¿Qué es iContact?

Envío ilimitado. Asistencia en los Estados Unidos. Expertos en correo electrónico dentro del personal. El marketing por correo electrónico de iContact ayuda a las empresas de todas las etapas y tamaños a obtener resultados. iContact ofrece un plan para satisfacer todas las necesidades, desde la pequeña empresa que acaba de comenzar, los profesionales de marketing y las agencias, hasta los remitentes de gran volumen con 25 mil hasta más de 500 mil suscriptores. Todos los clientes obtienen un Success Manager dedicado a poner en funcionamiento rápidamente la empresa, acceso ilimitado al soporte técnico premiado y una calificación de entrega del 98 %.

¿Quién usa iContact?

iContact es perfecto para pequeñas empresas, empresarios, comercializadores, agencias, remitentes de alto volumen con 25 mil a 500 mil suscriptores. Organizaciones sin fines de lucro, EDU, servicios financieros, gestores de eventos y muchos más aman esta aplicación.

¿Dónde se puede implementar iContact?

Basado en la nube
Entorno local

Sobre el proveedor

  • iContact
  • Ubicado en Morrisville, EE. UU.
  • Fundada en 2003

Asistencia de iContact

  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 6

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • iContact
  • Ubicado en Morrisville, EE. UU.
  • Fundada en 2003

Asistencia de iContact

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Alemania, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 6

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de iContact

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Funciones de iContact

  • Acciones activadas por evento
  • Análisis de campañas
  • Automatización de marketing
  • Autorrespondedores
  • Campañas de goteo
  • Campos personalizables
  • Captura de clientes potenciales
  • Conformidad CAN SPAM
  • Correos electrónicos optimizados para el formato móvil
  • Creación de informes/análisis
  • Cualificación de leads
  • Editor WYSIWYG
  • Gestión de campañas
  • Gestión de campañas de email
  • Gestión de canales
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de listas
  • Gestión de modelos
  • Gestión de respuestas
  • Gestión de suscriptores
  • Importación y exportación de datos
  • Integraciones de terceros
  • Marketing por correo electrónico
  • Modelos personalizables
  • Para pequeñas empresas
  • Planificación de campañas
  • Plantillas de correo electrónico
  • Pruebas A/B
  • Páginas de aterrizaje y formularios web
  • Segmentación
  • Segmentación de clientes
  • Seguimiento ROI
  • Seguimiento de clics
  • Seguimiento por correo electrónico
  • Varias campañas

Alternativas a iContact

Saphyte leads in technological disruption with its most advanced and innovative features designed to help your business grow.
Synerise is an AI Growth Ecosystem for B2C & B2B that provides 360 Customer view and cutting-edge personalization.
SAS Customer Intelligence uses analytically driven contextual personalization to help marketers elevate the customer experience.
Herramientas avanzadas de marketing por correo electrónico para empresas medianas y grandes destinadas a crear potentes conexiones personales con los clientes.
Establece relaciones duraderas con los clientes gracias al marketing digital con prioridad para los datos.
Autopilot es un software de automatización de marketing simple y visual.
Plataforma de marketing digital con todas las funciones creada para agencias de marketing.
Build sales leads with accuracy, reduce customer attrition, and engage with clients using personalized interactions. Powered by A.I.
Zoho Marketing Automation is an all-in-one marketing automation software used to manage marketing activities across multiple channels
Software de marketing por correo electrónico de nivel empresarial con la asistencia de una galardonada agencia digital, que ofrece servicios gestión de campañas y diseño.
ActiveCampaign combina el poder del marketing por correo electrónico, la automatización de marketing y la automatización de ventas/CRM.
MailerLite es un proveedor de servicios de marketing por correo electrónico que se centra en la simplicidad, la excelente asistencia al cliente y los hermosos diseños de correo electrónico.

Opiniones de iContact

Evaluación media

General
4,5
Facilidad de uso
4,4
Atención al cliente
4,6
Funciones
4,2
Relación calidad-precio
4,4

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
60%
4
30%
3
9%
2
1%
1
0%
Lauren
Lauren
Marketing Coordinator en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

iContact helps me be successful at my job

5,0 hace 5 años

Puntos a favor:

iContact is a very user friendly product for anyone. My company sends thousands of emails a week and we are always very pleased with how easy it is to create an email and send it immediately. I also really enjoy the dashboard, it helps me keep track knowing what emails have been sent and what emails I have yet to send. i also appreciate that iContact technology can delete any duplicate people in a contact list. That saves me time from having to go through thousands of people making sure I don't have any duplicates. My customer support is also amazing. My iContact rep. is always so good about getting back to me when I have questions or concerns.

