¿Quién usa TaxDome?

Contadores, contables y profesionales de impuestos

¿Qué es TaxDome?

Solución de software de 360 grados para administrar tu práctica. Mantén tu software de preparación de impuestos; para todo lo demás, ahorra tiempo y dinero con TaxDome.

TaxDome proporciona una solución todo en uno para que las oficinas abandonen el uso del papel y optimicen el flujo de trabajo empresarial. Si has tomado la decisión de llevar tu negocio a la nube, esta solución proporciona una interfaz fácil de usar junto con la integración para que el cambio valga la pena.

Aplicación móvil de portal de clientes
Facturación
Sitio web
Seguimiento del tiempo
Correo electrónico masivo + CRM
Flujo de trabajo
y mucho más

Información sobre TaxDome

TaxDome

https://www.taxdome.com

Fundada en 2017

Easy to use client portal
Bulk Emailing
Client Organizer - Firm V
Organizer - Client View
Time Tracking
Easy to use client portal-thumb
Bulk Emailing-thumb
Client Organizer - Firm V-thumb
Organizer - Client View-thumb
Time Tracking-thumb

Resumen de precios de TaxDome

TaxDome no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de TaxDome está disponible a partir de 50,00 US$/mes.


Precio inicial

50,00 US$/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

TaxDome: implementación y asistencia

Asistencia

  • E-mail/Help Desk
  • Preguntas frecuentes/foro
  • Base de conocimientos
  • Asistencia telefónica

Implementación

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Android (móvil)
  • iPhone (móvil)
  • iPad (móvil)

Formación

  • En línea en directo
  • Webinars
  • Documentación
  • Vídeos

Funcionalidades de TaxDome

  • API
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Almacenamiento seguro de datos
  • Análisis financiero
  • Búsqueda/filtro
  • Contabilidad
  • Control de procesos de aprobación
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Facturación
  • Flujo de trabajo configurable
  • Flujo de trabajo de aprobación
  • Gestión de citas
  • Gestión de clientes
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de documentos
  • Gestión de facturas
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de personal
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de tareas
  • Gestión financiera
  • Importación y exportación de datos
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración contable
  • Mensajería
  • Modelos de documentos
  • Modelos personalizables
  • Pagos electrónicos
  • Pagos en línea
  • Panel de actividades
  • Para contables
  • Para empresas CPA
  • Portal de clientes
  • Procesamiento de facturas
  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Recordatorios
  • Registro de auditoría
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de fechas de vencimiento
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento de horas de proyecto
  • Seguimiento del avance
  • Seguimiento del tiempo
  • Seguimiento horas/gastos
  • Temporizador
  • Varias divisas

Lista completa de Programas de gestión de operaciones contables

  • Acceso móvil
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Compras y recepción
  • Conciliación bancaria
  • Contabilidad
  • Control de procesos de aprobación
  • Controles o permisos de acceso
  • Copia de seguridad automática
  • Creación de informes ad hoc
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de marca personalizable
  • Declaración de impuestos
  • Facturación
  • Flujo de trabajo configurable
  • Formularios de impuestos
  • Gestión de auditorías
  • Gestión de clientes
  • Gestión de control de horas
  • Gestión de documentos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de facturas
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de impuestos de ventas
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de recibos
  • Gestión de tareas
  • Gestión de tesorería
  • Gestión del calendario
  • Gestión del flujo de caja
  • Historial de transacciones
  • Importación y exportación de datos
  • Integraciones de terceros
  • Integración de QuickBooks
  • Invitaciones y recordatorios de correo electrónico
  • Modelos de documentos
  • Modelos personalizables
  • Panel de actividades
  • Planificación de escenarios
  • Portal de clientes
  • Procesamiento de pagos ACH
  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Reclamaciones de gastos
  • Recordatorios
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de fechas de vencimiento
  • Seguridad SSL

Lista completa de Software de gestión de prácticas tributarias

Alternativas a TaxDome

Más alternativas a TaxDome

Opiniones de TaxDome

Todas las opiniones

Calificación general

4,7/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4,6
Atención al cliente 4,6
Funcionalidades 4,6
Relación calidad-precio 4,7

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Marilyn A.
Gerente Banco
Banca, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
  • Valoración global
    1 /5
  • Facilidad de uso
    1 /5
  • Funcionalidades
    1 /5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/4/2020

"Planillas 2019"

Comentarios: facil y conveniente

Puntos a favor: fue de provecho para radicar mis planillas

Contras: al principio a lo que le cogi el piso, lo pude accesar desde caulquier plataforma

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/4/2020
Brittnie E.
Enrolled Agent
Contabilidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/1/2020

"Finally found what I was looking for!"

Comentarios: OMG the email tasks seriously I don't have to search through my emails to find client stuff anymore, it makes me so happy I could cry. And yea I may be overreacting a bit, but the number of emails I receive is ridiculous, so this seriously makes my life so much better.

