15 años ayudando a las empresas españolas
a elegir el mejor software

¿Qué es iContact?

Envío ilimitado. Asistencia en los Estados Unidos. Expertos en correo electrónico dentro del personal. El marketing por correo electrónico de iContact ayuda a las empresas de todas las etapas y tamaños a obtener resultados. iContact ofrece un plan para satisfacer todas las necesidades, desde la pequeña empresa que acaba de comenzar, los profesionales de marketing y las agencias, hasta los remitentes de gran volumen con 25 mil hasta más de 500 mil suscriptores. Todos los clientes obtienen un Success Manager dedicado a poner en funcionamiento rápidamente la empresa, acceso ilimitado al soporte técnico premiado y una calificación de entrega del 98 %.

¿Quién usa iContact?

iContact es perfecto para pequeñas empresas, empresarios, comercializadores, agencias, remitentes de alto volumen con 25 mil a 500 mil suscriptores. Organizaciones sin fines de lucro, EDU, servicios financieros, gestores de eventos y muchos más aman esta aplicación.

iContact Software - 1
iContact Software - 2
iContact Software - 3
iContact Software - 4

¿Tienes dudas sobre iContact? Compara con una alternativa popular

iContact

iContact

4,5 (594)
14,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
71
54
4,4 (594)
4,4 (594)
4,6 (594)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
476,00 €
año
Versión gratuita
Prueba gratuita
350
13
3,8 (1.535)
3,8 (1.535)
3,7 (1.535)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a iContact

NetSuite
Funcionalidades más valoradas
Diagrama de cuentas
Informes de nómina
Redacción de cheques
MailerLite
Funcionalidades más valoradas
Gestión de campañas de email
Marketing por correo electrónico
Optimización para móvil
ActiveCampaign
Funcionalidades más valoradas
Automatización de marketing
Gestión de campañas de email
Gestión de correo electrónico
Adobe Campaign
Funcionalidades más valoradas
Gestión de campañas de email
Marketing por correo electrónico
Seguimiento ROI
AWeber
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de contactos
Gestión de campañas de email
Marketing por correo electrónico
Zoho Campaigns
Funcionalidades más valoradas
Conformidad CAN-SPAM
Gestión de campañas de email
Marketing por correo electrónico
Zoho Mail
Funcionalidades más valoradas
Bloqueo de spam
Gestión de bandeja de entrada
Supervisión de correo electrónico
Gmail
Funcionalidades más valoradas
Bloqueo de spam
Búsqueda/filtro
Gestión de bandeja de entrada
SALESmanago Marketing Automation
Funcionalidades más valoradas
Automatización de marketing
Gestión de campañas de email
Segmentación

Opiniones de iContact

Evaluación media

General
4,5
Facilidad de uso
4,4
Atención al cliente
4,6
Funcionalidades
4,2
Relación calidad-precio
4,4

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
60%
4
31%
3
8%
2
1%
1
0%
Carla
Comerciante en Ecuador
Bienes de consumo, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la opinión

Reseña iContact

5,0 hace 2 años

Puntos a favor:

La facilidad de uso y para realizar marketing

Puntos en contra:

Hasta el momento no encuentro contras para el uso que le he dado

Respuesta de iContact

hace 2 años

Thank you for the great review. We are glad that you find the platform easy to use!

Lauren
Lauren
Marketing Coordinator en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

iContact helps me be successful at my job

5,0 hace 7 años

Puntos a favor:

iContact is a very user friendly product for anyone. My company sends thousands of emails a week and we are always very pleased with how easy it is to create an email and send it immediately. I also really enjoy the dashboard, it helps me keep track knowing what emails have been sent and what emails I have yet to send. i also appreciate that iContact technology can delete any duplicate people in a contact list. That saves me time from having to go through thousands of people making sure I don't have any duplicates. My customer support is also amazing. My iContact rep. is always so good about getting back to me when I have questions or concerns.

Puntos en contra:

Sometimes when I am creating a contact list in iContact, I have several excel sheets I need to upload to that one contact list...iContact doesn't let me select multiple excel sheets to upload at once, I have to do one at a time which takes a lot of extra time for me to do. I also wish I could delete more than one contact list at once. On the "upload contact" box, I want to be able to see the whole title of my contact list. Sometimes iContact cuts off my list title if it's too long, I would like to see the whole title...

Respuesta de iContact

hace 6 años

Hi Lauren! We sincerely appreciate you taking the time to provide this feedback. Our support team loves helping companies like HireLive who make such a tremendous positive impact. As for the concerns you raised about list uploading, we are taking all product improvement comments very seriously and are working to continually improve our product. We currently do allow you to have 5 concurrent uploads at any given time, but you must start the uploads one at a time. And you are correct, we cannot upload multiple sheets from one excel file. We have noted this potential feature, along with multiple list deletion, and title expansion ¿ and we realize its importance. Thank you again and have a great day!

James
Director Information & Communication Technology en EE. UU.
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Good solid Email Marketing Product

5,0 hace 9 meses

Comentarios: We had great support from our account managers (3 of them over almost 15 years) and it met our email marketing needs very well.

Puntos a favor:

We were able to deploy this to over 200 offices around the country and recommended it to many of our international organizations. We could manage all those accounts from a central office and deploy centrally designed email templates to all our offices. We could easily segment data to target email marketing.

Puntos en contra:

The most challenging situation we encountered was we had to split our 200+ accounts into two separate enterprise level accounts, making us have to login to each one separately to locate and update certain things from our central office. I don't believe this is really an issue any longer with the product, but we encountered some issue early on they felt would be handled by splitting into two. It just made management of the whole account structure more challenging.

Respuesta de iContact

hace 8 meses

Thank you very much for the great review. We appreciate your works and having you as a customer!

Esther
Head Operations and Sales en EE. UU.
Servicios financieros, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

iContact Review by Head Operations & Sales

5,0 hace 2 meses Nuevo

Puntos a favor:

I am able to create, customize and send high volume outbound marketing emails with iContact.

Puntos en contra:

It has been way too good that I have never come across any challenge.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

I've used iContact for the last five years.

3,0 hace 6 años

Puntos a favor:

iContact is a low cost solution for basic email marketing. You have access to a strategic advisor. My strategic advisor always provides thorough answers and/or solutions when requested. iContact offers automation with workflows that are easy and quick to build. The user interface is easy to understand.

Puntos en contra:

The response time to fix API issues can be slow. iContact does not offer a post unsubscribe survey. I'm not able to download user profile information when exporting email send statistics - this is important for me when I want to do a quick analysis on my data.

Respuesta de iContact

hace 6 años

Thank you very much for being a long time iContact customer! We are happy to hear that you have been able to quickly and easily design automations with workflows using your iContact Pro account. We like this feature so much we plan to make it available to all iContact accounts. Thank you as well for your feedback, particularly about adding a post unsubscribe survey. This is being shared with our Product Management team so that it can be reviewed for possible updates in a future release.