¿Qué es Gist?

Fuente única de información veraz para tus contactos con chat en vivo, centro de ayuda, base de conocimientos, automatización de marketing por correo electrónico y mucho más.

¿Quién usa Gist?

SaaS, agencias de marketing, servicios empresariales, servicios a domicilio, blogueros y editores, comercio electrónico

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Gist

4,7 (137)
Gist
No disponible en tu país
29,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
14
No se han encontrado integraciones
4,5 (137)
4,7 (137)
4,7 (137)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
15,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
175
137
4,5 (1.202)
4,7 (1.202)
4,7 (1.202)
¿Por qué estoy viendo esto?

Alternativas a Gist

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Help Scout es un centro de ayuda basado en web y diseñado para una excelente experiencia del cliente.
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Autopilot es un software de automatización de marketing simple y visual.
User.com es un sistema avanzado de marketing y ventas que ayuda a automatizar la comunicación personalizada y a optimizar los procesos comerciales.
ActiveCampaign combina el poder del marketing por correo electrónico, la automatización de marketing y la automatización de ventas/CRM.

Opiniones de Gist

Evaluación media

General
4,7
Facilidad de uso
4,5
Atención al cliente
4,7
Funcionalidades
4,6
Relación calidad-precio
4,7

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
79%
4
18%
3
1%
2
1%
1
1%
Razvan
Razvan
Founder & CEO en Rumanía
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Feature rich CRM

5,0 el mes pasado Nuevo

Puntos a favor:

Trial emails and customer support messenger with behavioral targeted emails and messages.

Puntos en contra:

Occasional bugs, but they are usually fixed fast by customer support.

Oliver
Oliver
SEO Strategist en Australia
Usuario de Linkedin verificado
Servicios financieros, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Gist is a powerhouse in the making

5,0 hace 3 años

Puntos a favor:

The fact that EDMs, transactional emails, support chat, bots and knowledgebase features are all in the one place, connected by automation triggers and workflows is very useful. The scope of personalisation you can achieve by combining all these elements on top of a single user database which includes user behaviour is powerful.

Puntos en contra:

Some features a still underdeveloped such as the pop-ups, but I do see the Gist team making steady progress and am sure these items will be developed.

William
owner en Islandia
Medios de difusión, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

+6 months I asked to have my billing information removed...

1,0 hace 2 años

Comentarios: After I had this experience with the emails I told them to delete my billing information as I didn't want to be charged another $200 in December when the addons I purchased were due to renew. Its been 6 months and I just took matters into my own hands. I had to add a prepaid gift card to the billing info, switch the default card to this junk gift card. After this I could finally delete my actual credit card. I was not going to fight them on a chargeback this december. This companies support has really become crap like the rest of their services.

Puntos a favor:

The idea of using this software to run a ton of other things was very appealing, but it fell way short of this goal, left me very disapointed.

Puntos en contra:

I received emails telling me that my ability to send emails was suspended for sending spam. I was not sending spam, and somehow the double optin email form I had on the site was the only thing sending out emails. So on 2-3 different occasions I had my account suspended for spam I wasn't sending out. They always verified that I wasn't sending out anything and quickly restored my access. Then the time when I actually did have something to send, I had a page that was only viewable if you had a password that was given out on a business card. If you entered your email there, it would send you out something very specific for a hiring event I was trying to do. This flagged my email again as spam. Again a password protected page with a double optin, and my legit emails were flagged as spam. It was too much.

Dan
Dan
Founder en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Producción audiovisual, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Great set of features, replaces a handful of other services

5,0 hace 3 años

Comentarios: I'm using Gist in a SaaS product to welcome and on-board new users and to send new feature emails. Also using automations to trigger messages based on certain user actions.. Users of Intercom will likely see a cost reduction by switching to Gist, and also get a handful of other integrated features included too.

Puntos a favor:

The integration of all the features is killer. Contacts, leads, marketing emails, automation emails, knowledge base, all tie together really well. The UI is nicely laid out and easy to use. As is the APPI, if you need to dive that deep. Well thought and full featured.

Puntos en contra:

I had a couple of issues importing contacts from my app but the support team sorted me out in a few minutes. I'd also like to see some more backend integrations, like a Ruby gem for Rails applications.

Dev
Dev
CEO en India
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

A very promising Marketing Automation platform

5,0 hace 3 años

Comentarios: If you are considering marketing automation, Gist will fit in well. It really streamlined my entire customer journey right from traffic stage to customer stage

Puntos a favor:

Using Gist for: a) Live Chat b) Forms c) Email Sequences d) Event Tracking e) Help Desk It is handling our entire marketing automation needs Loved these features: Visual Workflow designer Live Chat performance and appearance Email Deliverability

Puntos en contra:

No cons as such. They need more maturity and time to be comparable with Intercom