Puntos a favor: This software has the features I've been searching for for the past 3+ years. The customer support is amazing, responses are fast and if there is ever anything I'm looking for, if it's not available it's in the works!
Specifically, though I love that this app has the request feature that I can use for general communication with a client throughout tax season. Also the Emails as tasks. OMG, this makes my work life so much more streamlined!

Contras: There are still some features I would like to see, but as I already said these are in the works and I fully believe this company is hustling to get us, users, what we want!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/1/2020
Melissa R.
President
Contabilidad, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
  • Valoración global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/3/2021

"Affordable all-encompassing CRM/practice mgmt software that aims to please"

Comentarios: There are a few things that would be nice that I've seen in other softwares, such as progress bars for jobs, larger icons/colors for ease of viewability, sorting and filtering by various columns, on certain screens, auto-archive and/or auto-job create for a different pipeline when something reaches the end of one pipeline (such as prospects), but I think most of my requests/recommendations are already in their development pipeline, and if not, they've told me that I have good ideas & should request them in the customer feature request database. I have seen several features in there that already were just recently implemented, so they definitely aim to please & be the best in the biz. For now, I'm giving up a few "smoothness" or "viewability" or "nice to haves" for a very affordable all-around software that is going to make my life SO much easier, and if I end up hiring staff down the road, it should be pretty easy to roll them into the workflow. I also love that there is a client-side app, and that is one thing that made me choose them over a competitor

Puntos a favor: I like that it has incorporated e-sign with KBA available for a low price per signature. Also like that I can use one software to host my website, provide unlimited virtual drive storage, communicate with clients, make requests, assign staff and client tasks, and manage workflow. Customer Service is super friendly and really wants to please. I even heard from a CS rep in their chat AFTER HOURS when I wasn't expecting to hear back until the next day, just because he noticed the message was there. Overall, this is providing the things that were MUSTS for me (including a client app where they can communicate & upload requested docs). I can wait for the "like to haves."

Contras: Customer service hours are a bit short, but they are planning to increase them. A few features need improvement (but their programmers are adding things CONSTANTLY, usually based on user requests/upvotes). One frustrating thing (which I'm not sure ANY practice mgmt software can do at this point) is that you cannot integrate the in-system organizers with outside tax software, as needs to be done so clients can see their prior year data, so I'm having to create orgs from my tax software and upload them to Taxdome, and then notify clients to download & re-upload it. Not ideal, but not the worst thing, given that everything else functions pretty smoothly. The immediate programming they need to do in this regard is to allow on-screen pdf editing (which it does, for the client) and allow their system to create and save a new pdf directly from that, so the client doesn't have to manually download/save/upload it. Would also like a function so that when you send a client a task to do, and that task involves uploading a doc, then when they upload the doc in direct response to that message, it checks off their task as complete. Currently you can just set a task that they manually check off after uploading the requested doc. No firm-side app yet--but it's in development.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/3/2021
Ion T.
CEO
Servicios financieros, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
  • Valoración global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    1 /5
  • Relación calidad-precio
    3 /5
  • Probabilidad de recomendación
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/2/2021

"Good product, but needs better customer support"

Comentarios: Overall the software has good features, it is a bit pricey, and no monthly payment flexibility (forces one year contract). There is a software support gap at the moment, which is a big deal. Once that is fixed and payment options become more flexible I will be able to recommend it to others.

Puntos a favor: This product has good features such as tracking communication with customers, an integrated signature for engagement contracts, fee collection, and templates. It is nice to have several features in one place. I liked the ability to customize the portal login page.

Contras: There is a significant gap in customer support. This is the first time a software company has asked me to submit videos of issues or print screens to customer support. Generally, the support team can log behind the scenes and support you with any issues via a quick account review. There was a company-wide issue over the long weekend and there were no notifications about software having bugs, or when they were fixed. None of the automation worked, which left my customer hanging and confused, as none of the things I mentioned they will see actually happened.
Also, it is on the pricier side and does not allow flexibility for monthly billing, only annual payments. There are videos on how to get started which are great, however, there is a bit of a learning curve as functions are set up in a very specific way so you'll have to learn that.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/2/2021
Helene E.
Managing Member
Contabilidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
  • Valoración global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/12/2020

"TaxDome Review"

Comentarios: I am just starting with TaxDome. So far I think I will like it most importantly due to the conveniences for clients to scan and upload documents and to provide e-signatures.

Puntos a favor: The ability for clients to upload documents without a scanner, and for those documents to get saved directly to their files without my staff needing to take valuable time to get them there.

Contras: The meetings to initially test the software did not happen as promised. I created appointments but 2 of those 3 meetings I scheduled were canceled or rescheduled by a TaxDome person and they never told me. I was left scrambling trying to get the meetings to happen. For the software itself, what I like least is the inability to link an email to a client without adding the contact entirely to that client (ie like a bank that I deal with for multiple clients. I only want the emails relating to that specific client to be linked to them. My current CRM software allows me to do this.)

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/12/2020