18 años ayudando a las empresas
a elegir el mejor software

¿Qué es BrandOffice?

BrandOffice, desarrollada por BrandQuantum, es una solución de software que se integra a la perfección con Microsoft Office. Permite que cada empleado de la organización cree automáticamente documentos, presentaciones de PowerPoint e informes de Excel con coherencia de marca. Así, garantiza que la marca siga siendo relevante a medida que evoluciona.

¿Quién usa BrandOffice?

BrandOffice® está orientada a todos los trabajadores de conocimiento de la organización que necesitan crear cartas, documentos, presentaciones PPT y hojas de cálculo con la marca de la empresa.

BrandOffice Software - 1
BrandOffice Software - 2
BrandOffice Software - 3
BrandOffice Software - 4
BrandOffice Software - 5

¿Tienes dudas sobre BrandOffice? Compara con una alternativa popular

BrandOffice

BrandOffice

4,8 (18)
10,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
49
5
4,7 (18)
4,7 (18)
4,8 (18)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
No se han encontrado precios
Versión gratuita
Prueba gratuita
92
8
4,5 (124)
4,5 (124)
4,7 (124)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a BrandOffice

Qualio
Funcionalidades más valoradas
Acciones preventivas y correctivas (CAPA)
Almacenamiento de documentos
Gestión de documentos
Templafy
Funcionalidades más valoradas
Actualización automática
Creación de firma
Modelos personalizables
Bigle
Funcionalidades más valoradas
Firma electrónica
Redacción de contratos
Seguridad de datos
Legito
Funcionalidades más valoradas
Controles o permisos de acceso
Firma electrónica
Herramientas de colaboración
LogicalDOC
Funcionalidades más valoradas
Almacenamiento de documentos
Controles o permisos de acceso
Uso compartido de archivos
OnBase
Funcionalidades más valoradas
Almacenamiento de documentos
Almacenamiento seguro de datos
Gestión de tareas
Contractbook
Funcionalidades más valoradas
Firma de varias partes
Firma electrónica
Gestión de flujos de trabajo
Experlogix Document Automation
Funcionalidades más valoradas
Automatización proceso/flujo de trabajo
Creación de documentos
Modelos
DealHub
Funcionalidades más valoradas
Configurador de productos
Modelos
Presupuestos y estimaciones

Opiniones de BrandOffice

Evaluación media

General
4,8
Facilidad de uso
4,7
Atención al cliente
4,8
Funcionalidades
4,9
Relación calidad-precio
4,7

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
78%
4
22%
Melissa
Melissa
Underwriting Manager en Sudáfrica
Usuario de Linkedin verificado
Seguros, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Easy Professionalism

5,0 hace 2 años

Comentarios: BrandOffice is easy to use and helpful and when support is needed, [sensitive content hidden]
and the rest of the team have been nothing but wonderful to work with.

Puntos a favor:

BrandOffice helps me easily keep the correct look and feel of our Brand when creating documentation.

Puntos en contra:

I have not experienced any downsides of using BrandMail.

Philippe
CEO en Sudáfrica
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

FINALLY: True enterprise template and brand governance

5,0 hace 5 años

Comentarios: BrandOffice has been a solid, stable and now, inextricable part of our business for proposals, letters, specifications and reports. We are able to consistently update standard content as our knowledge and experience grows, and as a result the quality of our work is getting better and better. This is a truly outstanding product.

Puntos a favor:

The fact that the product install directly to the desktop applications and i9s managed centrally is such a fantastic approach. My users never have an incorrect template and as soon as we update the content, they always have it at their fingertips. Being able to centrally manage our content in one single, authoritative, place rather than file shares and document management solutions, is hugely effective and refreshing.

Puntos en contra:

There really isn't anything that I can find fault in at this stage. The users took to it right away and because of the user experience they tinkered and understood rapidly. So no... no cons in our experience

Respuesta de BrandQuantum

hace 5 años

Dear Philippe, thank you for walking this journey with us. It has been fantastic to receive feedback from a client who has deep insight into this category and we really value your feedback and support.

Kassia
Financial Controller en Sudáfrica
Mercados de capitales, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Brandoffice review

4,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: Great experience. Functions are easy to use.

Puntos a favor:

Templates are always consistent and high quality.

Puntos en contra:

Sometimes, it is tricky to install as an add-on on Microsoft products.

Jan
CEO en Sudáfrica
Tecnología y servicios de la información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

BrandOffice Review

4,0 hace 3 años

Comentarios: Good

Puntos a favor:

We use it as a framework to implement our business processes.

Puntos en contra:

As for all of these products, you need a permitted product owner.

Lisa
CEO en Sudáfrica
Servicios financieros, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión

Step Change Efficiency, Consistency and No more errors!!!!

5,0 hace 4 meses

Comentarios: It's been a great experience - super easy to implement, great support, solves my problems, and super easy to continue uploading templates and reducing workload.

Puntos a favor:

Re-using content used to be a big challenge because 1) personal data would be incorrectly left in 2) it would be pasted into different documents with different styles and would look yuck 3) My teams didn't know where to find great examples I'd created because it was buried somewhere in a client's folder 4) context wasn't adjustable (single vs married, children vs not) With Brand Office, I can enter the client's name and it's re-used everywhere, the templates are so easy to create that I"ve made context specific templates, and the styles are locked in and transportable. This makes it highly efficient, saves me time and embarrasment and I trust that it's acurate. And each time I find a new way of doing things, I can just upload and everything's easily available to everyone. So, in the end, it removes the dependency on me, and the result is that it's like i've cloned myself to more people. It was super easy to install and integrate into our existing life because we're Microsoft Office dependent(I am the tech department!), and the customer support has been phenomenal - with the Brand Quantam team building us little help videos that we can access from our toolbar. I use it every day now, and am so excited to build it out to every area of our business.

Puntos en contra:

There's not much I don't like about the product

Software encontrado en