¿Qué es Squaretalk?

Squaretalk es una CPaaS (plataforma de comunicaciones como servicio, por sus siglas en inglés) versátil, segura y con automatizaciones e integraciones simplificadas. Tan simple que tendrás tiempo para las otras partes de tu negocio.

Esta plataforma de comunicaciones asequible, escalable y fácil de usar proporciona herramientas potentes a tus equipos de ventas y asistencia para que puedan trabajar de manera eficaz, desde cualquier lugar y a través de los canales de preferencia de tus clientes. Obtén presencia local en todo el mundo con acceso a números locales, móviles y gratuitos en más de 100 países y 3400 códigos de área.

¿Quién usa Squaretalk?

Perfecto para centros de comunicación de BPO (externalización de procesos de negocio, por sus siglas en inglés) y grandes marcas con equipos de retención y ventas proactivos, comerciantes, agentes de telemarketing, investigadores de mercado, agentes de seguros, asesores financieros y muchos otros.

¿Dónde se puede implementar Squaretalk?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop)

Sobre el proveedor

  • Squaretalk
  • Fundada en 2008
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Arabia Saudí, Australia, Austria, Baréin y otros 61

Idiomas

inglés

Precios de Squaretalk

Precio inicial:

15,00 US$/mes
  • Sí, ofrece una prueba gratuita
  • Sin versión gratuita

Squaretalk no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Squaretalk está disponible a partir de 15,00 US$/mes.

Planes de precios consigue una prueba gratuita

Sobre el proveedor

  • Squaretalk
  • Fundada en 2008
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Arabia Saudí, Australia, Austria, Baréin y otros 61

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de Squaretalk

Squaretalk Software - 1
Squaretalk Software - 2
Squaretalk Software - 3
Squaretalk Software - 4
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Vídeo de Squaretalk
Squaretalk Software - 1
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Funciones de Squaretalk

  • API
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis en tiempo real
  • Automatización proceso/flujo de trabajo
  • Autorizaciones basadas en roles
  • CRM
  • Chat en vivo
  • Chat y mensajería
  • Colaboración entre varios usuarios
  • Comunicaciones unificadas
  • Comunicación multicanal
  • Conexiones SIP
  • Conexión VoIP
  • Conferencias
  • Creación de informes de llamadas
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Desvío de llamadas
  • Disposición de llamadas
  • Distribución automática de llamadas
  • Enrutamiento automatizado
  • Enrutamiento de llamadas
  • Envío masivo de mensajes de texto
  • Extensiones virtuales
  • Gestión de campañas
  • Gestión de centros de atención telefónica
  • Gestión de colas de espera
  • Gestión de contactos
  • Gestión de la calidad
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de listas
  • Gestión de listas de llamada
  • Gestión del personal
  • Grabación a demanda
  • Grabación de llamadas
  • Grabación de texto de llamada
  • Identificador de llamadas
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración de telefonía informática
  • Interfaz de agentes
  • Marcación automática
  • Marcador automático
  • Marcador predictivo
  • Marketing por SMS
  • Mensajería SMS
  • Mensajería planificada
  • PBX
  • Panel de actividades
  • Programación de rellamadas
  • Reconocimiento IVR y de voz
  • Registro de llamadas
  • Respuestas automáticas
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de llamadas
  • Supervisión de llamadas
  • Supervisión en tiempo real

Alternativas a Squaretalk

CallTrackingMetrics captura la trayectoria completa del cliente en los distintos equipos y realiza un seguimiento de todas las conversaciones en una sola plataforma.
Un CCaaS (centro de contacto como servicio, por sus siglas en inglés) de pago por uso basado en web que ofrece todo lo que necesitas para ofrecer una experiencia de 360 grados a tus clientes.
Centro de contacto en la nube con IA práctica: entrante, saliente, ACD (distribuidor automático de llamadas, por sus siglas en inglés), IVR, marcador predictivo, chat, grabación de llamadas e integración con CRM.
PureCloud hace que la relación con los clientes sea simple. Conecta el teléfono, el correo electrónico y el chat a través de una herramienta para mejorar la participación del cliente.
contactSPACE es una solución de software de centro de contacto intuitiva que permite a los equipos hacer contactos de mejor calidad a escala.
Marcador de potencia/CRM basado en la nube: marca hasta 80 contactos por hora, deja al instante correos de voz y correos electrónicos, administra contactos y cierra más ventas.
Software para centro de atención telefónica con todas las funciones, flexible y alojado (llamadas entradas y salientes) muy fácil de implementar, gestionar y utilizar en el día a día.
Talkdesk es un software de centro de contacto intuitivo basado en la nube con funciones avanzadas, creación de informes completos e integraciones sin problemas. Descubre más sobre Talkdesk
Software de centro de atención telefónica de código abierto con marcador predictivo de salida. También maneja llamadas entrantes y manuales, correo electrónico y chat web.

Opiniones de Squaretalk

Evaluación media

General
4,8 (47)
Facilidad de uso
4,8 (47)
Atención al cliente
4,8 (47)
Funciones
4,8 (47)
Relación calidad-precio
4,8 (47)

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
89%
4
9%
1
2%
Russell W.
Russell W.
Director of Marketing en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

These guys are seriously AWESOME!!!

