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¿Quién usa SurveyMonkey?

Profesionales de las áreas de experiencia del cliente, RR. HH., marketing, TI y crecimiento o cualquier persona que quiera saber qué quieren, necesitan y esperan sus empleados, clientes o potenciales clientes.

¿Qué es SurveyMonkey?

Con la confianza del 98 % de la lista Fortune 500 y utilizada en más de 350 000 organizaciones, la plataforma People Powered Data de SurveyMonkey brinda a millones de personas de todo el mundo una forma de convertir los comentarios en acciones que impulsan el crecimiento y la innovación.

Información sobre SurveyMonkey

SurveyMonkey

http://www.surveymonkey.com

Fundada en 1999

Resumen de precios de SurveyMonkey

SurveyMonkey dispone de una versión gratuita y no ofrece una prueba gratis. La versión de pago de SurveyMonkey está disponible a partir de 25,00 US$/mes.

Precio inicial

25,00 US$/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

No

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de SurveyMonkey

Software para encuestas
Admite audio/imágenes/vídeo
Biblioteca de preguntas
Encuesta móvil
Encuesta sobre sitio web
Herramientas de análisis de datos
Lógica de exclusión
Marketing por correo electrónico
Rama de preguntas
Recolección de respuestas sin conexión
URL de encuestas personalizadas
Admite audio/imágenes/vídeo
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Distribución de correo electrónico
Herramientas de análisis de datos
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Lógica de exclusión
Preguntas y respuestas
Recopilación de comentarios
Seguimiento de resultados en vivo
Sondeo por teléfono
Sondeos SMS
Sondeos en línea

Opiniones de SurveyMonkey

Mostrando 5 de 6735 opiniones

General
4,6/5
Facilidad de uso
4,6/5
Atención al cliente
4,4/5
Funcionalidades
4,4/5
Relación calidad-precio
4,5/5
Garrett P.
Reception
Salud, bienestar y deporte, 5001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/5/2019

"So easy a monkey could use it!"

Comentarios: We use SurveyMonkey for multiple tasks, everything from how new processes are working out to what we want to order for lunch, almost every task has had no issues and ran without a flaw

Puntos a favor: The ability to administer surveys where the people who partake remain anonymous is amazing, and the fact that it is free is the icing on the cake! I do not use this service all to often, but when I do it is quick and easy.

Contras: Other than a lack of some options, as compared to the paid services, no major cons

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/5/2019
Amy S.
Tech Director
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/2/2020

"Translating Member Needs into Useful Data"

Comentarios: Our non-profit homeschooling group uses SurveyMonkey as a tool for members to voice their needs. Our annual Member Survey allows the Board of Directors to hear from the entire group about how the organization has served them in the past, and what they would like to organize in the future. Electronic polling allows members far and near to participate in the the decision-making process whether or not they can attend an in-person meeting. Project-specific surveys help narrow down focus, finances, and participation.

Puntos a favor: Survey Monkey allows our Board of Directors to gather input from members quickly and efficiently. Questions can be tailored to provide data that powers decision-making on behalf of a diverse group.

Contras: We struggle to share access to features across our group of 8. It is awkward to collaborate in the creation process when developing our annual Member Survey. It would be handy to have a group access function to enable our leadership team to contribute and modify questions communally.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/2/2020
Usuario verificado
Digital Media Specialist
Administración educativa, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/3/2020

"Great way to automate your marketing"

Comentarios: I love so many aspects - from great customer service, to mobile optimization, to automation. Now, they even offer ad management and paper marketing. Love, love, live Mailchimp.

Puntos a favor: Scheduling my email deployment through their feature that analyzes recipient's activity, as well as automating email deployments. I also love the fact that it can allow for segmentation based on activity.

Contras: I just love the software. It is by far one of the best I have worked with. I wish there was more support on an individual level and questions specific to the business.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/3/2020
Kristen B.
Consultant
Biotecnología, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    2/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/3/2020

"It does the job but leaves much to be desired. "

Comentarios: I’m glad it exists - it helped me make surveys. But even though you are grateful for it, you can still bemoan it’s terrible ability to be used by a team, and it’s reliance on the perfect survey maker.

Puntos a favor: It’s easy to make multiple surveys and it prompts you to customize them. The surveys look great and encourage people to take them!

Contras: The team function works terribly. It was impossible for multiple people to edit the survey prior to sending and it also doesn’t check for question accuracy. For example, a question that’s clearly a checkbox in the sound of it should not be able to be published if checkboxes aren’t an option for it.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/3/2020
Mangesh B.
DevOps Engineer
Salud, bienestar y deporte, 5001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/3/2020

"Best tool for surveys and information gathering"

Comentarios: As a DevOps engineer in health care organization, we frequently seek feedback from stakeholders/customers on our product, SurveyMonkey is the best tool to get the quickly feedback from customers so that we can improve our product in next iterations.

Puntos a favor: This is the best tool for gathering the customer/stakeholder requirement.
As an agile this is most efficient way to collaborate with stakeholders to get feedback on product increments.

Contras: Over all the website / survey page look OK however User interface has to be more eye soothing.
Most of the time I have seem, surveyMonkey emails are residing in spam/junk folder in my outlook.
As compared to other survey tools I don't see Survey Monkey has any such cons.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/3/2020