18 años ayudando a las empresas
a elegir el mejor software

¿Qué es Arena?

Arena es una potente plataforma que te permite comunicarte con tu público en la nube. Sus productos Live Chat y Live Blog son utilizados por miles de empresas en más de cien países.

Puedes comunicarte con el público a través de Live Chat al realizar encuestas, hacer preguntas, enviar mensajes individuales y más. Live Chat también permite que los integrantes del público se comuniquen entre ellos y compartan ideas. Live Blog te permite brindar actualizaciones en tiempo real a tu público.

¿Quién usa Arena?

Editores, periódicos y portales de contenido. Difusión y transmisión de videos. Comercio electrónico y mercados. Instituciones financieras. Instituciones educativas. Organizaciones deportivas. Eventos virtuales. Juegos

Arena Software - 1
Arena Software - 2
Arena Software - 3

¿Tienes dudas sobre Arena? Compara con una alternativa popular

Arena

Arena

4,5 (22)
349,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
90
1
4,7 (22)
4,3 (22)
4,6 (22)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
24,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
58
105
4,6 (1.698)
4,5 (1.698)
4,6 (1.698)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Arena

LiveChat
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Chat en tiempo real dirigido a consumidores
Chat en vivo
Pure Chat
Funcionalidades más valoradas
Chat en tiempo real dirigido a consumidores
Chat proactivo
Historial de transcripciones/chat
HappyFox Chat
Funcionalidades más valoradas
Chat proactivo
Creación de informes/análisis
Historial de transcripciones/chat
Chatroll
Funcionalidades más valoradas
Chat en vivo
Gestión de control de calidad
Seminarios web a demanda
BigMarker
Funcionalidades más valoradas
Audio y vídeo bidireccional
Streaming en directo
Uso compartido de la pantalla
Pigeonhole Live
Funcionalidades más valoradas
Creación de informes/análisis
Gestión de encuestas/sondeos
Streaming en directo
Livestorm
Funcionalidades más valoradas
Difusión en tiempo real
Uso compartido de la pantalla
Videoconferencia
Planning Center
Funcionalidades más valoradas
Gestión de voluntariado
Para organizaciones religiosas
Planificación de cultos
Hootsuite
Funcionalidades más valoradas
Gestión de varias cuentas
Integración de redes sociales
Programación de publicaciones

Opiniones de Arena

Evaluación media

General
4,5
Facilidad de uso
4,7
Atención al cliente
4,6
Funcionalidades
4,3
Relación calidad-precio
4,3

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
64%
4
27%
3
9%
Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Hostelería, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Arena Best in Market for Live Chat

5,0 hace 3 años

Puntos a favor:

How easy it is to use and that it solves my live chat problem with an easy to create embed.

Puntos en contra:

There are a lot of changes to the features on my pricing package and many times Arena changes these without notification. That can be frustrating when we're live-streaming events only to find out we have to make adjustments.

Respuesta de Arena

hace 3 años

Hello! That's amazing. We are so happy to provide the solution for your live-streaming events. Thank you for the feedback regarding the changes.

Brooks
Assistant Director en EE. UU.
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión

Arena Chat for Online Events

5,0 hace 4 años

Comentarios: We have seen increased engagement through Arena Chat, which is largely thanks to the help of their support team that always jumps in quickly to help meet our needs.

Puntos a favor:

Arena allows us to inexpensively engage with our audience in a personal way. It offers more functionality than most platforms (like link sharing, emojis, and gifs) but at a more affordable price point than typical.

Puntos en contra:

The biggest drawback is that the analytics are essentially set up on a per-event basis. That is great for short, large events. However, with 5-6 small events each week, the analytics aren't structured to be able to easily see the engagement for each one.

Respuesta de Arena

hace 4 años

Hello Brooks H! Really important to keep your audience engaged, isn't it? We are happy to be contributing to it. Thank you for the feedback about the Analytics, our team will take that into account. For now, we advise you to create one chat room per event, so you can have a better view of the engagement for each one. Stay tuned, we are always making improvements in our products.

Andy
Minister of Recreation en EE. UU.
Servicios e instalaciones recreativas, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Good product for some but not for everyone

3,0 el mes pasado Nuevo

Puntos a favor:

Arena was a great software for our church initially. It worked well to keep our database and finances in order.

Puntos en contra:

Arena was a great software for our church initially but got to laborious and out of date. We still use the financial side of it but have switched away from the database part. They kept adding things to it and it was out of date.

Kit Joy
Production Executive en Malasia
Construcción, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Arena

4,0 hace 3 años

Comentarios: Overall it delivered what was needed for us - chat, Q&A, polling and we have a great time engaging with our live stream participants.

Puntos a favor:

The ease of use of the Chat, Q&A and poll. The nice layout. Being able to customise the colours and logo. Being able to give emoticons to each chat message. Being able to upvote questions. Being able to use GIFs.

Puntos en contra:

The Q&A and polling icons are too small to be noticed (for older people). The admin page set-up is messy and complicated about what's where. Even after the event was over we still had trouble remembering how to access the specific settings page we needed to go to.

Respuesta de Arena

hace 3 años

Hi Kit! Amazing to know that you have a great time engaging with your live stream audience. That's priceless. Thank you for the feedback. We'll look into that.

Brent
Marketing en EE. UU.
Organización de eventos, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Excellent chat service for your site

5,0 hace 4 años

Comentarios: Offering real time chat boxes for sessions, events, and virtual booths in our online trade shows

Puntos a favor:

Arena has a sleep look and feel for chat, seemlessly integrating with a webpage or serving as a pop up widget. The chat itself is robust with gifs, reporting, deleting, emojis, replies, liking messages and more

Puntos en contra:

The direct message functionality is not useful, as we use chats on different sites, but users can see moderators from completely different environments

Respuesta de Arena

hace 4 años

Thank you, Brent P! We love to hear your thoughts about Arena's products. Count on us to continue boosting your online trade shows :)