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¿Qué es Listrak?

Listrak ayuda a los profesionales de marketing a liberar el poder de los datos de sus clientes para crear interacciones 1:1 personalizadas que generan ingresos incrementales, participación, valor de por vida y crecimiento. Listrak tiene más de una década de experiencia en marketing digital, atiende a más de 1000 clientes y trabaja con marcas líderes.

¿Quién usa Listrak?

Para comercializadores y para empresas de todos los tamaños.

Listrak Software - 1
Listrak Software - 2
Listrak Software - 3
Listrak Software - 4
Listrak Software - 5

¿Tienes dudas sobre Listrak? Compara con una alternativa popular

Listrak

Listrak

4,1 (21)
No se han encontrado precios
Versión gratuita
Prueba gratuita
126
No se han encontrado integraciones
3,7 (21)
3,7 (21)
4,1 (21)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
13,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
159
227
4,4 (16.896)
4,4 (16.896)
4,2 (16.896)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

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Funcionalidades más valoradas
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Funcionalidades más valoradas
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Marketo Engage
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de contactos
Gestión de campañas de email
Programación de campañas

Opiniones de Listrak

Evaluación media

General
4,1
Facilidad de uso
3,7
Atención al cliente
4,1
Funcionalidades
4,0
Relación calidad-precio
3,7

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
52%
4
24%
3
10%
2
10%
1
5%
Shari
Shari
Vice President, Ecommerce + Marketing en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Ropa y moda, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Very valuable tool

5,0 hace 5 años

Comentarios: Really appreciate the Listrak team. The [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is personable , my account managers are responsive, and support is always helpful and speedy.

Puntos a favor:

The Conductor tool to deploy emails is very user friendly. They continue to build out new functionality to add value to the email channel.

Puntos en contra:

Their analytics dashboard could use a revamp. Need to visit multiple places to find similar data. Not intuitive.

Mike
VP Marketing en EE. UU.
Muebles, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

GHF & Listrak

5,0 hace 6 meses

Comentarios: The "Pro's" commentary sums it up. Both the agency and the client like the platform and will continue to use it, hopefully in a more robust way.

Puntos a favor:

I tried to leave detailed comments in each of the previous categories, but I couldn't move forward until I wiped them out. So here, I'll say that the platform has been great to use. We have our advertising agency actually deploy our of the platform while my team provides the content. We have lead capture set up off our website. We are in the process of integrating a direct weekly feed of customer transactions for both analytics and a "thank you for your purchase" email with a video embedded from our owners. Thew reporting is great, our Listrak rep is very attentive to both the agency and us as the direct client. We've found the platform very expandable. I wish I'd known the SMS capability before I pulled the trigger with another platform ( which I'm happy with, but would rather keep all the communications under one roof). Our agency like the platform as well ( we brought it to them).

Puntos en contra:

Can't think of any. In the future I hope to roll in SMS.

Michael
E-Commerce Manager en EE. UU.
Comercio minorista, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Look Elsewhere - Over Promises and Under Delivers

1,0 hace 5 años

Comentarios: Non-customer oriented company. Focused on making the next sale instead of customer needs. Once you are locked into the contract they will leave you high and dry. Don't get locked in, better companies available.

Puntos a favor:

Can perform basic email service provider functionality

Puntos en contra:

Not a lot of value is included with the Listrak license--they try to charge you a separate license and implementation fee for many basic features. Poor after purchase support and guidance. Revolving door of account managers. Features did not perform as expected.

Christine Vencil
Recruiting Manager en EE. UU.
Construcción, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Best marketing and email service provider platform.

4,0 hace 3 años

Puntos a favor:

The best Listrak’s advantages for us is that they provide us Email automation and Conductor tool to deploy emails which is very easy and user friendly. By Listrak platform we can extract some of the terrific customer’s behavior and their data to know about our customers’ needs and their future and past thinking’s about our company. It gives us a dedicated account manager which helps us to manage all the mails perfectly and we can work on it easily.

Puntos en contra:

Listrak’s features like popup messages and shopping cart are not understandable until we follow the Webinar or support process. Listrak’s analytic dashboard is not good because we need to visit multiple pages when we are finding the specific same data. When we use the SMS marketing platforms the SMS functionality is lacking so, this functionality needs to be more suitable and more user friendly. When we are working on Listrak’s then we have a failure to change the designs between desktop area and mobile.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Comercio minorista, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Have been using them for years

5,0 hace 6 años

Comentarios: Overall I would recommend Listrak. I have been using them as my ESP for 5 years now and have had great success building my program and campaigns.

Puntos a favor:

I love Listrak's dedication to my company and team. They are always looking for better ways to improve the account and support my team.

Puntos en contra:

Sometimes their technology is not exactly what we need. I mean that we tend to have a complicated way/process that sometimes does not jive with their system. So really its not their fault, we just have a complicated business.