con productos similares

Precio inicial

50,00 US$/mes
10,00 US$/mes
24,00 US$/mes
7,95 US$/mes

Versión gratuita

Versión gratuita No
Versión gratuita No
Versión gratuita
Versión gratuita No

Prueba gratis

Prueba gratis
Prueba gratis
Prueba gratis
Prueba gratis No

TaxDome: implementación y asistencia

Asistencia

  • E-mail/Help Desk
  • Preguntas frecuentes/foro
  • Base de conocimientos
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Implementación

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Android (móvil)
  • iPhone (móvil)
  • iPad (móvil)

Formación

  • En vivo online
  • Webinars
  • Documentación
  • Vídeos

Funcionalidades de TaxDome

  • API
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Almacenamiento seguro de datos
  • Análisis financiero
  • Búsqueda/filtro
  • Contabilidad
  • Control de procesos de aprobación
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Facturación
  • Flujo de trabajo configurable
  • Flujo de trabajo de aprobación
  • Gestión de citas
  • Gestión de clientes
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de documentos
  • Gestión de facturas
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de personal
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de tareas
  • Gestión financiera
  • Importación y exportación de datos
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración contable
  • Mensajería
  • Modelos de documentos
  • Modelos personalizables
  • Pagos electrónicos
  • Pagos en línea
  • Panel de actividades
  • Para contables
  • Para empresas CPA
  • Portal de clientes
  • Procesamiento de facturas
  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Recordatorios
  • Registro de auditoría
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de fechas de vencimiento
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento de horas de proyecto
  • Seguimiento del avance
  • Seguimiento del tiempo
  • Seguimiento horas/gastos
  • Temporizador
  • Varias divisas

Lista completa de Programas de gestión de operaciones contables

  • Acceso móvil
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Compras y recepción
  • Conciliación bancaria
  • Contabilidad
  • Control de procesos de aprobación
  • Controles o permisos de acceso
  • Copia de seguridad automática
  • Creación de informes ad hoc
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de marca personalizable
  • Declaración de impuestos
  • Facturación
  • Flujo de trabajo configurable
  • Formularios de impuestos
  • Gestión de auditorías
  • Gestión de clientes
  • Gestión de control de horas
  • Gestión de documentos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de facturas
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de impuestos de ventas
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de recibos
  • Gestión de tareas
  • Gestión de tesorería
  • Gestión del calendario
  • Gestión del flujo de caja
  • Historial de transacciones
  • Importación y exportación de datos
  • Integraciones de terceros
  • Integración de QuickBooks
  • Invitaciones y recordatorios de correo electrónico
  • Modelos de documentos
  • Modelos personalizables
  • Panel de actividades
  • Planificación de escenarios
  • Portal de clientes
  • Procesamiento de pagos ACH
  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Reclamaciones de gastos
  • Recordatorios
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de fechas de vencimiento
  • Seguridad SSL

Lista completa de Software de gestión de prácticas tributarias

Alternativas a TaxDome

Más alternativas a TaxDome

Opiniones de TaxDome

Leer las 1.456 opiniones

Evaluación media

General
4,7
Facilidad de uso
4,6
Atención al cliente
4,7
Funcionalidades
4,6
Relación calidad-precio
4,7

Opiniones por puntuación

5
1.117
4
296
3
37
2
3
1
3

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >10.001
Marilyn A.
Gerente Banco
Banca, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
  • Valoración global
  • Facilidad de uso
  • Funcionalidades
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/4/2020

"Planillas 2019"

Comentarios: facil y conveniente

Ventajas: fue de provecho para radicar mis planillas

Desventajas: al principio a lo que le cogi el piso, lo pude accesar desde caulquier plataforma

Respuesta de proveedores

por TaxDome el 2/8/2021

Thanks for your valuable feedback, Marilyn!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/4/2020
Mark S.
Mark S.
Owner
Contabilidad, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
  • Facilidad de uso
  • Funcionalidades
  • Asistencia técnica
  • Relación calidad-precio
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/6/2021

"Terrific Product That Understands How Accountants and Tax Preparers Work"

Ventajas: This product is focused on its customer base. It is not trying to be all things to all industries. The developers understand how accountants and tax preparers work. Even in the short time I have been a client, there is a strong development effort to make the product better and more useful. Customer vote on what improvements they want to see added to the program and TaxDome provides a roadmap on what features are being developed and when they will be implemented. TaxDome's culture is focused on customer service.

Desventajas: It is clear that TaxDome has done a good job of integrating CRM, document storage, e-signatures, and client communications. As a browser-based solution, it suffers from all the problems that products that work over the Internet have. Whenever I have problems it is hard to know whether it is my internet connection, the number of browser screens open, or something with TaxDome and its servers. I do know it is as good as my previous broswer-based CRM and its speed is comparable to QuickBooks Online. I would like the email and message templates to be better. Currently, you can't use fields in the contact records within emails to make them more client-friendly. Also, the invoicing features need improvement. The amount of information that can be included in an invoice is limited and I provide my clients with a line item invoice to show why their tax returns cost what they do.

