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¿Qué es Waystar?

Waystar, la combinación de Zirmed y Navicure, proporciona tecnología de última generación, basada en la nube, que simplifica y unifica el ciclo de ingresos de la atención médica. Esta innovadora plataforma permite a los clientes cobrar más con menos costo y menos estrés, para que puedan enfocarse en sus objetivos, pacientes y comunidades. Waystar ha obtenido la puntuación "Best in KLAS" para la oficina de compensación para atención médica cada año desde 2010 y quedó en primer lugar en diversas clasificaciones, tanto de soluciones de procesamiento de reclamaciones médicas como de soluciones de pago de pacientes, en las encuestas de Black Book.

¿Quién usa Waystar?

Waystar, la combinación de Zirmed y Navicure, ofrece la experiencia de cliente mejor calificada a más de 450 000 proveedores, hospitales, sistemas de salud, organizaciones de servicios ambulatorios y socios.

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Waystar

Waystar

4,5 (199)
No se han encontrado precios
Versión gratuita
Prueba gratuita
49
No se han encontrado integraciones
4,4 (199)
4,2 (199)
4,3 (199)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
250,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
49
No se han encontrado integraciones
2,9 (32)
2,1 (32)
2,0 (32)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Waystar

Inovalon Provider Cloud
Funcionalidades más valoradas
Gestión de documentos
Gestión de flujos de trabajo
Procesamiento de pagos
SimplePractice
Funcionalidades más valoradas
Conforme con HIPAA
Gestión de citas
Programación de citas
athenaOne
Funcionalidades más valoradas
Conforme con HIPAA
Creación de diagramas
Gestión de expedientes de pacientes
TherapyNotes, LLC
Funcionalidades más valoradas
Conforme con HIPAA
Historia clínica electrónica/informatizada
para salud mental y conductual
AccuMed
Funcionalidades más valoradas
Conforme con HIPAA
Creación de diagramas
Historia clínica electrónica/informatizada
LigoLab LIS & RCM Operating Platform
Funcionalidades más valoradas
Integración de instrumentos de laboratorio
Paneles de pruebas
Seguridad de datos
bestPT
Funcionalidades más valoradas
Conforme con HIPAA
Creación de informes/análisis
Panel de control personalizable
AZZLY Rize
Funcionalidades más valoradas
Conforme con HIPAA
Creación de diagramas
para salud mental y conductual
Qualifacts Insync
Funcionalidades más valoradas
Conforme con HIPAA
Creación de diagramas
Gestión de reclamaciones

Opiniones de Waystar

Evaluación media

General
4,5
Facilidad de uso
4,4
Atención al cliente
4,3
Funcionalidades
4,4
Relación calidad-precio
4,2

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
64%
4
27%
3
4%
2
2%
1
3%
Cyrena
Cyrena
Medical Insurance Coordinator Jackson Revenue Management en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Hospital y atención sanitaria, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Using Navicure for the 1st time was fairly easy.

5,0 hace 6 años

Comentarios: Easier way to find the reason of the rejected and denied claims daily.

Puntos a favor:

Navicure is absolutely great for daily reporting! There are various reports that can be review such as the daily productivity, rejection and denial type on your claims. You can work them by the denied reason, insurance company or the dates of service.

Puntos en contra:

Some of the rejections reason/descriptions are not that clear and sometimes will need the help from customer service to determine the best way to fix however here is short wait time to get assistance. The rejection also sometime duplicate in more than on category but when one is completed it does remove it's self from the other categories as well.

Jeanne
Administrator en EE. UU.
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Functional, easy-to-use software

5,0 hace 2 años

Comentarios: Consistent product with results. New features added regularly

Puntos a favor:

Integrates with eClinicalworks EMR. Claim information drops immediately into our EMR

Puntos en contra:

New features and functions that are added require additional fees.

Carrie
Owner en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Choose Another Company...much better options out there than Waystar

1,0 hace 4 años

Comentarios: I haven’t been happy with the service when they were NAvicure or Waystar.

Puntos a favor:

I didn’t feel that their software was very useful.

Puntos en contra:

The company is costly. There clearinghouse isn’t very effective with all insurances. I had to manually bill some insurances since their clearing house couldn’t do it. They charge you extra to find out about denials. When you have issues, you can’t reach customer service well. There customer service isn’t good with getting back to you. When you leave their service, they require 90 notice to get there money. When you give notice on April 24, they cancel you on 7/30 to get as much money as they can. By the way, my renewal date was June 1, but they still made me go to 7/30 to pay them. When asked to talk to a supervisor, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] in Customer Relations kept telling me that I had to pay up to 7/30 or could pay all 90 days fees now to be done on 4/30. I asked 3 times for a supervisor and didn’t hear from anyone. They just want money and don’t care about their customers.

Santin
Billing Director en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Easy to Use

5,0 hace 5 años

Comentarios: I like using all the apps within ESolutions. I really like the MAVEN software for submitting ADRs and appeals.

Puntos a favor:

I really like the ease of use between all the apps in Esolutions. The eligibility checks for monthly is a great feature to have.

Puntos en contra:

Sometimes the eligibility takes a long period of time.

altrina
reimbursement manager en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Waystar/Zirmed

5,0 hace 5 años

Puntos a favor:

what I like most about waystar/zirmed is the ability to perform most of the functions I need with one program, I can verify most of the insurances we use including medicare and getting same/similar information from medicare. i love the rejected claims dashboard and how I can sort to be able to notice trends. they show the claim rejected by waystar/zirmed and claims rejected by the payer. patient payments are easy to use to make payments and have the ability to email a receipt immediately for a payment you took. but what I like most about the patient payments is the ability to set up an autopay this can be done with ca credit card or through a bank account. there are so many great functions with this I cannot possibly write them all down. a new function that was added when they switched from Zirmed to Waystar was the homepage. it allows you to set a homepage so now when log in it takes me the remit tab where I can see payments. we use waystar as our clearinghouse and submit and receive claims, remits electronically and can autopost payments from waystar to our billing software which cuts down on time if we would have to manually post.

Puntos en contra:

I would like to them to add a way to have an open-ended autopay. if we have a patient on oxgyen and it rents forever we still have to put in a total amount so at some point it will stop.