Entrata

Por Entrata

4 / 5 24 reseñas
Entrata

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Valoración media

24 reseñas
  • En general 4 / 5
  • Facilidad de uso 4 / 5
  • Atención al cliente 3.5 / 5
  • Características 4 / 5
  • Relación calidad-precio 4 / 5

Detalles del producto

  • Implementación En la nube, SaaS, web
  • Formación En persona
    Documentación

Datos del proveedor

  • Entrata
  • https://www.entrata.com

About Entrata

Software de administración de propiedades basado en la web que facilita las operaciones de pago en línea, órdenes de trabajo, solicitudes y sitios web de la comunidad.

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Funciones de Entrata

  • Base de datos de arrendatarios
  • Base de datos de propietarios
  • Comprobación de crédito
  • Cálculo del recargo por pago atrasado
  • Facturación
  • Gestión de arrendamientos
  • Gestión de carteras
  • Gestión de contactos
  • Gestión de gastos
  • Gestión de impuestos
  • Gestión de seguros
  • Gestión de sitio web
  • Gestión del mantenimiento
  • Portal de arrendatarios
  • Portal de propietarios
  • Procesamiento de pagos
  • Propiedades comerciales
  • Propiedades residenciales
  • Seguimiento de alquileres
  • Seguimiento de vacantes

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Las reseñas más útiles sobre Entrata

Always improving

Traducir con Google Revisado el 23/8/2018
Account Development Manager
Software informático, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente del revisor 
Source: asdf
5/5
En general
3 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
Asistencia al cliente
Relación calidad-precio
Likelihood to Recommend:
Not Likely Extremely Likely

Puntos a favor: Entrata makes the multifamily industry so much easier. They are always updating their software with amazing innovation. The settings and features are endless. They have a full time support team, trainers who do daily webinar trainings, as well as the option to come out on site and train, and they also offer a customer success manager who works with you daily to ensure that your company is succesfull while using Entrata.

Puntos en contra: Because of the large amount of setting and feautre options, Entrata can get messy quickly. They also have struggles at times when it comes to large influxes such as rent week or stundent turn as well as when they release one of their updates every two months.

This software is the simplest thing to use.

Traducir con Google Revisado el 19/1/2018
Ikenna Acholonu
Accountant Assistance
The Pointe at Central
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente del revisor 
Source: asdf
4/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia al cliente
4 / 5
Relación calidad-precio
Likelihood to Recommend:
Not Likely Extremely Likely

Comentarios: A peace of mind. That is it. Nothing else. I promise you it that good!

Puntos a favor: The 'just work' feel
Many options to get the job done
Has an iPad companion app
Can make different types of account for the employee
Has a resident portal
THE BEST PART IS THE PACKAGE SYSTEM!!!! (Its the little things that is great)

Puntos en contra: I can't select site wide residents to do a bulk email or text message.
With the financial section there is not a function where you can say to stop charging late fees because they are waiting on deferment from the university.

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