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a elegir el mejor software

¿Qué es iContact?

Envío ilimitado. Asistencia en los Estados Unidos. Expertos en correo electrónico dentro del personal. El marketing por correo electrónico de iContact ayuda a las empresas de todas las etapas y tamaños a obtener resultados. iContact ofrece un plan para satisfacer todas las necesidades, desde la pequeña empresa que acaba de comenzar, los profesionales de marketing y las agencias, hasta los remitentes de gran volumen con 25 mil hasta más de 500 mil suscriptores. Todos los clientes obtienen un Success Manager dedicado a poner en funcionamiento rápidamente la empresa, acceso ilimitado al soporte técnico premiado y una calificación de entrega del 98 %.

¿Quién usa iContact?

iContact es perfecto para pequeñas empresas, empresarios, comercializadores, agencias, remitentes de alto volumen con 25 mil a 500 mil suscriptores. Organizaciones sin fines de lucro, EDU, servicios financieros, gestores de eventos y muchos más aman esta aplicación.

iContact Software - 1
iContact Software - 2
iContact Software - 3
iContact Software - 4

¿Tienes dudas sobre iContact? Compara con una alternativa popular

iContact

iContact

4,5 (603)
14,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
71
54
4,4 (603)
4,4 (603)
4,6 (603)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
476,00 €
año
Versión gratuita
Prueba gratuita
352
13
3,9 (1.608)
3,8 (1.608)
3,8 (1.608)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a iContact

NetSuite
Funcionalidades más valoradas
Alerta de pago duplicado
Declaración de ganancias/pérdidas
Panel de actividades
Zoho Campaigns
Funcionalidades más valoradas
Conformidad CAN-SPAM
Gestión de campañas de email
Marketing por correo electrónico
AWeber
Funcionalidades más valoradas
Acciones activadas por evento
Programación de campañas
Programas de respuesta automática
Zoho Mail
Funcionalidades más valoradas
Bloqueo de spam
Gestión de bandeja de entrada
Supervisión de correo electrónico
SALESmanago Marketing Automation
Funcionalidades más valoradas
Automatización de marketing
Gestión de campañas de email
Segmentación
Gmail
Funcionalidades más valoradas
Bloqueo de spam
Búsqueda/filtro
Gestión de bandeja de entrada
Higher Logic Thrive
Funcionalidades más valoradas
Debates y foros
Directorio de miembros
Gestión de la publicidad
ActiveCampaign
Funcionalidades más valoradas
Automatización de marketing
Gestión de campañas de email
Gestión de correo electrónico
Constant Contact
Funcionalidades más valoradas
Gestión de campañas de email
Gestión de contactos
Marketing por correo electrónico

Opiniones de iContact

Evaluación media

General
4,5
Facilidad de uso
4,4
Atención al cliente
4,6
Funcionalidades
4,2
Relación calidad-precio
4,4

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
59%
4
31%
3
8%
2
1%
1
0%
Carla
Comerciante en Ecuador
Bienes de consumo, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la opinión

Reseña iContact

5,0 hace 2 años

Puntos a favor:

La facilidad de uso y para realizar marketing

Puntos en contra:

Hasta el momento no encuentro contras para el uso que le he dado

Respuesta de iContact

hace 2 años

Thank you for the great review. We are glad that you find the platform easy to use!

Lauren
Lauren
Marketing Coordinator en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

iContact helps me be successful at my job

5,0 hace 7 años

Puntos a favor:

iContact is a very user friendly product for anyone. My company sends thousands of emails a week and we are always very pleased with how easy it is to create an email and send it immediately. I also really enjoy the dashboard, it helps me keep track knowing what emails have been sent and what emails I have yet to send. i also appreciate that iContact technology can delete any duplicate people in a contact list. That saves me time from having to go through thousands of people making sure I don't have any duplicates. My customer support is also amazing. My iContact rep. is always so good about getting back to me when I have questions or concerns.

Puntos en contra:

Sometimes when I am creating a contact list in iContact, I have several excel sheets I need to upload to that one contact list...iContact doesn't let me select multiple excel sheets to upload at once, I have to do one at a time which takes a lot of extra time for me to do. I also wish I could delete more than one contact list at once. On the "upload contact" box, I want to be able to see the whole title of my contact list. Sometimes iContact cuts off my list title if it's too long, I would like to see the whole title...

Respuesta de iContact

hace 7 años

Hi Lauren! We sincerely appreciate you taking the time to provide this feedback. Our support team loves helping companies like HireLive who make such a tremendous positive impact. As for the concerns you raised about list uploading, we are taking all product improvement comments very seriously and are working to continually improve our product. We currently do allow you to have 5 concurrent uploads at any given time, but you must start the uploads one at a time. And you are correct, we cannot upload multiple sheets from one excel file. We have noted this potential feature, along with multiple list deletion, and title expansion ¿ and we realize its importance. Thank you again and have a great day!

Var
Vice President, Sales and Marketing en EE. UU.
Consultoría de gestión, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

icontact rev

4,0 hace 7 meses

Comentarios: It is a good product, easy to use, user friendly and allows us flexibility to do most things,

Puntos a favor:

Ease in using the product - launching, etc., maybe we hasve been tamed to use this product and have gotten used to it; maybe there are other better products on the market, but the fear, cost, time of leaving icontact to explore another one, shudders me.

Puntos en contra:

Customer contact support, working remotely, not that very interested in helping.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Entretenimiento, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

iContact is easy enough to use for our mass email needs, but I feel that it could be better.

3,0 hace 7 años

Puntos a favor:

The new email templates are nice and easy to use once you get the hang of it. The analytics and insights are helpful in gauging how many people are seeing our messages. I also like the ease with which we can add and remove contacts.

Puntos en contra:

The new templates are easier to use than the original email layout, but there are an awful lot of steps in the formatting. I feel like that process could be streamlined. Also, I understand that our account doesn't allow for tons of file storage, but it would be nice if the individual file/asset upload size was a bit bigger. I also think that there could be a more user-friendly way to re-verify contacts. We have over 8,000 contacts we email regularly but the process to re-verify contacts to keep our lists healthy is really confusing.

Respuesta de iContact

hace 6 años

Thank you so much for taking the time to write this review! We are glad to hear that you have been able to easily add and remove contacts from your account. We understand the importance of being able to manage your contacts with ease, which is why we really appreciate your feedback regarding re-verifying contacts. We respect your desire to maintain a current and healthy list. All of your feedback has been passed along to our Product Management team so that it can be reviewed for possible updates in a future release.

Adegboyega
Ticketing Agent en Canadá
Ocio, viajes y turismo, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

iContact: Robust and Iconic Email Marketing Automation Tool

4,0 hace 3 meses

Puntos a favor:

With iContact, I am able to create, customize and send high volume outbound marketing emails which generate quality leads.

Puntos en contra:

I slightly dislike that iContact lack website builder tools.