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¿Qué es HotSchedules?

HotSchedules proporciona una plataforma operativa basada en la nube, así como soluciones y servicios de asistencia, para los sectores de la gastronomía, el comercio minorista y la hostelería. El paquete de productos HotSchedules posibilita que propietarios y operadores planifiquen el horario de los empleados en todas las sucursales, hagan un seguimiento del tiempo y la asistencia, supervisen el desempeño comercial y administren las operaciones diarias. Con la aplicación móvil nativa HotSchedules, los empleados pueden consultar sus horarios, tomar y dejar turnos y solicitar tiempo libre, todo con el teléfono móvil.

¿Quién usa HotSchedules?

Con más de 2 millones de usuarios, el paquete de software HotSchedules está diseñado para empresas de tan solo cinco empleados y hasta organizaciones empresariales de múltiples tiendas y franquicias.

HotSchedules Software - 1
HotSchedules Software - 2
HotSchedules Software - 3
HotSchedules Software - 4
HotSchedules Software - 5

¿Tienes dudas sobre HotSchedules? Compara con una alternativa popular

HotSchedules

HotSchedules

4,4 (452)
40,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
75
14
4,3 (452)
4,1 (452)
4,2 (452)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
6,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
98
43
4,5 (714)
4,5 (714)
4,6 (714)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a HotSchedules

Deputy
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Gestión de control de horas
Planificación de personal
Homebase
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Planificación de personal
Seguimiento de tiempo en línea
ClockShark
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Gestión de control de horas
Seguimiento de tiempo en línea
Humanity
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de empleados
Planificación de personal
Tiempo y asistencia
ADP Workforce Now
Funcionalidades más valoradas
Gestión de nóminas
Preparación W-2
Transferencia
Microsoft Excel
Funcionalidades más valoradas
Acceso sin conexión
Herramientas de colaboración
Importación y exportación de datos
Bright
Funcionalidades más valoradas
Gestión de documentos
Gestión de nóminas
Informes de nómina
Schedulefly
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Distribución de programas
Planificación de personal
7shifts
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Base de datos de empleados
Planificación de personal

Opiniones de HotSchedules

Evaluación media

General
4,4
Facilidad de uso
4,3
Atención al cliente
4,2
Funcionalidades
4,3
Relación calidad-precio
4,1

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
56%
4
33%
3
9%
2
1%
1
2%
Sean
Sean
Marketing Assistant
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Great for scheduling staff in the restaurant industry

5,0 hace 2 años
Los subtítulos en español están disponibles en el reproductor de vídeo
Beatriz
Sem Especialist en España
Marketing y publicidad, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión

La herramienta perfecta para la gestión de tu personal de empresa

5,0 el año pasado

Puntos a favor:

Facilidad de uso desde el primer momento en el que integras el programa. Funciona de manera automatizada, de manera que si los empleados cambian el turno, no tienes que preocuparte de hacer ningun cambio manual.

Puntos en contra:

El único inconveniente es que los trabajadores tienen que pagar por agregar el programa al teléfono.

Eldridge
Eldridge
Operations Director en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Alimentación y bebidas, 5.001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Your Schedule On The Go!

5,0 hace 4 años

Comentarios: Wonderful! I can easily access using the app from my phone a comprehensive view of todays roster and more! Helping me as a director plan a shift before I even get to work. Especially important to plan in my business because surprises arise frequently and daily. I can also easily request time off needed through the app, call, text, or even email my staff if needed to. Hot Schedules saves me and my company time, money, and helps our business to stay productive!

Puntos a favor:

I really enjoy the convenience of being able to view your work schedule remotely and anywhere for that matter! Set up an email or a Gmail account and it's delivered right to your inbox! Gone are the days of having to call your employer or having to drive to your place of employment to view it on paper. "Your" time is valuable and let's be honest, none of us want to go to work on our days off for any reason!