Puntos en contra:

Sometimes when I am creating a contact list in iContact, I have several excel sheets I need to upload to that one contact list...iContact doesn't let me select multiple excel sheets to upload at once, I have to do one at a time which takes a lot of extra time for me to do. I also wish I could delete more than one contact list at once. On the "upload contact" box, I want to be able to see the whole title of my contact list. Sometimes iContact cuts off my list title if it's too long, I would like to see the whole title...

Respuesta de iContact

hace 5 años

Hi Lauren! We sincerely appreciate you taking the time to provide this feedback. Our support team loves helping companies like HireLive who make such a tremendous positive impact. As for the concerns you raised about list uploading, we are taking all product improvement comments very seriously and are working to continually improve our product. We currently do allow you to have 5 concurrent uploads at any given time, but you must start the uploads one at a time. And you are correct, we cannot upload multiple sheets from one excel file. We have noted this potential feature, along with multiple list deletion, and title expansion ¿ and we realize its importance. Thank you again and have a great day!

Karen
Consultant en EE. UU.
Tecnología y servicios de la información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Works great for us

4,0 hace 3 años

Comentarios: We've had to contact support a couple of times and they have been helpful. The level we purchased isn't a comprehensive marketing solution. But we came back to it after having trouble with ClickDimensions, it actually works better.

Puntos a favor:

When I want to send out an email, I go into my list of prior emails, make changes, and send. It's very easy. It has all of the functionality we need for sending out bulk emails.

Puntos en contra:

The editor is a bit clunky. It does take a bit of time to create a new email format. Sometimes it doesn't behave like it is supposed to. But once you save that new format you can use it over and over.

Respuesta de iContact

hace 2 años

Hello Karen, Thank you for taking the time to leave this detailed feedback for us, we greatly appreciate it! All the best, Carlos, Customer Marketing Manager

Maura
Communications Cordinator en EE. UU.
Instituciones religiosas, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Ease of learning & time to create is minimal

5,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: we are keeping our church members informed. many are elderly and find our e-mails informative and easy to read.

Puntos a favor:

I inherited this task from a retiring volunteer. The ease of passing the job from one to another was great. I copy reuse & recreate and get my weekly information to members without spending a lot of time. I can set up , go on vacation and have another person update and add any information needed while I am gone. The spam check results in minimum recipients that have our email in the spam box.

Puntos en contra:

Having difficulty managing old e-mails that are in the data base. Not sure what happens when some one un-subscribes but wanted to get e-mails. (confirmations on unsubscribing?)

Respuesta de iContact

hace 2 meses

Maura, thank you for your review. It means a lot to us!

Marta
PPC Account Manager en España
Marketing y publicidad, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

I am very happy with the application

3,0 hace 2 meses Nuevo

Puntos a favor:

Intuitive software. It has helped me to personalize a lot my mails to send to my subscribers.

Puntos en contra:

At the moment I have not seen any bugs in the application, maybe later.

Respuesta de iContact

hace 2 meses

Marta, thank you for your review. We would love to learn how we could have scored higher. Please let us know if you can.

Meghann
Marketing Administrator en EE. UU.
Servicios jurídicos, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

For Small Businesses ONLY

4,0 hace 3 meses

Comentarios: Overall, I love iContact for small businesses. I would look elsewhere for bigger businesses with more than 10+ on staff. It could be more user friendly, but it gets the job done and works for our law firm.

Puntos a favor:

It's extremely easy to deploy automated marketing campaigns, newsletters, quick information to your target audience using this platform. I enjoyed the ease of use in terms of sending out an email. It's nice for small business owners who don't have the time, energy, or resources to allocate to figuring out an email marketing platform.

Puntos en contra:

I love this platform, but it's extremely out-of-date compared to other email platforms. For example, it's impossible to edit a template. For it being 2022, I would assume this would be easier from a user-friendly perspective.

Respuesta de iContact

hace 3 meses

Meghann, thank you for your review! It is possible to edit a template. If you need assistance, our support team can help.