17 años ayudando a las empresas
a elegir el mejor software

¿Qué es Spider AF?

Detecta, bloquea y evita el fraude publicitario digital de instalaciones y clics falsos. Esta solución crea asociaciones fuertes con anunciantes, redes, DSP (plataformas orientadas a la demanda, por sus siglas en inglés), SSP (plataformas orientadas a las ventas, por sus siglas en inglés) y publicadores de todo el mundo. Spider AF utiliza ciencia de datos, aprendizaje automático y técnicas de inteligencia artificial para combatir el fraude. El objetivo es proporcionar mejores resultados a los clientes mediante canales más seguros para que enfoquen sus actividades de marketing. Una nueva solución en tiempo real para publicidad de PPC. Comienza hoy con una simple etiqueta JS y un enlace API de AdWords.

¿Quién usa Spider AF?

Spider AF presta servicios dentro del ecosistema de tecnología publicitaria para redes publicitarias, agencias de publicidad, DSP, SSP y redes publicitarias, así como anunciantes que publicitan en aplicaciones móviles.

Spider AF Software - 1
Spider AF Software - 2
Spider AF Software - 3
Spider AF Software - 4

¿Tienes dudas sobre Spider AF? Compara con una alternativa popular

Spider AF

Spider AF

4,5 (13)
150,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
53
11
4,4 (13)
4,3 (13)
4,6 (13)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
795,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
122
26
4,4 (27)
4,8 (27)
4,9 (27)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Spider AF

Singular
Funcionalidades más valoradas
Métricas de rendimiento
Panel de comunicaciones
Seguimiento ROI
Lunio
Funcionalidades más valoradas
Detección de bots
Detección de fraude
Para las campañas PPC
Marketing 360
Funcionalidades más valoradas
Análisis de comportamientos
Gestión de citas
Supervisión de redes sociales
Kochava
Funcionalidades más valoradas
Cartografía del viaje de cliente
Informes personalizables
Seguimiento de la participación
Adalysis
Funcionalidades más valoradas
Análisis de campañas
Gestión de la publicidad
Gestión del rendimiento
Madgicx
Funcionalidades más valoradas
Descubrimiento de datos
Fusión de datos
Planificación de campañas
24metrics
Funcionalidades más valoradas
Análisis de campañas
Datos en tiempo real
Detección de fraude
Mailchimp
Funcionalidades más valoradas
Gestión de campañas de email
Gestión de correo electrónico
Marketing por correo electrónico
Similarweb
Funcionalidades más valoradas
Análisis de la competencia
Creación de informes y estadísticas
Métricas de rendimiento

Opiniones de Spider AF

Evaluación media

General
4,5
Facilidad de uso
4,4
Atención al cliente
4,6
Funcionalidades
4,3
Relación calidad-precio
4,3

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
77%
4
15%
1
8%
Erik
Erik
Founder en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Complete offering, incredible support, cannot recommend highly enough.

5,0 hace 9 meses

Comentarios: Throughout my interactions, they were quick to jump on calls with me to work through challenges, and their high-touch approach was the best I've ever seen of any service period.

Puntos a favor:

There's so much to like, but if I had to pick a favorite aspect of Spider AF, it's the support. Within 2mins of starting a live chat to ask a question, I was in a video call with one of their reps talking about my needs and getting my questions answered. They've been committed and knowledgeable, honest and thorough. Everything you could ever hope for in a service.

Puntos en contra:

The only slight downside for me personally is that a lot of the agents I interacted with were in a far time zone from me. That said, they went the extra mile to add me on slack and are responsive even way outside their work hours when I have a question, so that's really well mitigated as well.

Quynh
Quynh
Quality Assurance Officer en Japón
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Great solution to prevent fraud traffic and the most supportive team ever!

4,0 hace 5 años

Comentarios: With SpiderAF, it has never been easier to detect fraudulent traffic. Since implementing SpiderAF, we have been seeing a difference in our traffic tracking routine and improvement in our traffic quality, which has resulted in much positive feedback from our buyer partners.

Puntos a favor:

- Very user-friendly dashboard. By digging down into SpiderAF's dashboard, we were able to see the detailed analysis of impressions/clicks distribution, outdated devices, developer's browsers, etc. then found out which publishers and how they delivered bad traffic. - The customer support team of Phybbit works really effectively. They helped us not only in interpreting the analysis but also in continuously developing new functions based on our requests.

Puntos en contra:

- Understanding that it is not easy to measure the viewability but that's one of the main features that we're looking for at the moment, so it would be great if they have the analysis of this category.

Anis
Marketing Manager en Emiratos Árabes Unidos
Ocio, viajes y turismo, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión

Scam

1,0 hace 11 meses

Puntos a favor:

Once purchase you cannot cancel your for 1 year

Puntos en contra:

No conversation happening. Conversation is almost zero

Respuesta de SpiderLabs

hace 3 semanas

Hi Anis, Thanks for your feedback. We’re really sorry to hear that your experience wasn’t what you expected. We always aim to be clear and helpful with everyone we work with. For us it's important that all of our clients feels supported. If there’s anything more you’d like to share or if you need any assistance, just let us know. We’re here to help!

Sanae
Marketing, advertising, promotions en Japón
Juegos de ordenador, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

A more accurate and effective tool for creating safer ads

5,0 hace 5 años

Comentarios: Up until now, we’ve only uploaded ads within Japan to avoid fraud. But ever since SpiderAF was introduced to our agency, we’ve been able to make arrangements to exclude sites with fraud from our billing and we’ve gotten more confident to now take on new challenges abroad without increasing any labor from our part.

Puntos a favor:

・Each kind of fraud is visualized through scores, so we can see what we need to pay attention to from a glance. ・CTIT distribution is displayed on a graph, so we can provide concrete evidence against fraud. ・Since fraud is determined by site IDs, ad terminations can be kept at a minimum. ・We can take full advantage of the tool thanks to the great amount of support from SpiderAF staff after we introduced the tool.

Puntos en contra:

・There needs to be improvements in the SDK campaign names since campaign names are displayed on SDK as is. ・There needs to be a better understanding on the characteristics of every ad when they’re being uploaded because there have been times where ads with different CTIT distribution characteristics from the average are mistaken for fraud.

Jinji
Marketing en Japón
Telecomunicaciones, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Automatic& Reasonable service

5,0 el año pasado

Comentarios: It is impressed.

Puntos a favor:

I don't need to spend a lot of time on it, the service would do AD fraud detection automatically for me.Also the price is reasonable, customer support is kind and heartful.

Puntos en contra:

Maybe the variety of frauds are hard to explain to other people.But that is not the service's fault.