Puntos en contra:

I really and truthfully speaking have nothing negative to include with Hot Schedules. It's been a great software addition to our store and team! If someone did tell me that I had to pick out one feature that I don't care for, I guess it'd be the "How was your shift?" feature that pops up when logging on. That said, it's such a minor dislike and isn't really worth mentioning.

Sanford
F&B Personnel, Rental & Repair Technician en EE. UU.
Servicios e instalaciones recreativas, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Hot Schedules, Cool Features

5,0 hace 10 meses

Comentarios: Having used several digital time keeping applications I can say that HotSchedules is at the forefront of modern employer/employee workplace record keeping, communicating and problem solving. I have nothing to report aside from the intuitive and positive experience of using HotSchedules.

Puntos a favor:

The PC design and Cellular App function perfectly together with real time updates and changes made to one instantly reflects on the other. Understanding and navigating HotSchedules easy on the eyes layout and page designs couldn't be better, though I'm sure they will continue to improve even the smallest details to a more perfect version. Reviewing current, real time updated scheduling information may be the core of this program, but the ability to send and receive messages detailing important changes, requests, responses between workplace colleagues is fantastic.

Puntos en contra:

In my personal and professional experience with HotSchedules I have little to report as negative. Being employed in the mountains at a ski resort the only drawbacks were not directly related to the HotSchedules program itself. From time to time our frail internet connection could be compromised or overloaded by guest's access and use resulting in lat notification of implementation of system updates. Once again, in my experience, this was a result more so of an overworked or disconnected internet, not the HotSchedules program itself.

Darla
Owner, Operating Manager en EE. UU.
Alimentación y bebidas, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

hotschedules review

3,0 hace 7 años

Comentarios: It's got so many options - none exactly what I need - that it is almost too cumbersome. I would like more flexibility to create template shifts and place them on days as needed, with it being ok that some days there are blank shifts left over. Rather than now, when if I make a template and want a day to be scheduled lightly, it tells the staff there's a house shift open. The template feature is practically more work than just starting from scratch each week. I hate entering the times of a shift and having it immediately autocorrect to the last half hour. For example if I want a shift to start at 1:30PM and end at 10:30PM, I have to type 1:30, click off and it will change it to 1:00, click back on to get to 1:30, and repeat to get the end time to read 10:30 instead of 10, then repeat to get PM instead of AM. I'd also like to not have to redo the schedule report generator so that it's easier to read every week, for the printed schedule we keep in the shop. All those outlines, yikes! What I do like is the messaging/staff communication parts. Requests off are clear and easy, same with shift swapping. I like being able to create blackout days for no requests off, and I like that I can easily see who wants off when and when the RO was made.

Puntos a favor:

Requests off, availability, blackout dates, staff communication sections. The app works great for everyone.

Puntos en contra:

No ease of use when making the schedule - autocorrecting number entries constantly, schedule templates aren't what I need, schedule report is difficult to read.

Respuesta de Fourth

hace 7 años

Hi Darla! Thank you for reaching out and providing feedback for us. We're sorry you're having a hard time navigating the scheduling templates. These articles may be of use to you in better explaining the process of scheduling using custom and blank templates and auto-scheduling! https://help.hotschedules.com/hc/en-us/articles/215565977-HS-How-to-Use-the-Autoscheduler https://help.hotschedules.com/hc/en-us/articles/218955327-HS-New-Scheduler-Generating-Templates- https://help.hotschedules.com/hc/en-us/articles/222579107-HS-Templates-and-the-New-Scheduler If you are still having issues, please contact customer care for assistance! https://help.hotschedules.com/hc/en-us/articles/222476127-Contact-Us-Customer-Care-Support-

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Alimentación y bebidas, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Great tool to schedule your employees

4,0 hace 4 años

Comentarios: Using for 7 years and if they would not keep changing the format I could say I love it. Anyhow it is great app for managers, easy quick access to employees list, phone numbers, emails and etc.

Puntos a favor:

I'm doing schedules for my employees weekly and this app has few great features. Coping, modifying and automatically feeling schedules are only few of them.

Puntos en contra:

Constantly changing the format. Right after I'm used to one they changing it again.