15 años ayudando a las empresas españolas
a elegir el mejor software

¿Qué es iContact?

Envío ilimitado. Asistencia en los Estados Unidos. Expertos en correo electrónico dentro del personal. El marketing por correo electrónico de iContact ayuda a las empresas de todas las etapas y tamaños a obtener resultados. iContact ofrece un plan para satisfacer todas las necesidades, desde la pequeña empresa que acaba de comenzar, los profesionales de marketing y las agencias, hasta los remitentes de gran volumen con 25 mil hasta más de 500 mil suscriptores. Todos los clientes obtienen un Success Manager dedicado a poner en funcionamiento rápidamente la empresa, acceso ilimitado al soporte técnico premiado y una calificación de entrega del 98 %.

¿Quién usa iContact?

iContact es perfecto para pequeñas empresas, empresarios, comercializadores, agencias, remitentes de alto volumen con 25 mil a 500 mil suscriptores. Organizaciones sin fines de lucro, EDU, servicios financieros, gestores de eventos y muchos más aman esta aplicación.

iContact Software - 1
iContact Software - 2
iContact Software - 3
iContact Software - 4

¿Tienes dudas sobre iContact? Compara con una alternativa popular

iContact

iContact

4,5 (581)
No disponible en tu país
14,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
69
54
4,4 (581)
4,4 (581)
4,6 (581)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
4,00 €
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
48
228
4,2 (14.735)
4,6 (14.735)
4,1 (14.735)

Otras alternativas interesantes a iContact

WordPress
Funcionalidades más valoradas
Controles o permisos de acceso
Gestión de páginas web
Páginas de aterrizaje y formularios web
Mailchimp
Funcionalidades más valoradas
Gestión de campañas de email
Gestión de correo electrónico
Marketing por correo electrónico
Marketo Engage
Funcionalidades más valoradas
Automatización de marketing
Captura de clientes potenciales
Gestión de listas
Constant Contact
Funcionalidades más valoradas
Correos electrónicos optimizados para el formato móvil
Gestión de campañas de email
Marketing por correo electrónico
Gmail
Funcionalidades más valoradas
Bloqueo de spam
Búsqueda/filtro
Gestión de bandeja de entrada
MailerLite
Funcionalidades más valoradas
Automatización de marketing
Correos electrónicos optimizados para el formato móvil
Gestión de campañas de email
Emma
Funcionalidades más valoradas
Creación de marca personalizable
Marketing por correo electrónico
Modelos personalizables
Higher Logic Thrive
Funcionalidades más valoradas
Debates y foros
Directorio de miembros
Gestión de la publicidad
SALESmanago Marketing Automation
Funcionalidades más valoradas
Automatización de marketing
Gestión de campañas de email
Gestión de correo electrónico

Opiniones de iContact

Evaluación media

General
4,5
Facilidad de uso
4,4
Atención al cliente
4,6
Funcionalidades
4,2
Relación calidad-precio
4,4

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
59%
4
31%
3
8%
2
1%
1
0%
Carla
Comerciante en Ecuador
Bienes de consumo, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Reseña iContact

5,0 hace 11 meses

Puntos a favor:

La facilidad de uso y para realizar marketing

Puntos en contra:

Hasta el momento no encuentro contras para el uso que le he dado

Respuesta de iContact

hace 10 meses

Thank you for the great review. We are glad that you find the platform easy to use!

Lauren
Lauren
Marketing Coordinator en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

iContact helps me be successful at my job

5,0 hace 6 años

Puntos a favor:

iContact is a very user friendly product for anyone. My company sends thousands of emails a week and we are always very pleased with how easy it is to create an email and send it immediately. I also really enjoy the dashboard, it helps me keep track knowing what emails have been sent and what emails I have yet to send. i also appreciate that iContact technology can delete any duplicate people in a contact list. That saves me time from having to go through thousands of people making sure I don't have any duplicates. My customer support is also amazing. My iContact rep. is always so good about getting back to me when I have questions or concerns.

Puntos en contra:

Sometimes when I am creating a contact list in iContact, I have several excel sheets I need to upload to that one contact list...iContact doesn't let me select multiple excel sheets to upload at once, I have to do one at a time which takes a lot of extra time for me to do. I also wish I could delete more than one contact list at once. On the "upload contact" box, I want to be able to see the whole title of my contact list. Sometimes iContact cuts off my list title if it's too long, I would like to see the whole title...

Respuesta de iContact

hace 6 años

Hi Lauren! We sincerely appreciate you taking the time to provide this feedback. Our support team loves helping companies like HireLive who make such a tremendous positive impact. As for the concerns you raised about list uploading, we are taking all product improvement comments very seriously and are working to continually improve our product. We currently do allow you to have 5 concurrent uploads at any given time, but you must start the uploads one at a time. And you are correct, we cannot upload multiple sheets from one excel file. We have noted this potential feature, along with multiple list deletion, and title expansion ¿ and we realize its importance. Thank you again and have a great day!

Karen
Consultant en EE. UU.
Tecnología y servicios de la información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Works great for us

4,0 hace 4 años

Comentarios: We've had to contact support a couple of times and they have been helpful. The level we purchased isn't a comprehensive marketing solution. But we came back to it after having trouble with ClickDimensions, it actually works better.

Puntos a favor:

When I want to send out an email, I go into my list of prior emails, make changes, and send. It's very easy. It has all of the functionality we need for sending out bulk emails.

Puntos en contra:

The editor is a bit clunky. It does take a bit of time to create a new email format. Sometimes it doesn't behave like it is supposed to. But once you save that new format you can use it over and over.

Respuesta de iContact

hace 3 años

Hello Karen, Thank you for taking the time to leave this detailed feedback for us, we greatly appreciate it! All the best, Carlos, Customer Marketing Manager

Samuel
Agribusiness Manager en EE. UU.
Seguros, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

iContact for Email Marketing Optimization

5,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: iContact enables me to save time by creating marketing emails via drag and drop functionality.

Puntos a favor:

Through iContact, I am able to automatically create, personalize and send high volume outbound marketing emails.Managing email deliverability is another great thing that I like about iContact.

Puntos en contra:

It’s been years with iContact and I face zero errors when using it.

Respuesta de iContact

el mes pasado

Thank you for the awesome review!

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

I've used iContact for the last five years.

3,0 hace 5 años

Puntos a favor:

iContact is a low cost solution for basic email marketing. You have access to a strategic advisor. My strategic advisor always provides thorough answers and/or solutions when requested. iContact offers automation with workflows that are easy and quick to build. The user interface is easy to understand.

Puntos en contra:

The response time to fix API issues can be slow. iContact does not offer a post unsubscribe survey. I'm not able to download user profile information when exporting email send statistics - this is important for me when I want to do a quick analysis on my data.

Respuesta de iContact

hace 5 años

Thank you very much for being a long time iContact customer! We are happy to hear that you have been able to quickly and easily design automations with workflows using your iContact Pro account. We like this feature so much we plan to make it available to all iContact accounts. Thank you as well for your feedback, particularly about adding a post unsubscribe survey. This is being shared with our Product Management team so that it can be reviewed for possible updates in a future release.