¿Qué es iContact?

Envío ilimitado. Asistencia en los Estados Unidos. Expertos en correo electrónico dentro del personal. El marketing por correo electrónico de iContact ayuda a las empresas de todas las etapas y tamaños a obtener resultados. iContact ofrece un plan para satisfacer todas las necesidades, desde la pequeña empresa que acaba de comenzar, los profesionales de marketing y las agencias, hasta los remitentes de gran volumen con 25 mil hasta más de 500 mil suscriptores. Todos los clientes obtienen un Success Manager dedicado a poner en funcionamiento rápidamente la empresa, acceso ilimitado al soporte técnico premiado y una calificación de entrega del 98 %.

¿Quién usa iContact?

iContact es perfecto para pequeñas empresas, empresarios, comercializadores, agencias, remitentes de alto volumen con 25 mil a 500 mil suscriptores. Organizaciones sin fines de lucro, EDU, servicios financieros, gestores de eventos y muchos más aman esta aplicación.

iContact Software - 1
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iContact

iContact

4,5 (574)
No disponible en tu país
14,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
70
54
4,4 (574)
4,4 (574)
4,6 (574)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
No se han encontrado precios
Versión gratuita
Prueba gratuita
85
30
4,1 (97)
4,1 (97)
4,0 (97)

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Funcionalidades más valoradas
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Automatización de marketing
Gestión de campañas de email
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Funcionalidades más valoradas
Correos electrónicos optimizados para el formato móvil
Gestión de campañas de email
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Funcionalidades más valoradas
Gestión de campañas de email
Gestión de correo electrónico
Marketing por correo electrónico
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Páginas de aterrizaje y formularios web
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Funcionalidades más valoradas
Bloqueo de spam
Búsqueda/filtro
Gestión de bandeja de entrada

Opiniones de iContact

Evaluación media

General
4,5
Facilidad de uso
4,4
Atención al cliente
4,6
Funcionalidades
4,2
Relación calidad-precio
4,4

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

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Carla
Comerciante en Ecuador
Bienes de consumo, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Reseña iContact

5,0 hace 4 meses

Puntos a favor:

La facilidad de uso y para realizar marketing

Puntos en contra:

Hasta el momento no encuentro contras para el uso que le he dado

Respuesta de iContact

hace 4 meses

Thank you for the great review. We are glad that you find the platform easy to use!

Trevor
Trevor
Art Director en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

A Solid Email Platform

5,0 hace 5 años

Comentarios: I get the ability to reach my customers and turn them into return customers week after week and year after year.

Puntos a favor:

iContact is easy to use in most cases. There are tons of different templates and creating your own email template is a breeze. If you get one of the Pro plans they'll even help you make templates for future use, so that's great, too. There are plenty of ways to upload data and keep track of that data. In fact I tend to use iContact to export my data for use on other platforms because it keeps everything so nicely. My point of sale doesn't even allow the breadth of exports and options that iContact does, so it's more than just an email platform to me. Automation is visually very simple and means that I know I'm reaching my audience at the correct times. I no longer have to manually send each email, and with the automation there are tons of options to segment in addition. This means I'm not sending frivolous emails, so that keeps our open rate high.

Puntos en contra:

I have three businesses that have to be kept separate and my only big complaint is that I can't copy automation plans or other things back and forth between them. So a lot of time is wasted redoing certain campaigns between the locations. I also think the social connectivity needs to be updated. Twitter for one is outdated and the actual website allows much more text to be posted than in-app. They're several updates behind on Twitter.

Respuesta de iContact

hace 5 años

Hi Trevor! We are thrilled to hear that iContact¿s design services and automation tools make your job easier and your emails more impactful with your customers. At iContact we value being your one stop shop for your email marketing needs. We also appreciate your feedback about copying your automation plans from one platform to another. We¿ve noted this feature and completely understand how it would be helpful. Thank you and have a wonderful day!

Yann
Yann
Back-end Developer en Francia
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Easy to Use

4,0 hace 3 semanas Nuevo

Puntos a favor:

I find iContact to be incredibly user-friendly and really useful for managing contacts and email campaigns. With its intuitive interface and segmented contact lists, I'm able to easily target different audiences. It's also great that it integrates with other programs such as Salesforce, so I can keep all my contacts in sync.

Puntos en contra:

I believe that the cost of this product should be lower, while still maintaining the same level of quality.

Respuesta de iContact

hace 2 semanas

Thank you for your kind and honest review. W will make sure to pass along the feedback.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

I've used iContact for the last five years.

3,0 hace 5 años

Puntos a favor:

iContact is a low cost solution for basic email marketing. You have access to a strategic advisor. My strategic advisor always provides thorough answers and/or solutions when requested. iContact offers automation with workflows that are easy and quick to build. The user interface is easy to understand.

Puntos en contra:

The response time to fix API issues can be slow. iContact does not offer a post unsubscribe survey. I'm not able to download user profile information when exporting email send statistics - this is important for me when I want to do a quick analysis on my data.

Respuesta de iContact

hace 5 años

Thank you very much for being a long time iContact customer! We are happy to hear that you have been able to quickly and easily design automations with workflows using your iContact Pro account. We like this feature so much we plan to make it available to all iContact accounts. Thank you as well for your feedback, particularly about adding a post unsubscribe survey. This is being shared with our Product Management team so that it can be reviewed for possible updates in a future release.

Marius
Head of Marketing en Lituania
Software informático, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

A Really Comprehensive Email Marketing Tool for Businesses

5,0 hace 2 meses

Comentarios: I have been using iContact for a few months now and so far I'm very happy with it. The platform is easy to use, has great customer service and provides plenty of features for businesses of all sizes. I think the cost is a bit pricey but it's worth it for the quality of service.

Puntos a favor:

iContact is a great email marketing tool for businesses of all sizes. Its easy-to-use platform allows us to quickly create email campaigns and track their performance. The customer service is also top-notch and they are very responsive to our needs. Overall, I am very pleased with the service and would recommend it to anyone looking for an email marketing solution.

Puntos en contra:

The only downside I have encountered with iContact is the cost. It can be quite expensive depending on the number of contacts you have and the features you need. However, if you are looking for a comprehensive email marketing tool, I think this is worth the investment.

Respuesta de iContact

hace 2 meses

Thank you for your excellent review!