Respuesta de proveedores

por TaxDome el 19/7/2021

Hi Mark,

Appreciate the feedback. This is what helps us improve TaxDome. The ability to add more short codes (add data from existing contact records) is currently in development (you can upvote the existing request we have here so you'll be notified of its progress: https://feedback.taxdome.com/feature-requests/p/shortcodes-in-communication-with-the-client-emails ) and we recently rolled out Services to itemize your invoices in TaxDome so clients can see exactly what they're paying for: https://help.taxdome.com/article/393-services

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/6/2021
Russell B.
Russell B.
CEO
Contabilidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
  • Valoración global
  • Facilidad de uso
  • Funcionalidades
  • Asistencia técnica
  • Relación calidad-precio
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/5/2021

"The unbelievably affordable Swiss Army knife for my practice"

Comentarios: Very positive. It is a great product and getting better every month.

Ventajas: Their all in one approach, and their incredible ongoing commitment to future improvements, all for a staggeringly low price. Their pipeline approach to task management is exactly what I’ve been searching for. It does a fantastic job of distilling complex workflows down into a series of tasks that smoothly flow from one stage to the next. They have many, many YouTube videos to demonstrate different features, and, importantly, also a series of videos that instructs CLIENTS on how to use the portal.

Desventajas: Some areas are still clunky but still usable. The mechanism for clients to create a subfolder in and/or upload documents to a specific folder is not very intuitive. Clicking links within the site opens up a new tab far too often. Clicking on the + for sub tasks in a pipeline stage opens a new tab for some reason. Responding to an email from the inbox+ section opens a new tab. Clicking a client name while looking at an account opens a new tab. It seems very unnecessary. OTP entry on mobile devices is a pain since did sons reason they decided not to let you paste a code in. The conditional logic for their organizers is extremely limited, although they tell me they are working to expand this in the near future. These are all minor annoyances in an overall outstanding product.

Respuesta de proveedores

por TaxDome el 19/7/2021

Hi Russell, we appreciate your feedback, thank you for letting us know. We are constantly improving the software and releasing new features, many of which we take from our user's feedback on our feature request board. We have an existing feature request (available to paid subscribers) to open new tab vs new page.

You can also read more about our Organizers here: https://help.taxdome.com/article/114-custom-organizer-templates

You can reach us through chat or through email (success@taxdome.com) if you have other questions.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/5/2021
Abbey G.
Owner
Contabilidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
  • Facilidad de uso
  • Funcionalidades
  • Asistencia técnica
  • Relación calidad-precio
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/9/2021

"Best All In One Software - I've tried them all"

Comentarios: TaxDome support is incredibly responsive and useful. The implementation time was minimal for this software. I got my workflows set up in a day and was working in the software pretty efficiently within 3 days. My clients LOVE the portal and it sets me apart as an accounting firm because our communication is consistent, timely, and they know where to find me.

Ventajas: I love that it has all of the features I really wanted for a great client experience and workflow management. The client portal is phenomenal. The Workflows are easy to setup and the templates are a great starting point. Not too complex and not too simplistic

Desventajas: I wish that recurring tasks customized to a specific client could be built into a recurring pipeline job instead of having to link recurring tasks when they're created. I can tell this feature is missing because of the way the software was designed to streamline the workflow management experience which is otherwise phenomenal. The minor inconvenience of linking a task to a job after the fact is minimal compared to the rest of the benefits I have from this software.

Respuesta de proveedores

por TaxDome el 9/9/2021

Thank you for the feedback, Abbey! we appreciate it. We aim to continuously improve our product. If there's still missing feature that you would like to add in TaxDome especially related Task and Pipeline, we have a feature request board for paying subscribers to submit requests and upvote request from other firms. the features with the most upvotes get prioritized . Feel free to reach out to our team. Our support is free and unlimited.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/9/2021
Ion T.
CEO
Servicios financieros, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
  • Valoración global
  • Facilidad de uso
  • Funcionalidades
  • Asistencia técnica
  • Relación calidad-precio
  • Probabilidad de recomendación
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/2/2021

"Good product, but needs better customer support"

Comentarios: Overall the software has good features, it is a bit pricey, and no monthly payment flexibility (forces one year contract). There is a software support gap at the moment, which is a big deal. Once that is fixed and payment options become more flexible I will be able to recommend it to others.

Ventajas: This product has good features such as tracking communication with customers, an integrated signature for engagement contracts, fee collection, and templates. It is nice to have several features in one place. I liked the ability to customize the portal login page.

Desventajas: There is a significant gap in customer support. This is the first time a software company has asked me to submit videos of issues or print screens to customer support. Generally, the support team can log behind the scenes and support you with any issues via a quick account review. There was a company-wide issue over the long weekend and there were no notifications about software having bugs, or when they were fixed. None of the automation worked, which left my customer hanging and confused, as none of the things I mentioned they will see actually happened.
Also, it is on the pricier side and does not allow flexibility for monthly billing, only annual payments. There are videos on how to get started which are great, however, there is a bit of a learning curve as functions are set up in a very specific way so you'll have to learn that.

Respuesta de proveedores

por TaxDome el 20/7/2021

Hi Ion,

Thank you for your feedback. Ion on the potential bug you can always schedule a 15 quick assist so we can record the meeting- http://taxdome.com/15
The reason we ask for this information is if we cannot replicate the bug on our end.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/2/2021