5,0 hace 4 meses

Comentarios: After going through over 20 demos. I really liked how they got straight to the point and demo'ed their system very quickly. Most other companies took weeks just to respond. I don't know about you, but if I'm buying a software that help my clients get ahold of me super easily, then I'd expect that company to also do the same. Its very weird to reach out to predictive dialing companies and then they take so long to get back. SquareTalk got right on the phone with us and did several demos to show us every feature.

Puntos a favor:

I spent weeks doing demos on over 25 predictive dialers and SquareTalk was by far the best. They treat you very well and have a great support team. I really couldn't say anything better about these guys.

Puntos en contra:

They really don't have any cons. I liked everything.

Respuesta de Squaretalk

hace 4 meses

Thanks for the kind words! We are glad you had a pleasant experience and we will do our best to continue in the same spirit. Reach out anytime if you have any questions or need assistance.

Jay S.
Outbound DemandGen & Sales Development Director en Israel
Software informático, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Amazing Software, Amazing Support

5,0 el año pasado

Comentarios: I have been working with Matrix for a few years now. As a sales professional, I came across dozens of solutions that are either pre-built or highly configurable (which usually requires a lot of IT assistance and end up being implemented poorly).
The amazing thing about SquareTalk and its Matrix is, they were able to take something that must be highly configurable, sophisticated and complex and turn it into a super compatible and clear software.
In addition, SquareTalk's onboarding and customer success teams went out of their way to integrate the solution with the business tools that we are using (including some that it was not designed for) and made make sure that everything, to the smallest resolutions, works perfectly.
No need to mention that on the user/agent side, everything is nearly flawless. Amazing UX.
Very professional team. Amazing product. I am very satisfied with Matrix and I highly recommend it.

Puntos a favor:

Out of the box solution! Matrix is a predictive dialer that allows a crazy sales leader like myself to adjust it to the smallest resolutions of our out-of-the-box methodologies.

Puntos en contra:

UI could be improved on the admin side. The agent side is nearly perfect.

Respuesta de Squaretalk

hace 5 meses

Thank you for your feedback. We are excited to hear that you are enjoying the app, and we're glad to hear that you found it easy to use. We'll continue working hard on future updates & features so that you can enjoy using Matrix even more.

Usuario verificado
Customer Service Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Internet, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Great Product For My Teams

5,0 hace 4 semanas Nuevo

Comentarios: The Squaretalk Platform has great call management and helps the team be fore efficient. We an use one program and integrate this rather than using multiple programs to complete one task. Our agents take many calls and needed this software to be able to take more calls during the day. This software helps create more business for my company and helps us continue to grow rapidly.

Puntos a favor:

The Squaretalk Platform is a top-notch program and I would recommend it to anyone in my network. Our QA team said it’s easy to pull calls to review. I like that you can integrate it with the current programs you have. The agents are able to call with ease and rarely run into issues. They welcome feedback and continue to evolve the program. It is very reliable and the pricing structure fits my company and is a great deal.

Puntos en contra:

The platform continues to grow and is not perfect yet. I wish it was implemented with more software platforms, but what it currently is implemented in works great for my group.

Respuesta de Squaretalk

hace 4 semanas

Thanks for the support and constructive feedback, we're so glad to hear that Squaretalk is working out for you and your team! We're constantly adding new integrations, so stay tuned for the latest releases! Don't hesitate to contact our support team if you need assistance connecting your tools through API, they will be more than happy to help.

Alexander L.
Head of Sales en Malasia
Logística y cadena de suministro, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Horrible, not working, and not even refunding or replying to refund requests

1,0 hace 3 años

Puntos a favor:

The way its being massively oversold by a highly qualified sales person. It's a cool dude, but once the sale is made and nothing is working, it's not possible to contact this guy.

Puntos en contra:

It never worked. The guys couldn't like this [SENSITIVE CONTENT] to our internet or something. Support was worthless, again not helping at all. After 2 weeks of wasting a lot of time on this, I decided to just give up an not waste energy on this bs anymore. Again, the team was very very unprofessional, not refunding the pilot money, though I've never been able to use it. Wasted my time, my resources, and this is the type of service you can expect from these fellows.

Respuesta de Squaretalk

hace 5 meses

We're sorry to hear about the problems you were experiencing and apologize for the inconvenience. We would love to help. Please reach out to us and we'll get this sorted out for you.

Shay F.
business development manager en Israel
Marketing y publicidad, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

the best predictive dialer yet!!!!

5,0 hace 6 años

Comentarios: As a buisness development manager for several big companies, along the way I've encountered several predictive dialers, but none of them came close to Innitels.
fast, smart, litlle to none bugs, and the customer service???? the best in the field.
In conclusion....you can't go wrong with Innitel, we use their services for years, and we say thank you every day for that. The interface is easy, intuative, with lots of functions, they thought about evrything.
The support team is firstly, very professional, and secondly, very welcoming and nice.
As for VFM...the best there is in the field, and believe me, I checked!!! The calls quality is good most of the time, better than the other providers, thats for sure. Thnak you again Innitel, for everything :-)

Puntos a favor:

easy to use almost without bugs the best customer service there is intuative interface very good calls quality very good value for money

Puntos en contra:

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